فوجیتسو محصول جدید مبتنی بر Windows 8 خود، LifeBook CH702 را با طراحی ظاهری زیبا و ظریف معرفی کرد

فوجیتسو محصول جدید مبتنی بر Windows 8 خود، LifeBook CH702 را با طراحی ظاهری زیبا و ظریف معرفی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فوجیتسو امروز از عرضه Lifebook CH702 ، یکی از نت بوک های مبتنی بر Windows 8 خود ، در منطقه آسیای شرقی و اقیانوسیه ، خبر داد. CH702  ترکیبی بی نظیر از زیبایی و کارآیی است.  این اولترابوک جدید از طراحی جذاب و زیبایی برخوردار بوده و لوازم جانبی آن هم چون موس بی سیم ، کیف و جعبه و حتی شارژر از این زیبایی بی بهره نبوده اند.
 کری یانگ ، مدیر بازاریابی فوجیستو آسیا اقیانوسیه می گوید فوجیتسو نیاز کاربران امروزی به نت بوک های کارآ و با عملکرد خوب را درک می کند اما می خواهد در عین آن ، محصول ظریف و جذاب در اختیار آن ها قرار دهد. این قشر قطعا بازار بزرگی برای فوجیتسو خواهند بود. طبق صحبت های مشتریان و نظرسنجی های ما ، آن ها به لپ تاپ زیبایی نیازمندند که از نظر عملکرد بتوانند نیازهای شان را به خوبی بر آورده ساخته و حتی فراتر از آن عمل کند.
 

 

  

LifeBook CH702  به نسل سوم پردازنده های Core i5 شرکت اینتل مجهز شده است که از قابلیت Turbo Boost نیز بهره می برند. استفاده از Windows 8 به عنوان سیستم عامل سبب می شود تا شاهد حداکثر بهره وری و عملکرد از این لپ تاپ باشیم. این اولترابوک با صفحه نمایش 13.3 اینچی خود وزنی 1.45 کیلوگرمی داشته و تنها 17.5 میلی متر ضخامت دارد. مدت دوام باتری لپ تاپ به بیش از هفت ساعت می رسد و بنابراین لپ تاپ از توان لازم برای تامین انرژی مورد نیاز برای یک روز کاری برخوردار است.

  

 

  

 CH702 از نرم افزارهای اختصاصی جدید فوجیتسو چون Diary و Scrapbook هم برخوردار است که به کاربران اجازه می دهد تا به آسانی به سازماندهی کارها ، ویرایش عکس ها ، جمع آوری اطلاعات مورد علاقه و به اشتراک گذاری آن ها در سرویس های شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توییتر اقدام کنند.
 با مرور صفحات وب توسط کاربر ، Scrapbook به ذخیره سازی و سازماندهی تصاویر و این صفحات می پردازد. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا  تصاویر ترکیبی از محتویات ذخیره شده ایجاد نمایند. این محتویات به آسانی قابل مدیریت بوده و امکان به اشتراک گذاری آن ها هم به سهولت وجود دارد. با استفاده از نرم افزار Diary کاربران می توانند ژورنال های خود را با دانلود و سازمان دهی پست ها و عکس های ذخیره شده از فیس بوک و توییتر ایجاد نمایند.

  

  

 با وجود ظرافت های خاص در طراحی، CH702 از یک کلید روشن خاموش مروارید مانند استفاده کرده
 نیمه بالایی لپ تاپ هم از ظرافت خاص خود برخوردار بوده و تعبیه یک نوار طلایی در این بخش به زیبایی آن می افزاید. کلید روشن خاموش هم با یک نوار مروارید شکل آراسته شده است و LED های نشانگر وضعیت روشن خاموش و کلید Caps Lock هم با سطحی الماس مانند تزیین شده اند. یک حلقه طلایی هر کلید را در صفحه کلید شفاف CH702 احاطه کرده است و جذابیت های بصری این محصول را افزایش می دهد. علاوه بر این، تمامی روزنه های داخلی و خارجی هم با طراحی خاصی زینت بخشیده شده اند. این محصول در رنگ های سفید ، قهوه ای و صورتی در دسترس خواهد بود.
 CH702 از طراحی های ظریف و زیبای متنوعی استفاده کرده و لوازم جانبی همسانی با آن ها را برای بهبود تجربه کاربری و پاسخگویی به تقاضاهای کاربران عرضه می کند. هر لپ تاپ با یک موس بی سیم کوچک ، یک کیف و یک شارژر بسیار زیبا، باریک و جذاب عرضه می شود. کاربران می توانند لوازم جانبی دیگری چون درایو اپتیکال کوچک و تبدیل USB/LAN را هم برای افزایش کاربردهای لپ تاپ شان خریداری نمایند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جدید فوجیتسو ، امکانات و لوازم جانبی در دسترس برای هر محصول می توانید از آدرس http://hk.fujitsu.com/pc دیدن نمایید.و برای اینکه دریابید این محصول در کشور و منطقه شما در دسترس خواهد بود یا خیر، می توانید به سایت اینترنتی نمایندگی مرتبط فوجیتسو مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.