قویترین تبلت دنیا T900

قویترین تبلت دنیا T900
زمان مطالعه: 3 دقیقه

Life book T-900 یک لپ تاپ با قابلیت تبدیل شدن به تبلت است که وزن کم، LED 13.3” و استفاده از نسل جدید سی پی یوهای اینتل لپ تاپی همه فن حریفی را برای کاربران حرفه ای خود به ارمغان می آورد. سری T لپ تاپ های فوجیتسو برای حرفه ای های و علاقه مندانی که به دنبال یک دستگاه چند کاره هستند تولید شده است. صفحه نمایش 13.3” و سی پی یو Core i5 520m به همراه کارت گرافیک اینتل GMA HD و 4 گیگا بایت رم DDR3 و یک هارد سریع 7200 rpm هر کاربری را به خود علاقه مند می کند. یکی از مزایای ویژه این دستگاه وزن بسیار پایین آن است که به علت استفاده از آلیاژ منیزیم در بدنه و شاسی توانسته به وزن تقریبی 2Kg دست پیدا کند .

  

  

Hing

  

استفاده از یک لولای قدرتمندکه توانایی چرخش از هر دو جهت را دارد باعث شده کاربران با خیالی آسوده بتوانند از امکانات فوق العاده این دستگاه در حالت تبلت استفده کنند. با توجه به اینکهStation Docking یکی از نیازهای غیر قابل انکار در محیط های کاری حرفه ای می باشد. T-900 هم از این قاعده مستثنا نیست و دارای Port Replicator می باشد.

  

همانطور که همه شما می دانید یک کاربر حرفه ای در محیط های مختلف شبکه قرار می گیرد که این نوت بوک می تواند رابط بسیار پرسرعت و قوی و با امنیت بالا برای شما باشد. از دیگر نکات امنیتی این دستگاه وجود Finger Print ، Smart Card ، ماژل TPM است که این دستگاه را در دسته بندی لپ تاپ High Security قرار داده است.

  

  

یکی از متمایز کننده ترین قابلیت های این دستگاه با تبلت های دیگر کیفیت و دقت بالای قلم دیجیتال آن است که به کمک قلم دیجیتال ساخت شرکت Wacom متعلق به کشور آمریکا محقق شده است.

  

digi

  


 LED هوشمند این دستگاه توانایی تشخیص نور محیط را به صورت اتوماتیک دارد به طور مثال در محیط های تاریک نور LED کم می شود و در محیط های با نور زیاد ( تابش مستقیم آفتاب ) نور پس زمینه صفحه نمایشگر بالا می رود و با این تکنولوژی می توان طول مصرف باطری دستگاه خود را بالا برد و همچنین این توانایی را به شما می دهد که در طول روز در فضای آزاد نیز به راحتی و کیفیت بالا از دستگاه خود بهره ببرید.

  

صفحه نمایش منحصر به فرد این دستگاه با زاویه دید بالای خود چشم هر بیننده ای را می نوازد. بطور مثال در زاویه 45 درجه چه از جهت عمودی و چه از جهت افقی کیفیت خود را از دست نداده و شما می توانید حتی متن های ریز خود را شفاف و خوانا ببینید.

  

view

  

بهره گیری از پردازشگرهای اینتل 32 نانو میلیمتری Core i5 که قابلیتهایی همچون HT ،VT و Turbo boost را دارند میزان کارایی بالایی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.

  

همانطور که در بالا اشاره شد تمامی اجزای این لپ تاپ دست به دست هم داده تا با بالا نگه داشتن کارایی مصرف انرژی را به به حداقل خود رسانده و از همین رو مدت زمان استفاده از T-900 به زمان بسیار مطلوب بین 5 الی 7 ساعت با باطری اول و با باطری دوم تا 10 ساعت برساند. لازم به ذکر است که باطری دوم این دستگاه بطور همزمان با باطری اول قابل استفاده است که در جایگاه درایور نوری آن قرار می گیرد. از دیگر قابلیت های این جایگاه می توان به جایگذاری هاردهای SSD در جایگاه درایور نوری نیز نام برد.

  

کلام آخر اینکه اگر نیازمند استفاده از یک دستگاه چند منظوره که دارای پردازشگر قوی باشید که به راحتی بتوان آن را از حالت لپ تاپ به تبلت تبلت تغییر حالت داد شما می توانید حالت لپ تاپ از کیبورد و تاچ پد راحت و روان T-900 نیز استنفاده کنید.

  

استفاده از باطری دوم این امکان را برای شما فراهم می کند که 65% به مدت زمان باطری اول خود بیفزایید.

  

  

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.