معرفی کیبورد و ماوس گیمینگ فنتک مدل KX302s Major

معرفی کیبورد و ماوس گیمینگ فنتک مدل KX302s Major
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی در راستای توسعه و گسترش دسته بندی محصولات خود و توجه به نیاز مشتریان خود، اقدام به عرضه محصولات گیمینگ با کیفیت مانند کیبورد و ماوس گیمینگ فنتک مدل KX302s Major کرده است. ماوس و کیبورد سیمی گیمینگ Fantech که به صورت باندل و در یک مجموعه کامل به بازار عرضه می شود، دارای مشخصات ظاهری و فنی بسیار خوبی بوده و در ادامه این مطلب به معرفی این محصول زیبا می پردازیم.

 

فنتک مدل KX302s Major

طراحی ظاهری و ابعاد

محصولات گیمینگ امروزی در نمای ظاهری به سیستم نور پردازی RGB مجهز شده اند و کیبورد و ماوس گیمینگ فنتک مدل KX302 Major نیز از این ویژگی برخوردار است. دیود های نوری ماوس و صفحه کلید فنتک قابلیت نمایش دامنه وسیع ۱۶.۸ میلیون رنگ هستند که جذابیت بسیاری به میز کار و سیستم گیمینگ شما می بخشند. کلید های به کار رفته در کیبورد از نوع Membrane گیمینگ بوده و به همین دلیل نیز ارتفاع بیشتری نسبت به مدل های استاندارد دارند.

دیود های نوری RGB در صفحه یکپارچه زیرین صفحه کلید نصب شده اند که بازتاب نور آنها روی کلید ها و پایه های نصب هر کلید، نمای بسیار زیبایی به وجود آورده اند. با وجود ابعاد ۴۰×۱۳۰×۴۳۳ میلی متری، فاصله مناسبی میان کلید ها مشاهده می شود و شرکت سازنده نیز با تفکیک مناسب بخش های مختلف صفحه کلید از جمله کلید های تابعی، کلید های عددی، کلید های جهت نما و دیودهای نشانگر Caps Lock، Num Lock و Scroll Lock را در کنار یکدیگر قرار داده است.

 

فنتک مدل KX302s Major

در صورتی که زاویه استاندارد قرار گیری کیبورد روی میز کار متناسب با نوع نشستن یا زاویه دید شما نیست، به سادگی می توانید از طریق پایه های موجود در قسمت زیرین محصول، ارتفاع آن را تنظیم کنید. وجود کلید FN در بخش سمت راست کلید های الفبایی نشان می دهد که قابلیت استفاده از کلید های ترکیبی و میان بر برای انجام امور مختلف از جمله مالتی مدیا و شخصی سازی سیستم نور پردازی در نظر گرفته شده است. وزن کیبورد فنتک به صورت دقیق برابر با ۶۹۴ گرم است. روکش صفحه بالای صفحه کلید از جنس آلومینیوم بوده که با کیفیت بالای خود، حس بسیار خوبی را به کاربران منتقل می سازد.

فرم طراحی ماوس نیز با توجه به ابعاد ۴۱×۶۸×۱۲۸ میلی متری نشان دهنده ارگونومی بالای آن برای کارکرد آسان بوده و برای افرادی با دست های کشیده و حتی کاربران دارای انگشتان کشیده مناسب است. سیستم نور پردازی RGB در نقاط مختلف ماوس به چشم می خورد و جلوه ظاهری بسیار زیبایی را به وجود می آورد. دیود های نوری RGB روی لوگوی Fantech و خطوط طراحی ماوس درج شده تا از نقاط مختلف آن شاهد رخ نمایی باشیم. همچنین جنس شاسی و بدنه زیرین ماوس و کیبورد از پلاستیک ABS است.

 

فنتک مدل KX302s Major
معرفی کیبورد و ماوس گیمینگ فنتک مدل KX302s Major

مشخصات فنی

کیبورد گیمینگ فنتک مدل KX302 Major دارای ۱۰۴ کلید بوده که شامل کلید های تابعی (F1 تا F12) و ۱۰ کلید ترکیبی مالتی مدیا با قابلیت Anti Ghosting می شود. قابلیت Anti Ghosting به معنی فشردن همزمان چند یا چندین کلید است که در بازی های مختلف برای گیمرهای حرفه ای کاربرد دارد. اتصال و تامین توان مورد نیاز صفحه کلید و نورپردازی RGB آن توسط پورت USB صورت می پذیرد. نوشته های روی صفحه کلید که شامل حروف انگلیسی می شود، توسط لیزر حک شده که طول عمر بسیار بالایی داشته و در گذر زمان دچار فرسایش یا پاک شدن نمی شود.

 

فنتک مدل KX302s Major

سوییچ های مورد استفاده در کلیدهای کیبورد از نوع Floating بوده که یک نمونه بهینه سازی شده بر اساس سوییچ های Membrane توسط کمپانی فنتک به شمار می رود. طول عمر کلید ها نیز به میزان ۸ میلیون بار فشردن توسط شرکت سازنده اعلام شده است. طول کابل صفحه کلید برابر با ۱.۵ متر و از نوع دارای روکش نایلونی است.

 

کلید های بک و فوروارد، کلید تنظیم DPI و کلید اسکرول ماوس گیمینگ فنتک مدل KX302s Major

ماوس مورد استفاده در این مجموعه به سنسور اپتیکال با دقت ۲۰۰ تا ۸۰۰۰ نقطه در هر اینچ (DPI) با نرخ نمونه برداری ۱۲۵ هرتز مجهز بوده و دقت عملکرد سنسور توسط کلید اختصاصی در مرکز بدنه ماوس قابل تغییر است. البته این ویژگی به همراه شخصی سازی سیستم نور پردازی از طریق نرم افزار اختصاصی Fantech قابل تغییر و بهینه سازی هستند. سوییچ های Huano به کار رفته در ماوس گیمینگ فنتک دارای طول عمر ۵ میلیون بار کلیک هستند که طول عمر مناسبی به شمار می رود.

 

نورپردازی RGB فنتک مدل KX302s Major

در مجموع ۶ کلید چپ و راست، تنظیم DPI، اسکرول، بک و فوروارد روی ماوس قرار گرفته اند که همه آنها توسط نرم افزار اختصاصی فنتک قابلیت شخصی سازی (ماکرو) را دارند و در نهایت می توانید بر اساس تنظیمات شخصی خود، تعداد ۵ پروفایل اختصاصی تولید و ذخیره کنید. طول کابل ماوس فنتک برابر با ۱.۸ متر و از نوع دارای روکش کتان بافته شده است. لازم به ذکر است که کیبورد و ماوس گیمینگ فنتک مدل KX302s Major با گارانتی شرکت بهین تکنولوژی در بازار داخلی عرضه و به فروش می رسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.