رونمایی از اولین تبلت با صفحه نمایش تاشو در جهان

رونمایی از اولین تبلت با صفحه نمایش تاشو در جهان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت لنوو در سالیان اخیر عملکرد قابل توجهی در توسعه فناوری‌های نوین داشته است و این موضوع به خوبی در ارائه محصولات اخیر این شرکت به چشم می‌خورد. در حال حاضر طراحان لنوو از تبلت فوق العاده‌ای رونمایی کرده‌اند که با قابلیت خم شدن صفحه نمایش، چشمان شما را به سوی خود خیره می‌کند. این محصول Lenovo Folio نام دارد که در این گزارش با قابلیت‌های منحصر به فرد آن آشنا خواهیم شد.

 قصه تولید تبلت‌ و گوشی‌های هوشمند قابل انعطاف، موضوعی است که در سالیان اخیر شرکت‌های بزرگ فناوری همیشه درباره آنها صحبت می‌کنند و فیلم‌هایی را به صورت مجازی ارائه می‌کنند. اما هنوز هیچکدام از آنها نتوانسته‌اند چنین محصولی را روانه بازار کنند.

به عنوان مثال سامسونگ چند سال است که تولید گوشی هوشمند قابل انعطاف را بیان کرده، اما هنوز چنین محصولی در بازار به فروش نمی‌رسد.

اما در روزهای اخیر ویدیوی جدیدی از لنوو منتشر شده است که نشان دهنده تلاش‌های بی وقفه این شرکت در تولید یک تبلت با صفحه نمایش تاشو است.

تبلت جدید معرفی شده لنوو، از صفحه نمایشی برخوردار شده که به راحتی می‌توان آن را از وسط خم کرده و به یک گوشی هوشمند تبدیل کرد.
این مفهوم فناوری کاملا قابل توجه است، چرا که هنوز هیچ شرکتی نتوانسته است چنین محصولی را منتشر کند که صفحه نمایش آن خم شود. به گفته مقامات شرکت لنوو این تبلت جدید قرار است در عرض یک یا دو سال آینده، به عنوان گل سرسبد محصولات تبلتی لنوو در دسترس کاربران قرار گیرد.

 مشخصات Lenovo Folio

این دستگاه به طور پیش فرض از یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۷.۸ اینچی بهره می‌برد که دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. طراحی و جنس این صفحه نمایش به گونه‌ای است که اگر آن را خم نمایید دارای یک گوشی هوشمند ۵.۵ اینچی خواهید شد!
تبلت Lenovo Folio به آخرین نسخه اندروید Android Nougat 7.0 مجهز می‌باشد. این دستگاه دارای یک پردازنده فوق العاده سریع Qualcomm Snapdragon 800 است، در حالیکه ظرفیت حافظه رم این تبلت همچنان مشخص نیست. یکی دیگر از ویژگی‌های این تبلت اینست که دارای یک رابط UI به صورت خودکار است. از سوی دیگر، مشخصات دیگر مانند حافظه ذخیره‌سازی و کیفیت دوربین دستگاه هنوز مشخص نشده است.

سایر شرکت‌هایی که با طراحی مشابه کار می‌کنند

سالهاست که شرکت‌های بزرگی مانند Oppo و سامسونگ در طراحی یک تلفن یا تبلت تاشو هوشمند کار می‌کنند. انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۷ شرکت سامسونگ نیز یک محصول مشابه Lenovo Folio تولید کند. به گفته مقامات سامسونگ قرار بود این محصول تحت عنوان Galaxy X تا پایان سال جاری به بازار عرضه شود، اما با توجه به مسائل تولیدی مربوط به فناوری که این شرکت بزرگ با آنها مواجه شده است، راه اندازی این محصول به سال ۲۰۱۹ موکول شده است.
تبلت Folio Lenovo را می‌توان به عنوان یک محصول دو کاره در نظر گرفت. این محصول هم به عنوان یک تبلت قابل انعطاف و هم به عنوان یک گوشی هوشمند قابل انعطاف در دسترس شما قرار خواهد گرفت. با این حال، تا زمانی که زمان انتشار دقیق این دستگاه تایید شود، شرکت‌های تولیدی دیگر باید هر چه زودتر اسب خود را زین کنند تا از قافله رقابت با لنوو عقب نمانند.


برای کسب  اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  مانند مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و زیرو کلاینت از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با شماره  ۰۲۱۵۹۱۴۲ تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

۲ نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.