معرفی محصولات سری ThinkPad لنوو

معرفی محصولات سری ThinkPad لنوو
زمان مطالعه: 5 دقیقه

محصولات سری ThinkPad لنوو که از سال های دور روی خط تولید این کمپانی قرار دارند، در سال های اخیر توسعه یافته و اکنون می توانید طیف وسیعی از انواع لپ تاپ روزمره، لپ تاپ ورک استیشن، الترا بوک حرفه ای و تبلت دو منظوره را خریداری کنید. مهم ترین وجه تمایز خانواده تینک پد لنوو، کیفیت ساخت بسیار بالای آنهاست که سبب طول عمر بالا تر و همچنین عملکرد پایدار در شرایط سخت می شود.

در این مطلب جامع به معرفی اعضای محصولات سری ThinkPad لنوو به صورت مختصر و مفید پرداخته و خصوصیات بارز آنها را نیز با شما به اشتراک می گذاریم.

معرفی محصولات سری Thinkpad لنوو

سری ThinkPad T

لپ تاپ های سری T کمپانی لنوو به عنوان یک راهکار تجاری و حرفه ای با بهره وری روزمره طراحی و تولید می شوند و در تولید آنها نیز از جدیدترین و قدرتمندترین سخت افزار های معرفی شده استفاده می شود. همواره در این خانواده از جدیدترین پردازنده های دو کمپانی AMD و اینتل استفاده شده تا بالاترین سطح از کارایی را ارائه دهند. به این ترتیب نیاز کاربران حرفه ای و تجاری به خریداری کامپیوتر شخصی رومیزی به شدت کاهش می یابد و از این می توانند لپ تاپ های سری ThinkPad T خود را به سادگی حمل کنند.

وزن مدل های جدید این خانواده در حدود 1.3 کیلوگرم بوده و باتری قدرتمند به کار رفته در آنها، طول عمر حدود 20 ساعت را ارائه می دهد که استفاده روزمره از این محصولات را با لذت بیشتری فراهم می سازد. محصولات سری T لنوو همانند بسیاری از محصولات خانواده ThinkPad با فناوری انحصاری  discrete Trusted Platform Module  به منظور رمز گذاری تجهیزات ذخیره سازی به بازار عرضه می شوند که با بهره گیری از آن می توانید اطلاعات شخصی خود را در بالاترین سطح امنیت، با خود حمل کنید. همچنین قابلیت مدیریت IT از راه دور نیز برای مدیران فناوری اطلاعات و شبکه ارائه می شود.

محصولات سری Thinkpad لنوو که از سال های دور روی خط تولید این کمپانی قرار دارند، در سال های اخیر توسعه یافته و اکنون می توانید طیف وسیعی از انواع لپ تاپ روزمره، لپ تاپ ورک استیشن، الترا بوک حرفه ای و تبلت دو منظوره را خریداری کنید. مهم ترین وجه تمایز خانواده تینک پد لنوو، کیفیت ساخت بسیار بالای آنهاست که سبب طول عمر بالا تر و همچنین عملکرد پایدار در شرایط سخت می شود. در این مطلب جامع به معرفی اعضای محصولات سری Thinkpad لنوو به صورت مختصر و مفید پرداخته و خصوصیات بارز آنها را نیز با شما به اشتراک می گذاریم. سری Thinkpad T لپ تاپ های سری T کمپانی لنوو به عنوان یک راهکار تجاری و حرفه ای با بهره وری روزمره طراحی و تولید می شوند و در تولید آنها نیز از جدیدترین و قدرتمندترین سخت افزار های معرفی شده استفاده می شود. همواره در این خانواده از جدیدترین پردازنده های دو کمپانی AMD و اینتل استفاده شده تا بالاترین سطح از کارایی را ارائه دهند. به این ترتیب نیاز کاربران حرفه ای و تجاری به خریداری کامپیوتر شخصی رومیزی به شدت کاهش می یابد و از این می توانند لپ تاپ های سری Thinkpad T خود را به سادگی حمل کنند. وزن مدل های جدید این خانواده در حدود 1.3 کیلوگرم بوده و باتری قدرتمند به کار رفته در آنها، طول عمر حدود 20 ساعت را ارائه می دهد که استفاده روزمره از این محصولات را با لذت بیشتری فراهم می سازد. محصولات سری T لنوو همانند بسیاری از محصولات خانواده Thinkpad با فناوری انحصاری  discrete Trusted Platform Module  به منظور رمز گذاری تجهیزات ذخیره سازی به بازار عرضه می شوند که با بهره گیری از آن می توانید اطلاعات شخصی خود را در بالاترین سطح امنیت، با خود حمل کنید. همچنین قابلیت مدیریت IT از راه دور نیز برای مدیران فناوری اطلاعات و شبکه ارائه می شود. سری Thinkpad X الترا بوک های سری X لنوو با بهره گیری از کیفیت ساخت همیشگی این کمپانی و البته به کارگیری روکش فیبر کربن روی نقاط مختلفی از بدنه، احساس بی نظیری را به کاربران حرفه ای منتقل می سازد.

سری ThinkPad X

الترا بوک های سری X لنوو با بهره گیری از کیفیت ساخت همیشگی این کمپانی و البته به کارگیری روکش فیبر کربن روی نقاط مختلفی از بدنه، احساس بی نظیری را به کاربران حرفه ای منتقل می سازد. به کارگیری سخت افزار مدرن و قدرتمند در قالب بدنه ای بسیار باریک و با وزن بسیار کم در حدود 1.1 کیلوگرم، مقدمات استفاده روزمره از الترا بوک های سری X لنوو را برای شما فراهم می سازد. با توجه به وزن و کیفیت ساخت آنها، می توانید با خیال آسوده نسبت به حمل بدون مشکل محصولات سری ThinkPad لنوو از خانواده X اقدام کنید.

پشتیبانی از قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع سبب می شود تا باتری قدرتمند به کار رفته در سری X کمپانی لنوو در سریع ترین زمان ممکن به طور کامل شارژ شده و طول عمر باتری بسیار بالایی را نیز ارائه دهد. بهینه سازی سخت افزاری در خانواده سری X به گونه ایست که در تمام اجزای سخت افزاری، بالاترین سطح کارایی و همچنین کیفیت ساخت بی نظیری را دریافت خواهید کرد. به طور کلی کاربرانی که به جابجایی همیشگی الترا بوک نیاز دارند، محصولات سری ThinkPad X بهترین گزینه برای آنها به شمار می رود.

معرفی محصولات سری Thinkpad لنوو

سری ThinkPad P

کاربرانی که پردازش های بسیار سنگین دو بعدی و سه بعدی انجام می دهند و به طور کلی مهندسین شاغل در صنایع به دستگاه های قدرتمندی نیاز دارند که از نظر کیفیت ساخت و عملکرد پایدار در استفاده طولانی مدت، بهینه سازی شده باشند. لپ تاپ های سری ThinkPad P کمپانی لنوو به طور دقیق این ویژگی ها را دارند و یار و یاور همیشگی شما در شرایط دشوار هستند. با توجه به نوع کاربرد آنها، کمپانی لنوو از پردازنده های گرافیکی قدرتمند و مخصوص برای پردازش های سه بعدی در کنار سخت افزار مدرن شامل پردازنده های نسل جدید و SSD بهره می برد تا نهایت کارایی را در اختیار کاربران حرفه ای قرار دهد.

کمپانی لنوو در سال های اخیر رتبه اول را در زمینه فروش لپ تاپ های ورک استیشن در سطح جهان در اختیار داشته و برنامه ویژه ای برای حفظ و بهبود این جایگاه به کار گرفته است. محصولات سری P لنوو موفق به کسب تاییدیه ISV شده اند که نشان دهنده عملکرد بی نقص و بهینه آنها در نرم افزار های تخصصی صنعتی و مهندسی است. بهره مندی از حجم بسیار بالای حافظه رم، فضای ذخیره سازی متنوع شامل هارد دیسک و SSD در ظرفیت های بالا، پردازنده های مرکزی قدرتمند نسل جدید، پردازنده های گرافیکی با قابلیت پشتیبانی از محتوای UHD/4K و سیستم خنک کننده پیشرفته از جمله ویژگی های سخت افزاری این خانواده به شمار می روند.

معرفی محصولات سری Thinkpad لنوو

سری ThinkPad YOGA

محصولات این خانواده ترکیبی از قدرت و قابلیت اطمینان لپ تاپ های سری ThinkPad و قابلیت انعطاف پذیری شگفت انگیز سری YOGA هستند و به این ترتیب کمپانی لنوو یک محصول 2 در 1 بسیار قدرتمند و زیبا را تولید کرده است. لولای 360 درجه شگفت انگیز سری تینک پد یوگا به کاربران این امکان را می دهد تا کاربرد دستگاه را در هر لحظه از الترا بوک به تبلت و بر عکس تغییر دهند. محصولات این خانواده کاربرد لپ تاپ های سنتی را به همراه کاربرد تبلت های قدرتمند و زیبا را با یکدیگر ترکیب کرده و به این ترتیب لذت کار کردن با آنها دو چندان می شود.

لولای 360 درجه به گونه ای طراحی شده که دستگاه های سری ThinkPad YOGA کاربرد چهار گانه شامل لپ تاپ، تبلت، Tent و Stand را ارائه می دهند. وزن بسیار سبک، دوربین ایده آل برای برگزاری جلسات ویدئویی، سخت افزار قدرتمند، کیفیت ساخت بالا و کارایی بی نظیر از جمله امکانات استثنایی سری تینک پد یوگا به شمار می روند.

معرفی محصولات سری Thinkpad لنوو

سری ThinkPad L و ThinkPad E

از سال ها پیش تا کنون، محصولات سری L و E در خانواده ThinkPad لنوو به عنوان نماد یک لپ تاپ چند منظوره قدرتمند و با کیفیت شناخته می شوند و این رویه همچنان ادامه دارد. به کارگیری سخت افزار متنوع از میان رده تا حرفه ای به همراه قابلیت ارتقای بی نظیر، کاربران بسیاری را جذب این دو خانواده می کند. با توجه به سخت افزار متنوع، قیمت محصولات سری L و E نیز تنوع بسیار خوبی دارند و در حال حاضر می توانید لپ تاپ هایی با قیمت پایه 655 دلار تا 961 دلار را خریداری کرده و در صورت شخصی سازی بخش های مختلف مانند پردازنده مرکزی، حافظه رم، فضای ذخیره سازی و پردازنده گرافیکی، قیمت آنها نیز افزایش خواهد یافت.


خرید محصولات سازمانی و جانبی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی ، خرید مینی کامپیوتر ، خرید آل این وان ،خرید مانیتور و یا محصولات جانبی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت با شماره 88177895 و 88500045 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.