آموزش حذف افزونه ها در مرورگر Edge

آموزش حذف افزونه ها در مرورگر Edge
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرورگر مایکروسافت Edge که پس از سالها به سلطه اجباری Internet Explorer خاتمه داد، به دلیل استفاده بهینه از منابع سخت افزاری و افزونه های متعدد به سرعت در میان کاربران محبوب شد. یکی از قابلیت های جذاب مرورگر Edge قابلیت نصب انواع افزونه ها به شمار می رود و کاربران حق انتخاب فراوانی دارند. در این مطلب به آموزش حذف افزونه ها در مرورگر Edge می پردازیم.

از مهم ترین ویژگی های مرورگر Edge مایکروسافت می توان به سرعت بسیار بالا، استفاده بسیار مناسب از منابع سخت افزاری، طراحی ظاهری قابل قبول، طیف وسیعی از افزونه ها و همگام سازی با سرویس ابری One Drive مایکروسافت اشاره کرد. پشتیبانی از دستورات صوتی Cortana در سیستم عامل ویندوز 10 بخش دیگری از امکانات وسیع این Browser به شمار می رود. این مرورگر محبوب به تازگی برای سیستم های عامل دستگاه های ساخت کمپانی اپل از جمله iOS و MacOS و حتی سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده که به این ترتیب تعداد دستگاه های مجهز به آن را افزایش می دهد.

آموزش حذف افزونه ها در مرورگر Edge

برای حذف افزونه ها در مرورگر مایکروسافت باید مراحلی بسیار ساده و تا حدودی مشابه با مرورگر گوگل کروم را طی کنید. ابتدا مرورگر را اجرا کرده و سپس با کلیک روی آیکن سه خط، وارد منوی اصلی Edge شوید. سپس از میان گزینه های موجود، روی Extensions کلیک کنید تا وارد بخش افزونه ها شوید. اکنون می توانید لیست کامل افزونه های نصب شده در Edge را مشاهده کنید.

آموزش حذف افزونه ها در مرورگر Edge

به طور کلی سه حالت برای افزونه ها وجود دارد که شامل Details (نمایش مشخصات)، Remove (حذف افزونه) و کلید فعال یا غیر فعال کردن افزونه می شود.

آموزش حذف افزونه ها در مرورگر Edge

با کلیک روی گزینه Remove، پیغامی برای تایید حذف نمایش داده می شود که باید روی گزینه Remove در پنجره اعلان کلیک کنید.

آموزش حذف افزونه ها در مرورگر Edge

پس از حذف افزونه، پیغام اعلانی با عنوان Extension Removed نمایش داده می شود.


خرید محصولات سازمانی و جانبی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی ، خرید مینی کامپیوتر ، خرید آل این وان ،خرید مانیتور و یا محصولات جانبی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره 02159142 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.