معرفی ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

معرفی ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در میان تجهیزات جانبی کامپیوتر، ماوس گیمینگ به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای انتقال دستورات به سیستم عامل شناخته می شود. این قطعه که در ظاهر چندان پیچیده نیست، بر اساس نوع کاربرد دارای مشخصات فنی و طراحی ظاهری متفاوت است و از این رو مدل های متنوعی از برند های بزرگ و کوچک در بازار عرضه می شوند. ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM یکی از جدیدترین ماوس های مخصوص بازی بازار داخلی به شمار می رود که بسیاری از ویژگی های مورد نظر یک کاربر حرفه ای و گیمر را با خود همراه کرده است.

ماوس گیمینگ از دید بسیاری از کاربران به طراحی ظاهری و در نهایت دقت سنسور یا تعداد کلید ها خلاصه می شود، اما در حقیقت باید گفت که پارامترهای فنی و حتی ظاهری یک ماوس، فراتر از تصورات عمومی است. در این مطلب به معرفی یک محصول جذاب و قابل تحسین به نام ماوس گیمینگ Fantech WGC1 VENOM می پردازیم که قابلیت کارکرد به صورت سیمی و وایرلس را دارد.

معرفی ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

 

طراحی ظاهری

ماوس گیمینگ بی سیم فنتک در نگاه اول دارای طراحی ظاهری یک دست و هماهنگی است که با اندکی دقت بیشتر، می توانید جزئیات فراوانی را در سبک طراحی هوشمندانه این برند مشاهده کنید. ابعاد کلی ۳۸×۷۸×۱۳۰ میلی متر و وزن ۱۰۷ گرمی آن نشان می دهد که کار کردن با WGC1 VENOM برای افرادی با دست های پهن و حتی کاربران دارای انگشتان بلند نیز مناسب است. وزن ماوس با توجه به استاندارد های موجود، در دسته مابین سبک و سنگین وزن قرار می گیرد و با اولین تجربه کار کردن با آن، احساس خوبی را به دست می آورید.

 

معرفی ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

 

طراحی کلی ماوس به گونه ایست که دست کاربر در یک زاویه بسیار خوب روی آن قرار می گیرد و بخش وسیعی از دست را تحت پوشش قرار می دهد. فرم برآمده قسمت میانی بدنه به کاربران کمک می کند تا ارگونومی بهتری را بدون نگرانی بابت پهنای دست یا طول انگشتان تجربه کنند. به نوعی می توان گفت که سبک طراحی فنتک در این محصول برای سلایق و فرم دست تمام کاربران مناسب بوده و حس ناخوشایندی را به هیچ کدام از گیمرها منتقل نمی سازد.

 

معرفی ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

 

در مجموع ۶ کلید روی بدنه ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM به چشم می خورد که شامل دو کلید Back و Forward در سمت چپ بدنه، کلید تنظیم دقت سنسور یا همان DPI در میانه بدنه و یک کلید قابل برنامه ریزی آزاد در سمت راست به همراه کلید اسکرول به چشم می خورند. نشانگر میزان شارژ باتری داخلی نیز زیر کلید تنظیم DPI قرار گرفته است. کلید بزرگ سمت راست بدنه نیز به طور معمول برای گیمرهای سبک شوتر برای انجام سریع تر کارهایی از جمله شلیک یا Reload مورد استفاده قرار می گیرد.

 

معرفی ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

 

در نمای جلو و در قسمت تلاقی خطوط هماهنگ بدنه، پورت USB مخصوص شارژ کردن باتری داخلی ماوس مشاهده می شود و طراحان برند فنتک تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این پورت تاثیر منفی روی سبک طراحی اعمال نکند. در بخش انتهایی بدنه و روی لوگوی Fantech نیز ردپای سیستم نور پردازی RGB به چشم می خورد که جذابیت ظاهری آن را بیش از پیش کرده است. با توجه به ابعاد و سبک طراحی قرینه، امکان کار با استفاده از هر دو دست راست و چپ وجود دارد که نکته قابل توجهی به شمار می رود.

 

نمای زیرین ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

 

طراحان فنتک با تفکیک دقیق بخش های مختلف بدنه توسط خطوط هماهنگ، سعی کرده اند تا تمام جزئیات را در مقابل دید گیمر قرار دهند تا در نگاه اول، شناخت خوبی نسبت به ابعاد و ویژگی های ظاهری ماوس توسط کاربر شکل بگیرد. به این ترتیب در همان دقایق ابتدایی کار با ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM به تمام المان های طراحی آن تسلط پیدا کرده و نکته گنگ یا نا مفهمومی باقی نمی ماند.

 

نمای بالای ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

 

مشخصات فنی

مهم ترین بخش از یک ماوس گیمینگ، سنسور به کار رفته در آن به شمار می رود که در ماوس بی سیم فنتک مدل WGC1 Venom با یک سنسور نوری PixArt PAW3212 سر و کار داریم. دقت این سنسور در محدوده ۸۰۰ تا ۲۴۰۰ نقطه در هر اینچ قابل انتخاب بوده و برای این منظور نیز یک کلید اختصاصی روی بدنه در نظر گرفته شده است.

همانطور که در بخش طراحی اشاره کرده بودیم، این محصول به ۷ کلید قابل برنامه ریزی مجهز بوده که طول عمر آنها در حدود ۲۰ میلیون بار کلید ارزیابی می شود. شتاب قابل ارائه توسط سنسور ماوس فنتک به میزان ۳۰IPS یا ۱۰G اعلام شده که محدوده قابل توجهی بر اساس نوع کاربرد به شمار می رود. نرخ نمونه برداری سنسور در این محصول برابر با ۲۵۰ هرتز بوده که با توجه به قیمت در سطح مناسبی ارزیابی می شود.

 

دانگل بلوتوث ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

 

باتری داخلی به کار رفته در ماوس دارای توان ۴۰۰ وات ساعت بوده که قابلیت شارژ آسان توسط کابل Micro-USB وجود دارد. از سوی دیگر بر خلاف بسیاری از ماوس های موجود در بازار، حتی هنگام شارژ کردن باتری ماوس نیز می توانید با این محصول کار کنید و قابلیت کار در هر دو حالت با سیم و بی سیم را دارد. دانگل انتقال دهنده نانو که برای ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM در نظر گرفته شده، قابلیت فعالیت در محدوده مکانی ۱۰ متر مربع را دارد.

 

مشخصات ماوس گیمینگ بی سیم Fantech WGC1 VENOM

 

لازم به ذکر است که ماوس گیمینگ وایرلس فنتک مدل WGC1 VENOM با گارانتی شرکت بهین تکنولوژی و خدمات پس از فروش این شرکت در بازار داخلی عرضه می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.