با محصولات فوجیتسو ، آسایش خیال را تجربه کنید

با محصولات فوجیتسو ، آسایش خیال را تجربه کنید
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرور کلاستری جدید ، میزان دسترس پذیری را به سطحی جدید افزایش می دهد.قیمت ارزان، امکان کار آسان و طراحی ویژه سازمان های تجاری کوچک و متوسط از ویژگی های Fujitsu PRIMERGY CX420 محسوب می شوند.
 فوجیتسو در CeBIT از محصول دیگری پرده برداشت که آسایش خیال را برای سازمان های با اندازه کوچک و متوسط که به فناوری اطلاعات و ارتباطات برای انجام کار خود و بهینه سازی آن اتکا کرده اند، به ارمغان می آورد. سرور جدید Fujitsu PRIMERGY CX420  یک فناوری کلاسترینگ ساده را معرفی می کند که برای کمک به افزایش زمان دسترس پذیری سرور طراحی شده و استمرار سرویس دهی حتی در صورت به وجود آمدن نقص در سیستم ، تضمین می کند.
 با افزایش استفاده روز افزون تمامی شرکت ها در تمامی طیف ها و زمینه ها از راهکار های مبتنی بر فناوری اطلاعات،  تأثیر نقص های پیش بینی نشده و رویدادهای غیرمترقبه سیستمی بیش از پیش احساس می شود. برای شرکتی که سفارشات را به صورت آنلاین دریافت می کند، عدم دسترسی به سرور می تواند عواقب فاجعه باری در کاهش میزان درآمد و افزایش زمان تحویل در پی داشته باشد.
 تا به حال ، فناوری های ویژه و پیچیده موسوم به Failover(جایگزینی خودکار سیستم معیوب با سیستم دیگر برای افزایش میزان دسترسی پذیری) که برای تداوم خدمت دهی به کار گرفته می شدند برای سازمان ها و شرکت های کوچک و متوسط بسیار گران بوده اند. فوجیتسو قصد دارد با معرفی سرور کلاستری Dual Node خود با نام PRIMERGY CX420 که برای دسترسی پذیری بالای سیستم (HA) برای سازمان های با پیشینه محدود در به کارگیری راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و بودجه محدود طراحی شده است ، این شرایط را تغییر دهد. با امکان به کارگیری بسیار ساده، PRIMERGY CX420 با وجود قابلیت Failover داخلی ، تضمین می کند رویدادهای پیش بینی نشده تأثیر اندکی بر روی تجارت شما داشته باشند.
 

 

  

کلاسترینگ، امکان دسترس پذیری بالاتر
 PRIMERGY CX420 یک سرور کلاستری Dual Node است که به معنای تشکیل این سرور از دو نود در کنارهم و در داخل بدنه ای یکسان است. این سرور امکان دسترس پذیری بالا را با وجود Microsoft Windows Server 2012 امکان کلاسترینگ را با قیمتی ارزان تر از همیشه مهیا می سازد. اگر یکی از دو Node سرور با نقص روبرو شود ، قابلیت Failover به صورت خودکار node دیگر را استارت کرده که تنها در چند دقیقه آماده به کار بوده و کاملا کارآست. با اینکه این ویژگی امکان در دسترس بودن مداوم سیستم را فراهم نمی سازد اما عدم دسترسی به سیستم را به حداقل می رساند.
 با آماده کار بودن سرور به صورت پیش فرض ، Fujitsu PRIMERGY CX420 از فضای ذخیره سازی مشترکی استفاده کرده و معمولا نیازی به فضای ذخیره سازی خارجی وجود ندارد.  کنترلر های RAID پیچیده نیز در این سرور جای خود را به کنترلرهای Serial Attached SCSI  داده و قابلیت Storage Spaces در Windows Server 2012 نیز کار را ساده تر از پیش می کند.
 اووه نیومیر ، نایب رییس بخش PRIMERGY در Fujitsu Technology Solution می گوید:بروز نقص در سرورها سبب صرف هزینه و زمان بوده و علاوه بر این اضطراب بسیاری به شرکت ها وارد می کند. شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط ، این روزها ، به اندازه سازمان های بزرگ به فناوری های اطلاعات و ارتباطات وابسته اند اما به دلیل هزینه های سنگین از پیاده سازی HA در سیستم خود محرومند. فوجیتسو سعی کرده است تا با عرضه PRIMERGY CX420 راهکاری ارزان قیمت برای کاهش زمان های عدم دسترسی در اختیار این بخش ها قرار دهد.
 PRIMERGY CX420 S1 و PRIMERGY CX272 S1 در اروپای مرکزی ، خاور میانه ، آفریقا و هند از همین ماه در دسترس هستند اما بسته به نوع پیکربندی و منطقه ارائه محصول قیمت ها با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

  

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.