لنوو از 16 لپ تاپ جدید ThinkPad رونمایی می کند (بخش دوم)

لنوو از 16  لپ تاپ جدید ThinkPad رونمایی می کند (بخش دوم)
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سال ۲۰۱۷ میلادی، سال بسیار متفاوتی برای شرکت لنوو محسوب می شود. همانطور که در خبر قبلی نیز اشاره شد، مقامات این لنوو اعلام داشتند تا پایان سال جدید قصد دارند تنها در سری پرطرفدار و قدرتمند تینک پد ۱۶ محصول نوین را همراه با فناوری های روز دنیا راونه بازار کنند. برخی از محصولات برای فروش در بازار عرضه شده اند و اکثر مدل های دیگر در ماه های آینده در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. در این گزارش به معرفی ۹ لپ تاپ جدید دیگر تینکپد خواهیم پرداخت و فناوری های به کار رفته در آنها را بیان می کنیم. 

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad p71

 
 ۸- ThinkPad P71
 
 شروع قیمت: ۱۸۴۹ دلار    تاریخ انتشار: ماه آوریل    صفحه نمایش: ۱۷.۳ اینچ با کیفیت FHD IPS یا ۴K UHD IPS    
 پردازنده: Intel Xeon E3-v6
 شرکت لنوو در ارتباط با تولید لپ تاپ P71 بیان می کند که این دستگاه برای کاربرانی مناسب است که به دنبال ایجاد محتوای واقعیت مجازی هستند. همچنین این لپ تاپ ۱۷.۳ اینچی با هدف کاربرد برای مهندسان مشاغل حرفه ای در زمینه های مختلف، مانند صنعت نفت و گاز طراحی شده است و یک دستگاه کاملا ایده آل به حساب می آید. P71 به خوبی قادر است تا محاسبات با کارایی بالا را به انجام برساند. استفاده از پردازنده های Xeon شرکت اینتل، پردازنده گرافیکی P5000 NVIDIA Quadro، استفاده از حافظه رم تا ۶۴ گیگابایت از نوع DDR4 و ذخیره سازی ۲ ترابایتی از نوع PCIe از ویژگی های برتر این لپ تاپ محسوب می شوند. در این دستگاه یک سیستم خنک کننده با دو فن، یک پد لمسیCAD بهینه سازی شده و کالیبراتور رنگ X-Rite Pantone نیز گنجانده شده است.
  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T470s

 
 ۹- Thinkpad T470s
 
 شروع قیمت: ۱۰۹۹ دلار    تاریخ انتشار: ماه مارس    صفحه نمایش: ۱۴ اینچ با کیفیت FHD IPS یا FHD IPS Touch یا WQHD IPS  
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده های اینتل i5-i7 (U-series, i7-7600U)
 لپ تاپ  T470sهمراه با تنوعی از گزینه های صفحه نمایش، دارای قابلیت حمل مناسب (۲.۹ پوند، ۰.۷۴ اینچ ضخامت)، قدرت پردازش قوی و عمر باتری بیش از ۱۰ ساعت است. این لپ تاپ شامل پورت جدید USB-C است و در رنگ های نقره ای و مشکی تولید می شود.
  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T470p
  

 ۱۰- ThinkPad T470p
 
 شروع قیمت: ۱۰۴۹ دلار    تاریخ انتشار: ماه مارس    صفحه نمایش: ۱۴ اینچ با کیفیت FHD IPS یا FHD IPS TouchیاWQHD    
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده های اینتلi5-i7 (HQ-series, i7-7820HQ)
 استفاده از پردازنده های سری HQ شرکت اینتل باعث شده است تا لپ تاپ T470p نسبت به سایر مدل های سری تینکپد متمایز شود. این لپ تاپ دارای ۳۲ گیگابایت رم DDR4، کارت گرافیک مجزا Nvidia (کارت گرافیک GeForce 940MX) و ۱۲ ساعت عمر مفید باتری است.
  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T470

 
 ۱۱- ThinkPad T470
 
 شروع قیمت: ۹۱۴ دلار    تاریخ انتشار: ماه مارس    صفحه نمایش: ۱۴ اینچ با کیفیت FHD IPS Touch 
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده های اینتلi3-i5-i7   (U-series i7-7600U)
 لپ تاپ  T470pدر حالی ارائه می شود که دارای قیمت پایین تری نسبت به T470s است، اما با ۳.۵ پوند وزن و ضخامت ۰.۷۸ اینچ دارای قابلیت حمل بهتری است. شرکت لنوو مدعی است این دستگاه قادر است تنها با یکبار شارژ باتری به میزان ۱۸ ساعت روشن بماند. همچنین استفاده از پورت USB-C در آن یک مزیت به حساب می آید.
  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T570

 
 ۱۲- ThinkPad T570
 
 شروع قیمت: ۹۰۹ دلار    تاریخ انتشار: ماه آوریل    صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ با کیفیت FHD Touch
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده های اینتلi5-i7   (U-series, i7-7600U)
 T570 لپ تاپ جدیدی است که نسبت به نسل قبلی خود نازک تر و سبک تر است. همچنین استفاده از حافظه رم ۳۲ گیگابایتی از نوع DDR4، ۱۶ ساعت عمر مفید باتری و کارت گرافیک Nvidia GeForce 940MX از ویژگی های برتر این دستگاه محسوب می شوند. ویژگی های دیگر این دستگاه شامل پورت USB-C و یک دوربین مادون قرمز برای لاگین شدن از طریق Windows Hello است.
  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad L470

 
 ۱۳- ThinkPad L470
 
 شروع قیمت: ۷۹۹ دلار  تاریخ انتشار: ماه آوریل  صفحه نمایش: ۱۴اینچ با کیفیت HD یا FHD IPS
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده های سلرون اینتل i3-i5-i7   (up to i7-7600U)
 لپ تاپ L470 از قیمت پایین تری نسبت به سایر تینکپدهای جدید برخوردار است. اما دارای قابلیت های ویژه ای از قبیل ۱۲ ساعت عمر باتری، ۳۲ گیگابایت حافظه رم نوع DDR4 و گرافیک قابل تغییر AMD است.
  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad L570

 
 ۱۴- ThinkPad L570
 
 شروع قیمت: ۹۰۹ دلار  تاریخ انتشار: ماه مارس  صفحه نمایش: ۱۵.۶اینچ با کیفیت HD یاFHD IPS  
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده های سلرون اینتل i3-i5-i7   (up to i7-7600U)
 این لپ تاپ به گونه ای مدل ۱۵.۶ اینچی لپ تاپ L470 محسوب می شود. استفاده از حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی، رم ۳۲ گیگابایتی از نوع DDR4 و گزینه های مختلف صفحه نمایش از جمله ویژگی های کلیدی L570 است. لنوو بیان می کند که صفحه کلید این لپ تاپ نسبت به مدل قبلی شامل یک صفحه کلید عددی مخصوص است. همچنین L570 با یک بار شارژ قابلیت روشن ماندن تا ۱۱ ساعت را نیز دارا می باشد.
  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad 11e

 
 ۱۵- ThinkPad 11e
 
 شروع قیمت: ۵۱۹ دلار  تاریخ انتشار: ماه فوریه  صفحه نمایش: ۱۱.۶ اینچ HD
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده اینتل i3   
 لپ تاپ تینکپد ۱۱e با هدف عرضه در بازار آموزش و پرورش تولید شده است. این دستگاه شامل یک صفحه نمایش بادوام از نوع Gorilla Glass است که بیشتر در گوشی های هوشمند به کار گرفته می شود. صفحه کلید این دستگاه در برابر آب مقاوم بوده و کلیدهای آن به صورت روان تایپ می کنند. این نوت بوک همچنین دارای ۱۰ ساعت عمر مفید باتری است.
  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad 11e yoga

 
 ۱۶- ThinkPad 11e Yoga
 
 شروع قیمت: ۵۹۹ دلار   تاریخ انتشار: ماه فوریه  صفحه نمایش: ۱۱.۶ اینچ HD IPS Touch
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده اینتل i3   
 صفحه نمایش لمسی لپ تاپ تینکپد ۱۱e Yoga دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است. این لپ تاپ همانند مدل قبلی با قابلیت کاربرد در محیط های آموزشی طراحی و تولید شده است. استفاده از صفحه نمایش Corning Gorilla Glass، ۱۰ ساعت عمر باتری و یک قلم دیجیتالی از ویژگی های بارز آن محسوب می شوند.

 
 
 
 
 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.