فوجیتسو از عرضه نسل جدید ScanSnap ها با نام iX500 خبر داد

فوجیتسو از عرضه نسل جدید ScanSnap ها با نام iX500 خبر داد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

S1300i تسهیلات و موارد استفاده بیشتری را با وجود قابلیت های به اشتراک گذاری شده برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی فراهم می آورد
 فوحیتسو ، شرکت پیشگام فناوری اطلاعات و ارتباطات ژاپن، امروز خبر از عرضه ScanSnap iX500 ، نسل جدید خانواده ScanSnap خبر داد که امکان تبدیل اسناد کاغذی به PDF را به سرعت و در اندازه ای کوچک برای شما امکانپذیر می سازد.  
 کاربران اداری و حرفه ای در سرتاسر دنیا محصولات خانواده ScanSnap را به دلیل سرعت بالا و امکان تبدیل بلافاصله اسناد کاغذی به فایل های PDF انتخاب می کنند.
 یوسوکه یاماموتو مدیر بخش تجاری بخش محصولات عکاسی فوجیتسو هنگ کنگ می گوید: محصولات خانواده ScanSnap در حال محبوب شدن میان پزشکان ، حسابدارها، معمارها ، حقوقدان ها و تمامی اشخاصی است که هر روزه مجبور به سازماندهی و مدیریت بخش عمدی ای از اسناد هستند و می خواهند از کیفیت بالا و بهینه بودن اسکنرهای مورد استفاده شان بهره ببرند.
 

 

  

 iX500 که در واقع دنباله مدل موفق S1500/S1500M محسوب می شود ، اسکنری از نسل جدید خانواده است  که با وجود پیوند به سرویس های ابری، تبلت ها  و گوشی های هوشمند قابلیت های ابری فوق العاده ای دارد.  طراحی ظاهری اسکنر هم تغییر کرده و به طراحی هوشمندانه تری بدل شده است که رنگ های سیاه و سفید در آن جلوه بسیاری دارند. iX500 به موتور جدید پردازش تصاویر شرکت با نام GI مجهز است که از USB 3.0 و Wi-Fi پشتیبانی کرده ، سرعت اسکن بالایی دارد و  عملکرد کاغذ کش هم به شدت بهبود یافته است. نرم افزار مورد استفاده نیز بهبود پیدا کرده و حالا استفاده از آن نسبت به نسخه پیشین آسان تر شده است.
 نه تنها کارکردها و عملکردهای اسکنر بهبود پیدا کرده اند بلکه iX500 به کاربران امکان می دهد تا به روشی سریع و آسان اسناد خود را دیجیتالی کرده و با تغییر سبک زندگی خود هم از آن ها استفاده کنند.

  

 

  

قابلیت های محصول
 
 محیط اسکن با وجود موتور پردازشی جدید GI ارتقا پیدا کرده است.
 سخت افزار متحول شده و تجهیز iX500 به موتور پردازشی جدید GI سبب می شوند تا اسکن سریع حجم های بالای اسناد کار آسانی باشد.  بنابراین کاربران می توانند اسنادشان را بدون هیچ مشکل و دردسری به صورت دیجیتال درآورند.

 
 امکان انتقال داده های اسکن شده از iX500 به تبلت ها و گوشی های هوشمند از طریق اتصال Wi-Fi
 کاربران حالا می توانند داده های اسکن شده را از iX500 با استفاده از اتصالات بی سیم Wi-Fi به تبلت ها و گوشی های هوشمندشان منتقل کنند.  داده ها در فرمت های PDF و یا JPEG اسکن شده و می توانید آن ها را به صورت مستقیم به تبلت و یا گوشی تان انتقال دهید. با این طریق کاربران می توانند اسناد کوچک و یادداشت های شان را به سادگی به صورت عکس درآورده و آن ها را با وضوحی عالی به کار گیرند.

 
 عملکرد سریع تر 25 برگ در هر دقیقه نشان از 25 درصد بهبود عملکرد در حالت رنگی و رزولوشن 300 dpi دارد
 علاوه بر کامپیوتر ها ، iX500 سرعت اسکن بالا و مانایی را در هنگام اتصال به تبلت ها و گوشی ها از طریق Wi-Fi ارائه می کند. این اسکنر به صورت خودکار اندازه اسناد ، رنگ آن ها و اینکه یک طرفه یا دو طرفه هستند را تشخیص داده و بنابراین کاربران امکان تبدیل اسناد کاغذی شان به اسناد الکترونیکی را با سهولت و سرعتی شگفت انگیز دارند.

 
 عملکرد عالی کاغذکش در هنگام اسکن مقادیر بالای اسناد در سرعت های بالا
 با به ارث بردن فناوری کاغذ کش استفاده شده در مدل های حرفه ای شرکت که رده نخست بازار جهانی را در اختیار فوجیتسو قرار می دهند ، یک روش حرفه ای برای تفکیک اسناد در iX500 به کار گرفته شده است.  این امر منتج به عملکرد عالی کاغذ کش و قابلیت اطمینان بالای ix500 می شود. علاوه بر این ، سنسور های اولتر سونیک به کاربران امکان می دهد تا حجم های بالای اسناد کاغذی را با اطمینانی بیش از پیش اسکن نمایند.

 
 قابلیت های کاربری نرم افزار هم به طرز قابل ملاحظه ای بهبود پیدا کرده اند
 
 قابلیت های کاربری Quick Menu ارتقا یافته اند
 با تعبیه حالت Favorites در منوی محبوب Quick Menu ، کاربران به آسانی می توانند انتخاب کنند چگونه از داده های اسکن شده بهره بگیرند. کاربران به آسانی می توانند به همان روشی که دوست دارند سایر نرم افزارهای لینک شده و سرویس های ابری را هم در این قسمت به نمایش در آورند. علاوه بر این، در هنگام اسکن کارت های ویزیت، قابلیتی با نام Recommendation به صورت خودکار به لیست Quick Menu اضافه می شود. از آنجاییکه Quick Menu بر طبق نوع سند در حال اسکن تغییر کرده و گزینه های روزانه مورد استفاده آن ها را نشان می دهد ، کاربران هیچگاه در انتخاب های شان دچار سردرگمی نخواهند شد.
 
 ایجاد فایل های PDF قابل جستجو با سرعت بالاتری قابل انجام است
 ایجاد فایل های PDF قابل جستجو با کیفیت با وجود اسکن موازی و پردازش OCR (که زمان اسکن را تا 45 درصد نسبت به مدل پیشین کاهش می دهد) با سرعت فوق العاده ای انجام می گیرد. از آنجاییکه کاربران با همان سرعت ایجاد فایل های معمولی PDF ، این فایل ها را نیز ایجاد نمایند ، امکان بهره گیری از این فایل ها بلافاصله با سرویس های ابری نیز وجود دارد.

 
 مدیریت کارت های ویزیت هم بهبود یافته و حالا با نرم افزار CardMinder به صورت یکپارچه درآمده است
 نسخه بین المللی نرم افزار مدیریت کارت ویزیت CardMinder از کارت های ویزیتی با 11 زبان شامل زبان های چینی ، انگلیسی ، ژاپنی و … پشتیبانی می کند.

 
 مدل دلوکس همراه با Rack2-Filer Smart v1.0 with Magic Desktop V1.0  عرضه می شود که همزمان با ScanSnap iX500 Deluxe اجرا می شوند. مدل های S1300i و S1100 هم در مدل های مشابهی در دسترس بودند.  

 

  

آخرین نسخه ScanSnap Connect Application  به عنوان نرم افزاری رایگان از طریق Google Play و App Store از تاریخ 7 ژانویه 2013 در دسترس است. محصولات مجهز به iOS 4.3 و نسخه های پس از آن و همین طور android 2.2 و پس از آن ، امکان استفاده از این نرم افزارها را خواهند داشت.  هرچند فوجیتسو سازگاری این نرم افزار را با تمامی ابزارهای اندرویدی موجود تأیید نمی کند. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به سایت فوجیتسو مراجعه نمایید.

  

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.