شروع ثبت نام نمایشگاه کامپیوتکس 2022

شروع ثبت نام نمایشگاه کامپیوتکس 2022
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۲ به تقویم رویداد های جهانی در حوزه فناوری و سخت افزاری بازگشت و سرانجام دوست داران تکنولوژی می توانند پس از دو سال در رویداد Computex حضور پیدا کنند. این نمایشگاه بزرگ که در کشور تایوان اجرا می شود، در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت فیزیکی برگزار نشد و اکنون می توانید با حضور در کامپیوتکس با جدیدترین دستاورد های حوزه سخت افزار و فناوری آشنا شوید.

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۲ طبق اعلام ستاد برگزاری از تاریخ ۲۴ می تا ۲۷ می در سالن های شماره ۱ و ۲ نمایشگاه مرکزی Nangang تایوان برپا خواهد شد و علاقمندان به حضور، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. رویداد بزرگ فناوری که هر ساله در ماه می در شهر تایپه کشور تایوان میزبان سیل عظیمی از دوست داران فناوری بود، این بار با تاخیری چند روزه در اواخر ماه می سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار خواهد شد.

شرکت های فعال در حوزه فناوری، در این رویداد بزرگ اقدام به معرفی و رونمایی از جدیدترین دستاورد های خود در زمینه های محاسبات نوآورانه، شتاب دهنده های هوش مصنوعی، پیشرفت دیجیتال، اتصال دانشگاه و صنعت، نوآوری و استارت آپ و در نهایت توسعه پایدار می کنند. البته طبق روال سال های گذشته انتظار داریم تا شرکت های مطرح تولید کننده سخت افزار نیز حضوری فعال داشته و جدیدترین محصولات خود را رونمایی کنند.

نباید فراموش کرد که در رویداد های سالانه Computex شاهد رونمایی از جدیدترین پردازنده های کمپانی اینتل و شرکای تجاری آن در حوزه تولید مادربرد بودیم که تب و تاب وصف ناپذیری را به دنیای فناوری اعطا می کردند. با توجه به تحول عظیم حوزه فناوری و پیشرفت های صورت گرفته در صنایع مختلف، شرکت های بزرگ تولید کننده نیازمند اعمال تغییرات مهمی در ساختار تولید خود هستند. افزودن هوش مصنوعی به اشکال مختلف در صنایع، سبب بازدهی بیشتر و کاهش خطا شده و از سوی دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی در تعداد بالا وجود ندارد.

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۲ به عنوان یک نمایشگاه تجاری پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تحول دیجیتالی را پذیرفته و برگزاری مجدد آن سبب ارائه تجربه بهتر برای شرکت کنندگان و میلیارد ها انسان درگیر با فناوری های متنوع می شود. باید تا تاریخ ۲۴ می منتظر بمانیم تا تحولات صورت گرفته در این رویداد را پس از دو سال وقفه در برگزاری مشاهده کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.