پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus همراه هوشمند و پر توان شما

پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus همراه هوشمند و پر توان شما
زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش تعداد تجهیزات هوشمندی که به صورت روزانه نیاز به شارژ باتری دارند، سبب شکل گیری محصولی به نام پاور بانک شد که در سال‌های اخیر نیز استقبال قابل توجهی از آن صورت گرفته است. شرکت بهین تکنولوژی با بهره گیری از با کیفیت‌ترین و قدرتمند‌ترین سلول‌های باتری موجود در سطح جهان، اقدام به تولید پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus با ظرفیت خروجی 10،000 میلی آمپر و توان 37 وات ساعت کرده است.

پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus با دارا بودن دو خروجی می تواند به صورت هم زمان دو دستگاه هوشمند را شارژ کند. دو خروجی پاور بانک شامل 2.1 آمپر برای شارژ سریع گوشی هوشمند و تبلت و خروجی 1 آمپر نیز برای شارژ سایر تجهیزات قابل حمل از جمله ساعت هوشمند، هدفون بی سیم و مواردی از این دست می شود.

پاور بانک یونیوو TOP 10+ همراه هوشمند و پر توان شما

قابلیت بسیار مهم پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus بهره مندی از دو ورودی Micro USB و Type-C برای شارژ کردن باتری های داخلی آن به شمار می رود تا به این ترتیب با یکی از این دو ورودی نسبت به شارژ سلول های باتری اقدام کنید. در صورتی که گوشی هوشمند شما از نسل جدید دارای پورت Type-C است، امکان شارژ کردن بسیاری از پاور بانک های موجود در بازار وجود ندارد و باید یک آداپتور و کابل Micro USB به صورت مجزا خریداری کنید.

پاور بانک یونیوو TOP 10+ همراه هوشمند و پر توان شما

شرکت بهین تکنولوژی در پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus طراحی بسیار زیبا و مدرنی را به کار گرفته و وجود لایه تفکیک کننده در بخش پورت های ورودی و خروجی جلوه زیبایی به آن بخشیده است. یک نشانگر LED نیز وظیفه نمایش درصد شارژ باتری‌های داخلی پاور بانک را بر عهده دارد تا به صورت لحظه‌ای از میزان شارژ پاور بانک مطلع شوید.

پاور بانک یونیوو TOP 10+ همراه هوشمند و پر توان شما

بسیاری از پاور بانک ها با وجود دو پورت، امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم نمی سازند، اما پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus با پشتیبانی از این ویژگی و برخورداری از ظرفیت بسیار مناسب 10 هزار میلی آمپر، شرایط ایده آلی برای شارژ همزمان دو دستگاه را به وجود آورده است. این ویژگی در مسافرت، دورهمی دوستانه و خانوادگی و حتی برای شارژ تجهیزات هوشمند مختلف مانند گوشی و ساعت هوشمند به صورت همزمان بسیار کاربردی و مفید است.

پاور بانک یونیوو TOP 10+ همراه هوشمند و پر توان شما

باتری‌های داخلی به کار رفته در پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus از نوع لیتیوم پلیمر و دارای گرید A+ از نظر کیفیت، کارایی و طول عمر هستند. سیکل شارژ باتری‌های یونیوو به میزان بیش از 300 بار است. با بهره گیری از پورت ورودی دارای ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر می توانید در مدت 5 ساعت، سلول های باتری پاور بانک یونیوو TOP 10 Plus را شارژ کنید.


خرید محصولات جانبی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات جانبی بهین تکنولوژی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات یونیوو با شماره 88177895 و 88500045 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.