کاربرد 2600 زیرو کلاینت در بیمارستان کودکان سیاتل

کاربرد 2600 زیرو کلاینت در بیمارستان کودکان سیاتل
زمان مطالعه: 3 دقیقه

از نمونه های استفاده و کاربرد زیرو کلاینت در بیمارستان میتوان به یکی از بیمارستان های کودکان در ایالات متحده آمریکا اشاره کرد. بیمارستان کودکان سیاتل از 2600 زیروکلاینت و سرور یکپارچه ساخت شرکت کامپیوتر سیسکو برای دسترسی سریع به داده های پزشکی بیماران استفاده می کند که به معنای مراقبت بهتر از بیمار و هزینه کمتر است.

زیروکلاینت در بیمارستان

این بیمارستان زیروکلاینت‌ها را در چهار مکان نصب کرده است که بسیاری از آنها به یک شبکه LAN بی سیم متصل هستند که به پزشکان و پرستاران کمک می کند تا در عرض چند ثانیه به داده های بیمار در کنار تخت دسترسی پیدا کنند.

وس رایت، مدیر ارشد فناوری در سیاتل گفت، پروژه ای که یک سال پیش راه اندازی شد، نه تنها برای کاربران مفید بوده بلکه کمک شایانی به بیمارستان نموده است.

همچنین انتظار می‌رود این اقدام با جایگزینی رایانه‌های رومیزی 70 واتی با کلاینت‌های 7 واتی زیروکلاینت ، سالانه 400000 دلار در مصرف برق صرفه ‌جویی کند.

به گفته آقای رایت با کمک زیرو کلاینت در بیمارستان : “پزشکان و سرپرستاران می توانند وارد اتاق بیمار شوند و در عرض چند ثانیه به تمام اطلاعات آنها دسترسی داشته باشند — این کار بسیار کارآمدتر است و زمان بیشتری را برای کسب اطلاعات بیمار و ارائه دادن آنها به متخصصین فراهم می کند.”

مزیت به کار گیری زیرو کلاینت در بیمارستان و سیستم های درمانی

بیمارستان کودکان سیاتل یکی از مراکز پیشرو ایالات متحده برای درمان اطفال است و به بزرگترین منطقه در این کشور خدمات می دهد. این سیستم  ایالت های واشنگتن، آلاسکا، مونتانا و آیداهو را پوشش می دهد.

همچنین بیمارستان سیاتل یک موسسه تحقیقاتی در سطح جهانی است که از نظر بودجه کمک مالی مؤسسه ملی بهداشت (NIH) در بین پنج مرکز تحقیقات پزشکی برتر کودکان قرار دارد. در مجموع، این بیمارستان 5570 پرسنل دارد.

همانطور که رایت بیان کرده: «نیازی نیست برای هر کاربر، نرم افزارها را جداگانه نصب کرد بلکه خود سیستم با توجه به کاربری که وارد حساب کاربری خود شده، نرم افزارهای  مرتبط را از پایگاه اصلی بارگیری کرده و نمایش می دهد. برای پیاده سازی نرم افزارها روی دسکتاپ مجازی، نیازی به حضور یک متخصص در کنار کاربر و نصب نرم افزار نیست. ”

رایت توضیح می‌دهد: «وقتی یکی از کارکنان وارد سیستم زیرکلاینت این بیمارستان می‌شود، VDI دسکتاپ مخصوص او را ارائه می‌کند. به عنوان مثال، اگر آنها یک پزشک باشند، دسکتاپ مخصوص خود را می بینند که دارای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی پزشکی است. اگر آنها یکی از اعضای کادر درمانی باشند، مثل کارکنان پشتیبانی، دسکتاپ دیگری را مشاهده می کنند که بیشتر شامل برنامه های بهره وری و سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی می شود.

صرفه جویی در زمان با استفاده از زیرو کلاینت

با استفاده از فناوری مجازی سازی دسکتاپ و دستگاه های زیروکلاینت، کارشناسان این برنامه توانستند دقایق ارزشمندی را از زمان لازم برای ورود کارکنان به نرم افزار های درمانی کم کنند تا زمان بیشتری را با بیماران و خانواده هایشان سپری کنند.

امروز، ورود اولیه در شروع روز کاری یک کارمند فقط 43 ثانیه طول می کشد. درحالیکه ورودهای بعدی به دستگاه‌های مختلف، زمانی که از کلینیک به کلینیک، اتاق به اتاق و بیمار به بیمار منتقل می‌شوند، بین 13 تا 15 ثانیه طول می‌کشد. رایت می‌گوید: «ما محاسبه کرده‌ایم که روزانه حدود 45 دقیقه، فقط در زمان ورود کادر درمانی صرفه‌جویی کرده‌ایم.

زیروکلاینت در بیمارستان

جمع بندی

به کارگیری سیستم های زیرو کلاینت در بیمارستان ها مزایای زیادی دارد. در حالی که زمان ورود سریع ‌تر و افزایش رضایت پزشک و بیمار مهم‌ترین مزیت معرفی VDI می باشد، مزایای مهم دیگری نیز وجود دارد، از جمله کاهش شدید هزینه‌های انرژی ناشی از خلاص شدن از معایب رایانه‌های شخصی، که در حدود 70 وات توان دارند و جایگزینی آنها با دسکتاپ های زیروکلاینت که تنها با 7 وات کار می کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.