معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید

معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید
زمان مطالعه: 7 دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی در راستای افزایش تنوع محصولات خود، اقدام به تولید و عرضه نسل جدید انواع پاور بانک یونیوو به بازار کرده و به همین دلیل اقدام به معرفی کامل محصولات جدید این برند تجاری می کنیم. با توجه به محدودیت های موجود برای استفاده و توقف در مسیر های بین راهی و عدم دسترسی به پریز برق در همه اماکن، کاربران ترجیح می دهند تا از پاور بانک برای شارژ کردن تجهیزات همراه خود از جمله گوشی هوشمند و تبلت استفاده کنند. شرکت بهین تکنولوژی نیز با درک صحیح از سلایق و نیاز های کاربران و همچنین توجه به فناوری های نوین، چند محصول جدید و قابل توجه را روانه بازار کرده که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید

پاور بانک یونیوو UN10W

در این محصول نوآورانه از فناوری شارژ بی سیم استفاده شده و به این ترتیب کاربرانی که تجهیزات همراه آنها با این فناوری سازگار است، به سادگی و بدون نیاز به کابل قادر به شارژ کردن دستگاه های خود خواهند بود. باتری های به کار رفته در پاور بانک 10 هزار میلی آمپری Univo UN10W از نوع لیتیوم پلیمری با درجه کیفی +A بوده و در کنار ارائه فناوری شارژ وایرلس، به دو عدد پورت USB Type A و یک عدد پورت USB Type C مجهز شده است. برای شارژ کردن سلول های باتری به کار رفته در پاور بانک یونیوو UN10W می توانید از پورت Micro USB با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2 آمپر یا پورت USB Type C با شدت ولتاژ و جریان مشابه استفاده کنید.

با این وجود شرکت بهین تکنولوژی برای سرعت بخشیدن به روند شارژ شدن پاور بانک، امکان پشتیبانی از آداپتور های 9 ولت و 2 آمپر را نیز فراهم ساخته که پروسه شارژ شدن سلول های باتری را به شدت سرعت می بخشد. فناوری شارژ سریع PD 3.0 که نسل سوم این فناوری به شمار می رود، نقش بسزایی در انتقال سریع توان الکتریکی به تجهیزات قابل حمل ایفا می کند. وزن پاور بانک یونیوو UN10W با توجه به ابعاد 16×67×135 میلی متری خود و بر خورداری از فناوری شارژ وایرلس و بدنه مستحکم، فقط 248 گرم است.

معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید

پاور بانک یونیوو UN10PLUS

دومین محصول جدید یونیوو در دسته پاور بانک به نام UN10Plus شناخته می شود که با بهره گیری از سلول های باتری درجه کیفی +A از نوع لیتیوم پلیمری تولید می شود. شارژ کردن این محصول به دو طریق توسط پورت Micro USB یا USB Type C صورت می پذیرد و انتقال توان نیز بر عهده دو عدد پورت USB Type A قرار دارد. هر دو پورت خروجی UN10Plus قادر به انتقال ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر هستند که در مجموع توان 10.5 وات را در اختیار کاربران قرار می دهند.

پاور بانک UN10Plus یونیوو با مجهز شدن به دیود های نوری برای نمایش میزان شارژ، مشکل بزرگی را برطرف کرده و کاربران می توانند به سادگی از میزان شارژ باقی مانده مطلع شوند. سبک طراحی بسیار زیبا و جانمایی هوشمندانه دیود های نوری اعلان شارژ، جلوه بسیار جذابی به پاور بانک یونیوو UN10Plus بخشیده است. وزن این محصول زیبا با توجه به ابعاد 15.5×67×138 میلی متری و برخورداری از سلول های درجه کیفی +A، دو پورت خروجی و دیود نوری اعلان شارژ در کنار بدنه بسیار با کیفیت، فقط 234 گرم است.

معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید

پاور بانک یونیوو UN10PD

سومین محصول جدید یونیوو در خانواده پاور بانک که با نام UN10PD به بازار عرضه می شود، یک تفاوت عمده با UN10Plus دارد. شرکت بهین تکنولوژی در این محصول از فناوری شارژ سریع PD 3.0 بهره برده و به جای آن نشانگر اعلان میزان شارژ را حذف کرده است. دلیل اصلی این امر، حفظ محدوده قیمت در بهترین شرایط ممکن بوده تا کاربران بر اساس نیاز دقیق خود نسبت به خریداری یکی از دو مدل Plus و PD بدون نگرانی بابت قیمت نهایی اقدام کنند.

شرکت بهین تکنولوژی در این محصول نیز از سلول های لیتیوم پلیمری با درجه کیفی +A استفاده کرده که طول عمر بسیار بالاتری نسبت به نمونه های رایج موجود در بازار دارند. ابعاد کلی پاور بانک 10 هزار میلی آمپری یونیوو برابر با 16×67×135 میلی متر بوده و وزن آن نیز 232 گرم اعلام شده است. به این ترتیب حمل و نقل آن با توجه به ابعاد و وزن تجهیزات همراه امروزی، بسیار مناسب ارزیابی می شود. انتقال توان به تجهیزات قابل حمل نیز توسط پورت های USB Type A و USB Type C صورت می پذیرد و دو توان متنوع 15 و 18 وات توسط این UN10PD پشتیبانی می شود.

معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید

پاور بانک یونیوو UN10Pro

اکنون نوبت به معرفی یکی از جذاب ترین گزینه های جدید شرکت بهین تکنولوژی در خط تولید پاور بانک فرا رسیده و به معرفی UN10Pro می پردازیم. ابعاد ظاهری به نسبت مربعی شکل و قرار گیری نشانگر اعلام شارژ باقیمانده از جمله ویژگی های متمایز کننده این محصول به شمار می روند. کاربرانی که به یک پاور بانک با ابعاد جمع و جور نیاز دارند، به طور حتم می توانند روی ابعاد 25×63×98 میلی متری UN10Pro حساب ویژه ای باز کنند.

بهره گیری از سلول های باتری لیتیوم پلیمر با درجه کیفی +A و دو خروجی USB Type A با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر نشان می دهند که با یک محصول با کیفیت و با قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه سر و کار دارید. با توجه به وجود دو پورت Micro USB و USB Type C می توانید پاور بانک یونیوو UN10Pro را با استفاده از یکی از آنها به سادگی شارژ کرده و دیگر نگران محدودیت برای یافتن شارژر مورد نظر نباشید. این محصول نیز همانند سایر گزینه های جدید یونیوو در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود و با توجه به وزن 215 گرمی خود، شرایط حمل و نقل را بسیار آسان کرده است.

معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید

پاور بانک یونیوو UN10

آخرین محصول از خانواده پر جمعیت 10 هزار میلی آمپری یونیوو به پاور بانک UN10 اختصاص دارد که یک محصول ساده، اما با کیفیت برای کاربرانی است که به یک محصول اقتصادی نیاز دارند. از نظر طراحی ظاهری و ابعاد تا حدودی به UN10Pro شباهت دارد، اما تفاوت های قابل توجهی میان این دو مشاهده می شود. وظیفه نمایش میزان شارژ باقیمانده از سلول های لیتیوم پلیمری با درجه کیفی +A در پاور بانک UN10 بر عهده چند نشانگر کوچک روی بدنه قرار دارد. شارژ کردن پاور بانک توسط دو پورت Micro USB یا USB Type C امکان پذیر بوده و دو خروجی USB با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر نیز وظیفه انتقال توان به تجهیزات همراه را بر عهده دارند.

برخی از کاربران نیز به طراحی ظاهری ساده، اما شیک و مدرن علاقه دارند و از این رو پاور بانک یونیوو UN10 را به آنها پیشنهاد می دهیم. ابعاد پاور بانک 10 هزار میلی آمپری UN10 یونیوو برابر با 25×63×95 میلی متر و وزن آن نیز 195 گرم است که شرایط حمل و نقل آن را در کنار تجهیزات هوشمند امروزی بسیار آسان می سازد.

معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید

پاور بانک یونیوو UN20Pro

پاور بانک 20 هزار میلی آمپری یونیوو مدل UN20Pro برای آن دسته از کاربران طراحی شده که همزمان چند دستگاه قابل هوشمند را مورد استفاده قرار می دهند و دسترسی به پریز برق برای آنها در همه شرایط امکان پذیر نیست. با توجه به افزایش ظرفیت باتری گوشی های هوشمند و تبلت ها، نیاز به یک منبع توان قدرتمند بیش از پیش احساس می شود و UN20Pro نیز با بهره گیری از سلول های لیتیوم پلیمری با درجه کیفی +A می تواند نیاز این دسته از کاربران را به خوبی برطرف سازد.

روی بدنه دستگاه یک نشانگر دیود نوری قرمز رنگ وجود دارد که با فشردن کلید کنار بدنه، قادر به نمایش میزان شارژ باقیمانده درون پاور بانک است. وجود پورت های ورودی از نوع Micro USB و USB Type C برای شارژ کردن پاور بانک و دو پورت خروجی USB Type A با قابلیت انتقال توان 10.5 وات (ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر) مجموعه متنوعی را برای شارژ کردن و انتقال توان به سایر تجهیزات فراهم می سازد. با توجه به ظرفیت پاور بانک UN20Pro و ابعاد 28×68.5×140 میلی متری آن، مشاهده وزن 422 گرمی چندان تعجب بر انگیز نیست. به هر حال محصولی با این ظرفیت و امکانات در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا، باید چنین وزنی را روی ترازو نمایش دهد.

معرفی انواع پاور بانک یونیوو در نسل جدید

پاور بانک یونیوو UN20

آخرین محصول از نسل جدید پاور بانک های یونیوو، مدل UN20 است که در بسیاری از مشخصات ظاهری و فنی با مدل UN20Pro شباهت دارد. تنها وجه تمایز این دو محصول، عدم وجود نشانگر میزان شارژ باقیمانده در سلول های لیتیوم پلیمری مدل UN20 بوده که وزن آن را به میزان 2 گرم کاهش داده است. هر دو مدل از نظر تعداد پورت و مشخصات فنی آنها یکسان بوده و توانایی شارژ همزمان دو دستگاه را دارند. حتی از نظر ابعاد نیز همه چیز برابر بوده و تفاوتی مشاهده نمی شود. این محصول برای آن دسته از کاربرانی که به ظاهر ساده اما شیک و مدرن علاقه دارند، بسیار مناسب است.


خرید محصولات سازمانی و جانبی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی ، خرید مینی کامپیوتر ، خرید آل این وان ،خرید مانیتور و یا محصولات جانبی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره 88177895 و 88500045 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.