بررسی تخصصی مانیتور 22 اینچی لنوو مدل L22i-30 (ویدئو)

بررسی تخصصی مانیتور 22 اینچی لنوو مدل L22i-30 (ویدئو)
زمان مطالعه: 5 دقیقه

مانیتور 22 اینچی لنوو مدل Lenovo L22i-30 یک گزینه بسیار قابل اعتماد و پرکاربرد برای کارهای روزمره شماست. این مانیتور را می توانید برای هر کاری از یک تماشا و مرور ساده گرفته تا طراحی گرافیکی و ادیت تصاویر و حتی بازی ها، استفاده کنید. این مانیتور دقیقاً همان کاری را باکیفیت بسیار بالا انجام می دهد که شما به آن نیاز داشته و مد نظر شما بوده است و به شما گرافیک با کیفیت و رنگ های زنده ارائه می دهد؛ بنابراین اگر به دنبال مانیتورهای مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای استفاده در بلند مدت هستید، مانیتور لنوو L22i-30 را فراموش نکنید.

 

 

در ادامه به نقد و بررسی مانیتور لنوو L22i-30 خواهیم پرداخت، تا انتها همراه ما باشید:

رویکرد طراحی مانیتور 22 اینچی لنوو L22i-30 و ظاهری مدرن

مانیتور 22 اینچی لنوو L22i-30 دارای یک پنل 21.5 اینچی با طراحی 3 وجهی NearEdgeless با قاب پایینی است که دکمه‌های کنترل مانیتور را در خود جای داده تا دسترسی آسان را برای شما فراهم ‌کند. پایه این مانیتور دارای طراحی ساده و در عین حال ظریف است که یک اسلات نگهدارنده تلفن داخلی نیز در پایه آن وجود دارد.

مونتاژ این مانیتور ساده، آسان و سریع بوده و به راحتی می‌توانید مانیتور را بعد از بیرون آوردن از جعبه و بدون هیچ ابزار خاصی در عرض 3 دقیقه راه اندازی کنید. ساخت و مواد استفاده شده در مانیتور لنوو L22i-30 با کیفیت بالا و ترکیبی از پلاستیک سخت و فلزات است.

همچنین یک سیستم مدیریت کابل در پشت پایه وجود دارد. یعنی شیارهایی  در پشت پایه وجود دارد که می‌توانید کابل های خود را در آن جای دهید تا کابل‌ها به صورت مرتب و منظم باشند. برای افرادی که عاشق مدیریت کابل هستند، این امکان را بسیار دوست خواهید داشت که مانیتور دارای یک گذرگاه سیمی در پشت پایه است که به شما کمک می کند کابل ها و سیم های خود را مدیریت کنید تا فضای کاری خود را مرتب نگه دارید. پورت های ورودی و خروجی در پشت مانیتور لنوو L22i-30 قرار داشته و دارای جک صوتی VGA، HDMI، 3.5 میلی متری و همچنین یک اسلات Kensington Lock نیز هست.

عملکرد و ویژگی ها

این مانیتور 22 اینچی اداری با صفحه نمایش 21.5 اینچی WLED Full HD IPS رنگ های دقیق و طبیعی را ارائه می دهد که برای کارهایی با بهره‌وری خاص مانند درجه‌بندی رنگ و طراحی گرافیک مفید هستند. به لطف گستره رنگی گسترده 72% و پشتیبانی از فضای رنگی sRGB، از این مانیتور بازتولید رنگ مناسبی دریافت می کنیم. علاوه بر این، نسبت کنتراست تا 3M:1 در حالت کنتراست پویا را داشته که سطوح سیاه عمیق و رنگ‌های زنده را برای تجربه مشاهده ای بی نظیر ارائه می‌دهد. پخش ویدئو و تماشای فیلم نیز به لطف پوشش مات ضد تابش نور مانیتور و زاویه دید 178 درجه همراه با کیفیت تصویر مناسب 1920 در 1080 بسیار لذت بخش است.

مانیتور 22 اینچی لنوو L22i-30 دارای گواهی TÜV Rheinland Low Blue Light است که چشمان شما را حتی پس از ساعت ها کار خسته نمی کند و به چشمان شما آسیب نمی رساند. این مانیتور اگرچه مخصوص بازی نیست اما به AMD Freestyle مجهز شده است که حرکتی نرم و بدون لکنت را برای تجربه بازی لذت بخش تر ارائه می دهد. با حداکثر سرعت 75 هرتز، حرکت برای اکثر بازی ها به اندازه کافی روان است. با این حال، این مانیتور ممکن است برای گیمرهای هاردکور که خواهان نرخ رفرش بالاتر و HDR هستند، انتخاب ایده آلی نباشد.

مانیتور لنوو 22 اینچ

OSD نرم افزار Easy Artery مانیتور لنوو L22i-30

کمپانی لنوو هنگام طراحی L22i-30، فلسفه ظرافت را نه تنها در شکل فیزیکی آن، بلکه در نحوه عملکرد آن نیز به کار برده است. با در نظر گرفتن این موضوع، نرم افزار Lenovo Artery، یک منوی OSD نرم و اختصاصی که تغییر فوری تنظیمات و تغییر تنظیمات از پیش تعیین شده برای حالت های مختلف مشاهده را آسان می کند، دارد. از آنجا که همه چیز روی صفحه اتفاق می افتد، دیگر هرگز مجبور نخواهید بود دکمه های دست و پا گیر را فشار دهید. حتی تجربه مشاهده هم روان و ظریف است زیرا نرخ به‌روزرسانی 75 هرتز مانیتور و فناوری AMD FreeSync™ از لکنت، لرزش، سوسو زدن، سایه‌بینی، قطع شدن تصویر جلوگیری می‌کند. کافی است صرفاً بنشینید و از کیفیت تصاویر مانیتور لنوو L22i-30 لذت ببرید.

نقاط قوت مانیتور 22 اینچی لنوو L22i-30

مانیتور 22 اینچی لنوو L22i-30

طراحی مدرن و مینیمالیستی این مانیتور FHD Ultra Slim Lenovo  بوده که هم از نظر فرم و هم عملکرد بسیار با کیفیت بوده و تصاویر روی صفحه نمایش مانیتور شما بسیار خوب به نمایش در می آیند. ویژگی ها و نقاط قوت مانیتور 22 اینچی لنوو L22i-30 عبارت‌اند از:

  • صفحه نمایش LED IPS دارای قطر 21.5 اینچ است و وضوح نمایشگر آن 1920 در 1080 است.
  • زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه و نرخ رفرش 75 هرتز دارد.
  • این مانیتور با VESA Mount سازگار است، بنابراین می توانید آن را روی بازوهای مانیتور موجود خود قرار دهید یا آن را به دیوار وصل کنید.
  • صفحه نمایش پنل سوئیچینگ باعث می شود فیلم ها از هر زاویه دیدی خیره کننده به نظر برسند، با رنگ هایی که حتی وقتی به از کناره ها تماشا می شوند، تغییر شکل نمی دهند.
  • چرخش بین حالت بازی، پخش جریانی نمایش های تلویزیونی، یا گرفتن ویدیو‌های دوره آموزشی با نرم افزار Lenovo Artery آسان و بدون دردسر است و به راحتی تنظیمات مد نظر شما را حفظ کرده و می تواند در یک لحظه با استفاده از رابط روی صفحه تغییر کند.
  • وقتی نوبت به یک گیم‌پلی بی‌نظیر می‌رسد، فناوری AMD FreeSync™ به این معنی است که هیچ لکنت، تأخیر یا قطع شدن تصویری وجود ندارد که باعث به هم ریختگی و وقفه در اعمال مورد نظر شما شود.
  • دارای پورت‌های HDMI، VGA و خروجی صدا است تا بتوانید آن را به رایانه شخصی، لپ‌تاپ، موبایل و دستگاه‌های ضروری‌تر و همچنین هدفون یا بلندگو متصل کنید تا تجربه های دلپذیر خود را کامل کنید.
  • به لطف فناوری دارای گواهی TÜV Rheinland Low Blue Light، می‌توانید بدون نگرانی از خستگی یا خستگی چشم تماشا کنید، بازی کنید یا یاد بگیرید، زیرا مانیتور نور آبی مضر را فیلتر می‌کند و لرزش صفحه را کاهش می‌دهد.
  • مانیتور حتی کابل‌ها را داخل گردن خود پنهان می‌کند و تلفن همراه شما را در نگهدارنده تلفن همراه خود نگه می‌دارد تا شما را از شلوغی دور نگه دارد.
  • این مانیتور در یک قاب مینیمالیستی 3 وجهی NearEdgeless تنظیم شده است، بنابراین تمرکز شما کاملاً بر روی تصاویر در حال پخش روی صفحه خواهد بود، نه بر روی قاب های ناشیانه اطراف مانیتور.

سعی داشتیم در این مطلب به بررسی تخصصی و کامل این دستگاه بپردازیم تا اگر قصد خرید مانیتور 22 اینچی مدل L22i-30 را داشتید اطلاعات دقیقی داشته باشید. همچنین می‌توانید این محصول را از سایت بهین تکنولوژی خریداری کنید و یا جهت مشاوره رایگان با شماره 02159142 تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.