طراحی فناوری جدید خنک کننده برای استفاده در لپ تاپ لنوو سری ThinkPad

طراحی فناوری جدید خنک کننده برای استفاده در لپ تاپ لنوو سری ThinkPad
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

فناوری جدید خنک کننده لنوو جهت استفاده در لپ تاپ سری ThinkPad

 شرکت لنوو اعلام کرد فناوری خنک کننده جدیدی را طراحی کرده است که می توان آن را در لپ تاپThinkPad و به منظور انجام بازی های گرافیکی به کار گرفت.
 در سال های اخیر داغ شدن لپ‌تاپ‌، تبدیل به موضوعی مهم و بحث ‌برانگیز شده است. سیستم عامل ها برای اجرا به قدرت زیادی از پردازشگر نیاز دارند که این خود باعث تولید گرما می شود. درست کار نکردن فن یا ایرادهایی از این دست نیز می‌توانند باعث داغ شدن لپ‌تاپ‌ شوند.
  

 خنک کننده جدید لپ تاپ لنوو سری ThinkPad

 
 از همین رو شرکت لنوو تصمیم گرفته است تا با اجرای فناوری خنک کننده جدید خود،و با بالا بردن بازدهی فن لپ تاپ ها از بالا رفتن حرارت دستگاه جلوگیری کند. با کمک این فناوری، نوت بوک های آینده در استفاده از بازی های سنگین، ایمن تر خواهند بود و فشار کمتری به آنها وارد می شود.
 لیو ژی، مدیر بازاریابی شرکت لنوو اعلام کرد: “تقاضای های زیادی برای تقویت دستگاه های بازی وجود دارد و شرکت ما مصمم است تا به این تقاضا از طریق لپ تاپ های ThinkPad پاسخ دهد، چرا که این سری از دستگاه های ما که از کیفیت بی نظیری در ساخت بهره گرفته اند.”
 قرار است لپ تاپ های ThinkPad جدید، به یک سیستم خنک کننده گازی منحصر به فرد همراه با یک فن خنک کننده 62 پره مجهز شوند. این ترکیب اجازه خواهد داد تا دستگاه در یک درجه حرارت پایین ثابت بماند و از آسیب به قطعات داخلی آن محافظت شود.
 همچنین این شرکت در حال توسعه نسل بعدی از دستگاه های نوت بوک و ماشین آلات است و گفته می شود فناوری جدید خنک کننده لنوو کمک زیادی به پیشرفت آنها خواهد نمود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.