سرویس دسکتاپ ابری

دسکتاپ ابری یک دسکتاپ مجازی یا همان سیستم عامل ویندوز است که از طریق اینترنت در اختیار شما قرار داده می شود و شما میتوانید از طریق لپ تاپ، پی سی، تبلت و مخصوصا تین کلاینت و زیروکلاینت به سادگی به آن دسترسی داشته باشید. با استفاده از این راهکار شما به محیط دسکتاپ شخصی و داده ها و برنامه های خود دسترسی خواهید داشت که این سرویس در قالب یک پکیج از نوع میزبانی تهیه و به صورت شارژ ماهانه به متقاضیان ارائه می شود.

 

مجازی سازی دسکتاپ
صرفه جویی در زمان و هزینه با مجازی سازی دسکتاپ

با توجه به آنکه در حال حاضر هزینه های خرید لپ تاپ و پی سی بسیار گران میباشد و همچنین عموما کاربران و شرکت ها از آنها به صورت بهینه نمی توانند استفاده نمایند، پس بنابراین تنها با خرید تین کلاینت یا زیروکلاینت با هزینه بسیار کمتر به راحتی میتوانید از طریق اینترنت به این سرویس دسترسی داشته باشید و همچنین با توجه به مدل پرداخت ساده و قابل پیش بینی Pay as you go تنها به میزان مصرف منابع از این سرویس مشمول پرداخت هزینه خواهید شد

علاوه بر مزایای اقتصادی استفاده از این سرویس توسط تین کلاینت یا زیروکلاینت، از بعد عملیاتی و فنی نیز دسکتاپ ابری یکی از سرویس های ایده ال برای کاربران (به ویژه کاربران ایرانی) محسوب می شود.

استفاده از این سرویس کسب و کار شما را از چرخه نامحدود خرید، پشتیبانی و ارتقا سیستم های کامیوتری بی نیاز می سازد و یک راهکار اقتصادی و مرسوم نوین به شمار میرود و برای شرکت ها و سازمان هایی که به سطح بهینه ای از پویایی و کارایی نیاز دارند بهترین انتخاب میباشد.

خرید زیرو کلاینت یونیوو

مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما

شرکت بهین تکنولوژی ارائه دهنده آخرین آپدیت های نرم‌افزاری و Firmware شرکت ترادیچی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زیروکلاینت و زیرساخت موردنیاز آن، همچنین دریافت آخرین ورژن Firmware  شرکت ترادیچی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ساختار بک‌اند دسکتاپ مجازی که شامل ماشین‌های مجازی است و سیستم‌عامل دسکتاپ را اجرا می‌کند توسط یک خدمات دهنده ابری مستقل میزبانی می‌شود درنتیجه تأمین‌کننده DaaS فقط دسکتاپ مجازی را به دیوایس کاربر نهایی ارسال می‌کند. تأمین‌کنندگان DaaS اجرای دسکتاپ مجازی را مدیریت می‌کنند علاوه بر اینکه امنیت، به‌روزرسانی، بک آپ داده و ذخیره‌سازی را هم به عهده‌ دارند. مشتری هم فقط تصویر دسکتاپ و اپلیکیشن را مدیریت می‌کند.

DaaS یک گزینه خوب برای سازمان‌هایی است که تمایل ندارند روی دسکتاپ مجازی لوکال سرمایه‌گذاری کنند و حتی آن را مدیریت کنند.

مقالات مرتبط با مجازی سازی