بهترین هندزفری بلوتوث و آینده تکنولوژی TWS

بهترین هندزفری بلوتوث و آینده تکنولوژی TWS
زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین هندزفری بلوتوث بازار کدام است؟ این شاید سوال بسیاری از افرادی باشد که قصد خرید هندزفری بلوتوث را برای خود دارند. اما دنیای این گجت‌های دیجیتالی، مدت زیادی است که با ورود تکنولوژی TWS به آن دچار تغییرات فراوانی شده است. شاید ورود این تکنولوژی جدید به عرصه هندزفری‌ها، انتخاب محصول مناسب برای بسیاری از افراد را بیش از پیش پیچیده کرده باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با جدیدترین محصولات مجهز به تکنولوژی بی‌سیم واقعی آشنا کنیم و امکانات و ویژگی­های تازه آن­ها را باهم بررسی کنیم.

تکنولوژی TWS و آینده هندزفری بلوتوث

تا کمی قبل­تر، بهترین هندزفری بلوتوث براساس فاکتورهایی مثل وزن سبک یا کیفیت صدا ارزش­گذاری می‌شد. اما مدت زیادی نیست که تکنولوژی TWS یا استریوی واقعی وایرلس ( True Wireless Stereo ) به این محصولات اضافه شده است. ترو وایراس پدیده‌ای به‌نام سیم در این محصولات را به‌کلی حذف کرده است و ارتباط بین گوشی‌های هندزفری با تلفن همراه شما را به‌کمک ارتباط بلوتوثی ممکن می‌سازد. در محصولاتی که به این تکنولوژی مجهز هستند، گوشی‌های هندزفری کاملا مستقل از یکدیگر و صرفا از طریق امواج باهم ارتباط دارند. البته این ویژگی جدید فقط مخصوص دنیای هندزفری‌ها نیست. انواع اسپیکر بلوتوثی جدید نیز به این تکنولوژی مجهز هستند.

ویژگی­های بهترین هندزفری بلوتوثی

  • کاهش آسیب

علت شماره یک برای از کار افتادن انواع هندزفری، پارگی یا قطعی اتصالات سیمی آن است. بهترین هندزفری بلوتوثی مجهز به تکنولوژی وایرلس واقعی ( True Wireless ) باحذف سیم، این عامل مخرب را به‌کلی حذف می‌کند. محصولات جدید تاحدی در برابر افتادن و ضربه‌های جزئی نیز مقاوم هستند. با این وجود تنها راه آسیب دیدن جدی این محصولات، ضربه شدید و مستقیم به آن­ها است. همین موضوع سبب افزایش طول عمر این نوع هندزفری می‌شود.

  • استفاده بسیار آسان

از انواع هندزفری‌های مدرن می­توان در کمترین زمان ممکن استفاده کرد. کافی است آن را از جعبه مخصوص خود درآورده و به‌گوش بزنید. با اتصال هندزفری با تلفن همراه خود برای بار اول، اتصال‌های بعدی به‌صورت کاملا خودکار و سریع انجام می‌گیرد. اندازه کوچک این محصولات سبب شده تا به‌راحتی قابل حمل باشند و فضای زیادی را اشغال نکنند.

  • بهترین هندزفری بلوتوث مناسب هرنوع فعال

حذف کلی سیم در این محصولات مزیت دیگری هم دارد. استفاده از این نوع هندزفری برای انجام انواع فعالیت‌های ورزشی مناسب است. هم­چنین می‌تواند در انجام فعالیت‌های روزمره، آزادی عمل بیشتری را به‌شما هدیه دهد. به‌کمک این محصولات، استفاده از هندزفری دیگر دست‌و­پا گیر نیست. حتی شاید، یادتان برود که هندزفری به‌گوش دارید!

بهین تکنولوژی نمایندگی فروش محصولات ریمکس (REMAX) و یونیوو (UNIVO) در ایران است. اگر می‌خواهید بهترین هندزفری بلوتوث را برای خود تهیه کنید، سری به فروشگاه بهین تکنولوژی بزنید و محصول مناسب خود را تنها با چند کلیک پیدا کرده و خریداری نمایید. محصولات این شرکت دارای گارانتی معتبر نیز هستند و باصرف هزینه‌ای اندک، انتخاب مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

3 نمونه از بهترین هندزفری بلوتوث با تکنولوژی TWS

در ادامه برای نمونه سه محصول از بهترین هندزفری بلوتوث ریمکس را باهم بررسی کرده و ویژگی‌های هر مدل را توضیح خواهیم داد.

  • هندزفری بلوتوث ریمکس Remax Tws 41

هندزفری بلوتوثی ریمکس - بهترین هندزفری بلوتوث

هندزفری ریمکس مدل Tws 41 یک محصول با طراحی مدرن است که برای استفاد‌های عمومی، گوش دادن به موسیقی و مکالمات تلفنی مناسب است. زمان مناسب برای شارژ این محصول حدودا 2 ساعت بوده و به یک باتری 200 میلی آمپری مجهز است. این مدل هندزفری ریمکس از بلوتوث نسخه 5 نیز پشتیبانی می‌کند و امپدانس آن 32 اهم است. با یک بار شارژ کامل این دستگاه می‌توانید حدودا بین 3 تا 4 ساعت از موسیقی لذت ببرید. هم­چنین باتری این محصول درحالت آماده‌باش، انرژی لازم برای 200 ساعت مداوم را در اختیار شما قرار می‌دهد. ریمکس 41 بسیار سبک است و مصرف انرژی بهینه‌ای دارد. هم­چنین ارتباط بی‌سیم این دستگاه کاملا پایدار است. برروی کیس شارژر این هندزفری می‌توانید میزان انرژی باقی­مانده از باتری را مشاهده کنید. قیمت هندزفری ریمکس بسیار به‌صرفه است و از این نظر گزینه خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

  • هندزفری بلوتوث ریمکس Remax Tws 32

 

احتمالا بتوانیم لقب بهترین هندزفری بلوتوث ریمکس را به‌مدل Tws 32 بدهیم. این مدل نیز با بلوتوث نسخه 5 کاملا سازگار بوده و از آن پشتیبانی می‌کند. این محصول جدید از ریمکس با طراحی خاص خود، برای کسب رضایت گیمر­ها طراحی شده است و ظاهری کاملا مدرن و اسپرت دارد. هندزفری‌های گیمینگ عموما از کیفیت بالاتری نسبت به انواع دیگر برخوردار هستند و باید وضوح صدا و دقت بیشتری داشته باشند. البته این هندزفری نه‌تنها برای بازی بلکه برای انواع فعالیت‌های روزانه دیگر نظیر مکالمات تلفنی و موسیقی نیز گزینه خوبی محسوب می‌شود.

بهترین هندزفری بلوتوث ریمکس، قدرت پشتیبانی از فرکانس حدودا 10 متری داشته و از یک باتری با حجم 300 میلی آمپری بهره می‌برد. این باتری می‌تواند تا 45 ساعت به‌صورت استندبای و یا بین 3 تا 4 ساعت در زمان استفاده به تامین انرژی مورد نیاز دستگاه بپردازد. علیرغم حجم بالاتر این باتری، مدت زمانی که برای شارژ آن نیاز دارید تنها یک ساعت خواهد بود. در طراحی این هندزفری اسپرت، از چراغ‌های رنگارنگ نیز بهره گرفته شده است و کیفیت ساخت آن به‌مراتب از دیگر مدل‌ها بالاتر است.

  • هندزفری بلوتوث ریمکس Remax BT 101

بهترین هندزفری بلوتوث

این مدل هندزفری ریمکس برای استفاده‌های عمومی، موسیقی و مکالمات تلفنی مناسب است. BT 101 یک محصول کاملا مدرن با طراحی ارگونومیک است که به‌راحتی روی گوش‌ها نشسته و ثبات بالایی دارد. این مدل در دو رنگ سفید و مشکی قابل سفارش است و از تکنولوژی حذف صداهای اضافه و نویز برخوردار است. باتری این دستگاه یک باتری 230 میلی آمپری است که 3 و نیم ساعت به‌طور مداوم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول به‌صورت کاملا بی‌سیم طراحی شده است و از یک تراشه هوشمند برای اتصال بین گوشی‌ها بهره می‌برد. با خرید هندزفری بلوتوث ریمکس، صدایی کاملا شفاف در حین برقراری تماس‌های تلفنی خواهید داشت.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث برای هر فرد باتوجه به نیازهای او و بودجه­‌ای که برای خرید خود درنظر گرفته است، می­تواند متفاوت باشد. اما قیمت هندزفری بلوتوث عامل مهمی برای انتخاب آن در نزد اغلب کاربران است. به‌همین دلیل بهین تکنولوژی مناسب‌ترین محصولات از نظر قیمتی را در اختیار شما قرار داده است. محصولاتی باکیفیت که می­تواند تمامی انتظارات شما از یک هندزفری حرفه‌­ای را برآورده سازد. برای پیدا کردن هندزفری مناسب خود به فروشگاه بهین تکنولوژی سر بزنید. هم­چنین اگر در این زمینه به مشاوره و راهنمایی احتیاج داشتید، با مشاورین ما در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند. درصورتی که نظر یا پیشنهادی هم برای ما دارید، آن را به‌صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.