۵ دلیل خرید لپ تاپ لنوو برای ادارات

۵ دلیل خرید لپ تاپ لنوو برای ادارات
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

قبل از خرید لپ تاپ لنوو برای سازمان ، اداره یا استفاده شخصی حتما این مقاله را بخوانید. لنوو تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ حدود ۲۷.۱ درصد از بازار رایانه های شخصی را به خود اختصاص داده بود که موجب شد برند لنوو در بازار جهانی پیشتاز باشد و حتی بالاتر از HP قرار بگیرد. بنابراین، اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ لنوو برای سازمان ها و ادارات هستید، قطعا مدل های ساخت این برند، بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

لنوو کار خود را در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت تولید کننده کامپیوتر در پکن آغاز کرد. در سال ۱۹۸۸، دو سال پس از ساخت اولین لپ‌تاپ آی‌بی‌ام، لنوو به لجند هنگ‌کنگ پیوست. ۱۹ سال بعد، لنوو همکاری با IBM را ادامه داد و اکنون بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را می سازد.

در حال حاضر، برند لنوو دارای مدل های متنوعی است که به عنوان لپ تاپ های اداری، لپ تاپ های دانشجویی یا لپ تاپ های کاربر خانگی بهترین کیفیت را دارند. این برند حتی تبلت و تلفن های همراه را نیز پوشش می دهد. شاید قابل توجه ترین محصول از لپ تاپ های ساخت لنوو که برای ادارات و سازمان ها مناسب است، سری ThinkPad باشد. تینکپد لنوو مجموعه ای از لپ تاپ های مقرون به صرفه و باکیفیت است که دارای عملکردی فوق العاده، کارایی باورنکردنی و تطبیق پذیری بی نظیر است.

امروز وارد هر اداره ای شوید، و به احتمال زیاد، چند مدل لپ تاپ لنوو را مشاهده خواهید کرد. اما تفاوتی ندارد که کارمند باشید، دانشجو یا یک گیمر حرفه ای، در هر صورت لپتاپ لنوو همان سیستمی است که مورد نیاز شما است.

اگر تردید دارید، به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید چرا لنوو بهترین لپ تاپ ها را برای ادارات و سازمان ها می سازد.

 

۱. دوام و قابلیت اطمینان لپ تاپ های لنوو برای ادارت بسیار بالا است

وقتی به دنبال لپ‌تاپ برای ادارات می‌گردید، سیستمی نیاز دارید که با گذشت زمان، کارایی خود را از دست ندهد و همیشه به وظیفه خود عمل کند. لپ‌تاپ‌های لنوو دقیقاً همین ویژگی را ارائه می‌کنند، دوام و قابلیت اطمینان بی‌نظیر. به همین دلیل است که لپ‌تاپ‌های لنوو را نه تنها در ادارات بلکه در کارگاه‌های ساختمانی و معادن نیز خواهید یافت.

دوام و قابلیت اطمینان بالای لپتاپ های lenovo به این دلیل است که این برند از مواد با کیفیتی برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

علاوه بر کیفیت ساخت، انواع لپتاپ های این برند، دارای صفحه نمایش روشن با رنگ های غنی و زنده و عملکرد فوق العاده هستند. اولین دلیلی که لنوو را بهترین برند این روزها تبدیل کرده این است که هرگز دوام و قابلیت اطمینان محصولات خود را به خطر نمی‌اندازند.

 

تفاوت لپ تاپ لنوو تینکپد سری P با Thinkpad series T و X 

 

۲. لپ تاپ های اداری Lenovo بسیار مقرون به صرفه هستند

زمانیکه به یک لپ‌تاپ مناسب برای ادارات نیاز دارید، قطعا قیمت آن برای شما مهم است. یکی از مزایای خرید سیستم لنوو این است که لپ تاپ هایی با قیمت های مختلف و متناسب با بودجه شما ارائه دهد. در واقع، لنوو اولین شرکتی بود که به دنیا نشان داد نیازی نیست یک کامپیوتر قابل حمل قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

اگر در بین مدل های مختلف سری تینکپد و آیدیاپد جستجو کنید، می توانید با حدود چند میلیون تومان، سیستم کاملا مناسبی برای کارمندان پیدا کنید.

۳. عمر باتری لپتاپ های لنوو باور نکردنی است

شاید تا یک دهه پیش، پیدا کردن لپ‌تاپی با عملکرد باورنکردنی و عمر باتری طولانی که قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد، کار سختی بود. اما زمانیکه لنوو، لپ تاپ های سری تینکپد از جمله ThinkPad X1 را معرفی کرد، نشان داد که لپ تاپ مناسب برای ادارات می تواند با یک بار شارژ تا ۱۳ ساعت روشن بماند و در عین حال، قیمت مناسبی داشته باشد.

خرید لپتاپ لنوو X1

۴. طراحی ظاهری لپ تاپ های لنوو، کاربرپسند است.

شما نمی توانید برای سازمان ها و ادارات، لپ‌تاپ های گران‌قیمت بخرید، اما حداقل می توانید سیستمی خریداری کنید که ظاهری زیبا داشته باشد. صرف نظر از اینکه چه کسی و با چه شغلی قرار است با این لپ تاپ کار کند، ظاهر سیستم باید به روز و مدرن به نظر برسد.

لپ‌تاپ‌های لنوو دارای طراحی‌های شیک، به روز و مدرن هستند که عملکرد آنها با ظاهرشان مطابقت دارد تا تجربه کاربری بی نظیری را برای شما فراهم کند.

یکی دیگر از مزایای عالی در مورد طراحی lenovo این است که نه تنها از نظر بصری خیره کننده است بلکه بسیار کاربردی است.

لپتاپ‌ های لنوو، دستگاه‌های محکمی هستند که می‌توانند در سخت‌ترین شرایط دوام بیاورند.

 

۵. عملکرد لپ تاپ های Lenovo برای انجام کارهای اداری عالی است.

لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو دقیقا برای ادارات و سازمان ها تولید شده و عملکرد فوق العاده آنها، دلیل محبوبیت شان بین مشاغل مختلف است. لپ تاپ های سری تینکپد لنوو تعادل کاملی بین مقرون به صرفه بودن و عملکرد بالا داشتن را ایجاد می کنند. این بدان معناست که می توانید برای همه کارمندان خود لپ تاپ مناسبی بخرید بدون اینکه نیاز باشد هزینه گزافی بابت آن بپردازید.

 

 

چرا لپ تاپ های لنوو ؟

لنوو مدل های متنوعی با قیمت های مختلف دارد که حتی مقرون به صرفه ترین آنها نیز از لپتاپ های همرده خود چیزی کم ندارد.

عملکرد تمامی مدل های این برند برای مصرف کننده عالی است و پاسخگوی تمام فعالیت های روزمره از جمله مطالعه، جستجو در اینترنت و حتی بازی کردن است.

وقتی صحبت از خرید لپ تاپ مناسب برای ادارات می شود، مدل های زیادی وجود دارد که می توانید متناسب با بودجه سازمان خود خریداری کنید.

تمام مدل های levono ویژگی های زیر را دارند:

 نوآوری در طراحی و ساخت، حرف اول را می زند.

نوآوری در تولید لپ‌تاپ توسط لنوو موجب توسعه سیستم هایی با عملکرد باورنکردنی، قیمت کمتر، اندازه کوچک‌تر و با دوام تر شده‌ است.

این شرکت دارای تیم حرفه ای از محققان و کارشناسان فنی است که نوآوری را به حد نهایی رسانده اند. به همین دلیل به نظر می رسد که لپ تاپ های لنوو پس از عرضه هر سری جدیدی، بهتر و بهتر می شوند. هیچ مانعی بر سر راه نوآوری این غول کامپیوتری وجود ندارد.

مزیت دیگر لنوو این است که با وجود به کارگیری فناوری های روز دنیا در ساخت لپ تاپ های خود، محصولات شان را با قیمت بالایی عرضه نمی کنند و عملکرد و کارایی سیستم را  فقط برای اینکه ثابت کنند خلاق هستند، به خطر نمی اندازند.

پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش برند Lenovo عالی است

کسب‌وکارها در سرتاسر جهان، لپتاپ های سری Lenovo ThinkPad را به‌عنوان لپ تاپ های مناسب برای ادارات و سازمان ها پذیرفته‌اند. زیرا، علاوه بر عملکرد فوق العاده، شرکت لنوو هر زمان که نیاز باشد، خدمات پشتیبانی فنی قابل اعتمادی را ارائه می دهد.

پشتیبانی فنی تینکپد  Lenovo بسیار دقیق است و به تمام شکایات مشتریان خود رسیدگی می کند. البته این توجه به این معنی نیست که خریداران سری تینکپد بر دیگر مشتریان ارجحیت داده می شوند اما چون معمولا خریداران این سری، مشاغل و کسب و کارها، ادارات و سازمان ها هستند که ممکن است خراب شدن سیستم کامپیوتری به کسب و کارشان لطمه وارد کند، لنوو خدمات پشتیبانی فنی ویژه ای به مشتریان سری تینکپد ارائه می دهد تا مشکل آنها در اسرع وقت حل شود.

 

لپ تاپ های لنوو، گارانتی دارند.

آخرین نکته ای که در خصوص مزایای خرید لپ تاپ های لنوو برای ادارات می خواهیم بیان کنیم، ضمانت و گارانتی آنها است. تمامی لپ تاپ های تجاری، دانشجویی یا خانگی که لنوو تولید می کند دارای ۱۲ ماه گارانتی یا بالاتر هستند که آنها را به انتخابی مطمئن برای ادارات و سازمان ها تبدیل می کند.

 لپ تاپ های لنوو برای ادارات را از کجا بخریم؟

با توجه به نوآوری در طراحی و تخصص در فناوری، عجیب نیست که لنوو بهترین لپ‌تاپ های دنیا را برای کاربردهای مختلف می‌سازد. انواع لپ تاپ های lenovo را می توانید با گارانتی معتبر از بهین تکنولوژی خرید و با ضمانت پس از فروش درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.