آموزش رمز گذاشتن روی تاریخچه گوگل کروم

آموزش رمز گذاشتن روی تاریخچه گوگل کروم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تاریخچه جستجو و وبگردی شما در مرورگر گوگل کروم می تواند بسیار حیاتی و بخشی از حریم خصوص تلقی شود. از این رو گوگل برای مرورگر محبوب خود یک ویژگی جذاب برای رمز گذاری روی History یا همان تاریخچه جست و جو ارائه کرده که در این مطلب با نحوه عملیاتی کردن آن آشنا خواهید شد.

کاربرانی که در اماکن عمومی، سازمان ها و ادارات، مراکز بهداشتی و آموزشی مشغول به کار هستند، با یک چالش بسیار مهم با عنوان مشاهده تاریخچه وبگردی مواجه هستند که هیچ کس دوست ندارد این بخش از مرورگر گوگل کروم در معرض دید سایرین قرار گیرد و این موضوع بخش مهمی از حریم خصوصی به شمار می رود. رمز گذاری روی History به منظور جلوگیری از دسترسی سایر کاربران به عنوان یک راهکار امنیتی مفید از سوی گوگل به شمار می رود که با طی کردن چند مرحله بسیار آسان قادر به عملیاتی کردن آن خواهید بود.

آموزش رمز گذاشتن روی تاریخچه گوگل کروم

۱- قبل از هر چیز باید یک حساب کاربری جیمیل در اختیار داشته باشید تا از آن برای ورود به بخش activity.google.com استفاده کنید. در صورتی که حساب کاربری جیمیل در اختیار دارید، به لینک ارائه شده مراجعه کرده و مراحل بعدی را انجام دهید.

آموزش رمز گذاشتن روی تاریخچه گوگل کروم

۲- پس از ورود به بخش My Google Activity و از طریق منوی موجود، به بخش Manage My Activity Verification مراجعه کنید.

آموزش رمز گذاشتن روی تاریخچه گوگل کروم

۳- پس از کلید روی این عبارت، یک پنجره پاپ آپ باز می شود که باید روی گزینه Require Extra Verification کلیک کرده و Save را بزنید.

آموزش رمز گذاشتن روی تاریخچه گوگل کروم

۴- پس از آن پنجره ای کوچک برای وارد کردن رمز عبور باز می شود که پس از ورود رمز عبور مورد نظر، باید روی گزینه Next کلیک کنید.

آموزش رمز گذاشتن روی تاریخچه گوگل کروم

۵- در این مرحله از شما درخواست می شود تا با کلیک روی عبارت Verify، عملیات رمز گذاری روی تاریخچه گوگل کروم را تایید کنید.

۶- در انتها باید بار دیگر وارد حساب کاربری خود شوید و این بار برای دسترسی به تاریخچه جست و جو باید رمز تعیین شده را نیز وارد کنید.

به همین سادگی و در ۶ مرحله بسیار کوتاه می توانید امنیت حریم خصوصی خود را در مرورگر گوگل کروم به میزان قابل توجهی افزایش دهید. این راهکار ساده می تواند راهکار مناسب و بسیار کاربردی برای کاربران به شمار رود که همواره در معرض لو رفتن History وبگردی خود هستند.


خرید محصولات سازمانی و جانبی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی ، خرید مینی کامپیوتر ، خرید آل این وان ،خرید مانیتور و یا محصولات جانبی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره ۸۸۱۷۷۸۹۵ و ۸۸۵۰۰۰۴۵ تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.