معرفی ماوس پد گیمینگ فنتک MP902 Vigil

معرفی ماوس پد گیمینگ فنتک MP902 Vigil
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با افزایش تمایل روز افزون کاربران به استفاده از تجهیزات گیمینگ و تناسب قیمت این نوع از لوازم جانبی، تنوع بیشتری در بازار حکم فرما شده و برندهای متعددی نیز به صنعت تولید آنها از جمله ماوس پد گیمینگ فنتک MP902 Vigil ورود پیدا کردند. شرکت بهین تکنولوژی با توجه به قرارداد رسمی خود با شرکت Fantech اقدام به عرضه محصولات گیمینگ آن با گارانتی در بازار داخلی کرده که یک مزیت بسیار مهم است. در این مطلب به معرفی ماوس پد گیمینگ سایز بزرگ فنتک به نام MP902 Vigil می پردازیم.

 

معرفی ماوس پد گیمینگ فنتک مدل MP902 Vigil

 

ابعاد این محصول به صورت دقیق برابر با 3 میلی متر ضخامت، 300 میلی متر عرض و 900 میلی متر طول بوده و وزن آن با توجه به استفاده از سطح لاستیکی ضد لغزش برابر با 800 گرم اعلام شده است. طول 900 میلی متری آن برای قرار دادن ماوس و کیبورد مناسب بوده و ست گیمینگ خود را می توانید بدون نگرانی روی سطح با کیفیت آن قرار دهید. در قسمت رویی ماوس پد می توانید لوگوی چند رنگ برند Fantech را به همراه شعار این کمپانی، یعنی عبارت Gear Up and Win را مشاهده کرده و در گوشه سمت راست آن نیز نام برند فنتک درج شده است.

 

معرفی ماوس پد گیمینگ فنتک مدل MP902 Vigil

 

در نمای مقابل با یک ظاهر بسیار زیبا و جذاب مواجه می شوید که جلوه چشم نوازی را به میز کار شما می بخشد. با وجود فضای بسیار بزرگ ماوس پد گیمینگ فنتک MP902 Vigil می توانید بزرگترین ماوس و کیبوردهای موجود در بازار را به سادگی روی آن قرار داده و از بازی کردن به مدت طولانی لذت ببرید. مهم ترین دغدغه گیمرها هنگام استفاده طولانی مدت از ماوس و کیبورد، به وجود آمدن شرایط ارگونومی و یک بستر مناسب برای قرار دادن همزمان این دو قطعه بسیار مهم روی آن است.

 

معرفی ماوس پد گیمینگ فنتک مدل MP902 Vigil

 

با توجه به ابعاد و جنس انعطاف پذیر سطح ماوس پد فنتک قادر به استفاده طولانی مدت از ماوس و کیبورد گیمینگ خود بوده و کمترین میزان خستگی دست را تجربه خواهید کرد. جنس بسیار خوب سطح روی این محصول سبب بهبود دقت کار و حرکت روان تر ماوس شده و نیازی به تکان های زیاد و اعمال فشار برای جابجایی نشانگر ماوس وجود ندارد. به طور کلی ماوس پد های گیمینگ فنتک دارای دو نوع سطح Speed برای افزایش سرعت کار و نوع Control برای بهبود دقت کار و اعمال کنترل بیشتر روی حرکت ماوس هستند.

 

معرفی ماوس پد گیمینگ فنتک مدل MP902 Vigil

 

ماوس پد گیمینگ فنتک MP902 Vigil با بهره گیری از سطح Speed به افزایش سرعت کار با حفظ دقت و بهبود عملکرد ماوس شده و از همان ابتدای کار با آن متوجه بهبود تجربه کاربری خود خواهید شد. حتی در صورت استفاده از ماوس های با دقت سنسور پایین نیز می توانید متوجه بهبود عملکرد آن شده و شما را از خرید ماوس های گیمینگ گران قیمت بی نیاز می کند. هم اکنون می توانید این محصول ارزشمند و زیبا را با گارانتی بهین تکنولوژی و قیمت بسیار مناسب به صورت مستقیم خریداری کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.