لپ تاپ لنوو در آینده از فناوری 4G پشتیبانی خواهند کرد

لپ تاپ لنوو در آینده از فناوری  4G پشتیبانی خواهند کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپ تاپ لنوو با تکنولوژی 4G روانه بازار خواهند شد

 
 شرکت لنوو برای فروش هر چه بهتر لپ تاپ های خود قصد دارد تا دو ماه آینده لپ تاپ هایی مجهز به ارتباطات 4G را روانه بازار کند.
 بر اساس اخبار بدست آمده از خبرگزاری های چینی، مقامات شرکت لنوو اعلام داشتند تا دو ماه آینده، لپ تاپی را عرضه خواهند کرد که مجهز به آنتن شبکه سلولی، برای اتصال هر چه راحت تر و سریع تر به اینترنت است.  لپ تاپ لنوو مذکور  از فناوری 4G بهره می گیرد که امروزه در گوشی های هوشمند و تبلت ها به وفور از آن استفاده می شود. این آنتن جدید بر روی بدنه‌ لپ تاپ تعبیه می شود تا کاربر بتواند از هرجایی که خواست به اینترنت متصل شود.  

 
 لپ تاپ های  لنوو 4G
  

 
  چندی پیش شرکت اپل اعلام کرده بود مک بوک های جدید خود را با قابلیت ارتباطی 4G در دسترس کاربران قرار خواهد داد. اما به نظر می رسد لنوو در تولید چنین لپ تاپ هایی از شرکت امریکایی اپل نیز پیشی بگیرد.
 با وجود کیفیت خوب و مناسبتر بودن قیمت لپ تاپ لنوو، انتشار این خبر می تواند علاقه کاربران به خرید چنین محصولی را افزایش دهد. با به کار گرفتن این فناوری جدید، استفاده از مودم های گوناگون و یا به اشتراک گذاشتن اینترنت از طریق موبایل برای کاربران لپ تاپ کاهش خواهد یافت و آنها می توانند به راحتی اتصال خود به دنیای مجازی را فراهم آورند.
 نسل چهارم ارتباطات اینترنتی یا همان 4G، کمک شایانی به افراد در حال حرکت می کند و حداکثر سرعت آن نیز تا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه می رسد. برای ارتباطات ثابت و بدون جابجایی نیز این سرعت تا یک گیگابیت در ثانیه افزایش خواهد داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.