کارت گرافیک اینتل XE HPG در نوبت عرضه

کارت گرافیک اینتل XE HPG در نوبت عرضه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمپانی بزرگ دنیای فناوری در حال تدارک معرفی معماری کارت گرافیک اینتل XE HPG برای اجرای بازی های جدید روی رزولوشن های بالا است. در حاشیه کنفرانس بین المللی ابر محاسباتی که به نام ISC شناخته می شود، سر انجام به نمایش تصاویر و مشخصات نهایی کارت گرافیک جدید خود می پردازد.

در حالی که بازار کارت گرافیک کامپیوتر های شخصی در اختیار دو کمپانی NVIDIA و AMD قرار دارد و از فروش بسیار بالایی به واسطه روی کار آمدن کاربرد ماینینگ برخور دارند، مدیران اینتل تصمیم گرفتند تا به این بازار پر سود ورود کنند. استقبال وحشتناک‌ ماینرها از انواع کارت گرافیک سبب بروز مشکلات وسیعی در تامین این قطعه در بازار جهانی شد و ورود کمپانی Intel می تواند خبر خوبی برای کاربران حرفه ای و گیمرها به شمار آید.

کارت گرافیک اینتل XE HPG در نوبت عرضه

حضور در کنفرانس بین المللی ابر محاسباتی و تحت پروژه ای به نام odyssey قصد معرفی و رونمایی از معماری کارت گرافیک XE HPG را دارد که در دسته بندی کارت های گروه AAA برای کاربران و گیمرهای حرفه ای قرار می گیرد. اینتل از سال ها قبل برای تولید کارت گرافیک برنامه ریزی کرده و اکنون شرایط برای عرضه آن فراهم شده است. اینتل برای برخی از افراد خاص مانند کارمندان خود، ISV ها و شرکای سخت افزاری، کارت مخصوصی به نام Odyssey منتشر کرده که به سبب آن می توانند زودتر از سایرین به مشخصات و حتی محصول نهایی معماری کارت گرافیک اینتل XE HPG دسترسی پیدا کنند.

ورود اینتل به دنیای کارت گرافیک در حالی رقم می خورد که بازار جهانی به حجم بیشتری از محصول نیاز دارد و دو کمپانی انویدیا و ای ام دی نیز قادر به تامین حجم مورد نیاز نیستند. هر دو کمپانی فعال، بارها اعلام کرده اند که قادر به تامین تعداد محصول مورد نیاز کاربران نیستند و به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز کارخانه ها نمی توانند با حداکثر میزان خود به تولید بپردازند. باید منتظر ماند و قدرت کارت گرافیک مبتنی بر معماری اینتل XE HPG را در دو کاربرد مورد انتظار گیمینگ و ماینینگ مشاهده کرد.


خرید محصولات سازمانی و جانبی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی ، خرید مینی کامپیوتر ، خرید آل این وان ،خرید مانیتور و یا محصولات جانبی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره ۸۸۱۷۷۸۹۵ و ۸۸۵۰۰۰۴۵ تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

۱ نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.