تین کلاینت های t68L و t68W از برند Atrust

تین کلاینت های  t68L و t68W از برند Atrust
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معرفی تین کلاینت جدید Atrust

 شرکت کامپیوتری Atrust، سازنده ی پیشروی سرور و تین کلاینت، امروز 17 جولای 2014 خبر از عرضه تین کلاینت های خود – t68L و t68W – داد. این تین  کلاینت ها با پردازشگرهای چهارهسته ای و دوهسته ای Intel Bay trail، باعث عملکرد بالا و محیط های کامپیوتری موثر و مورد نیاز می شوند.
Atrust t68L، پردازشگر اینتل Bay Trail چهار هسته ای 1.83 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم DDR و حافظه فلش 4 گیگابیتی دارد و Atrust Linux OS را اجرا می کند. تین کلاینت Atrust t68L Linux-محور، مصرف انرژی را کاهش داده و به کاربر سولوشن های مقرون به صرفه با تجربه ای سریع از مولتی مدیا می دهد.

تین کلاینت  Atrust t68W پردازشگر اینتل Bay Trail دو هسته ای 1.46 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم DDR و حافظه فلش 8 گیگابایتی دارد و Microsoft Windows Embedded 8 Standard OS را اجرا می کند. Atrust t68W عملکردی قوی به همراه تجربه دسکتاپ معتبری را ارائه می دهد. گرافیک روان به همراه پخش ویدئو HD و فعالیت اینترنتی بدون اشکال در محیطی مجازی از دیگر ویژگی های این دستگاه است. هر دوی این تین کلاینت ها از صفحه نمایش با پورت DVI-I تا رزولوشن 1920×1200 پشتیبانی می کنند.
Atrust با شرکای خود همچون Citrix ،VMware و Microsoft به شدت کار می کند و سولوشن های سخت افزاری و نرم افزاری خود را به عملکرد بهتر در پروتکل های عمده قادر می سازد. t68L و t68W از پروتکل های بسیاری همچون VMware Horizon View، Citrix XenDesktop، Citrix XenApp و Microsoft RDP با RemoteFX پشتیبانی می کند. این تین کلاینت ها با پشتیبانی از پروتکل های شناخت صنعت می توانند تجربه ای غنی، موثر و کامپیوتری داخلی را برای کاربران دور فراهم آورند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.