معرفی سریع ترین گوشی هوشمند در مدت زمان شارژ باتری

معرفی سریع ترین گوشی هوشمند در مدت زمان شارژ باتری
زمان مطالعه: 4 دقیقه

با توجه به افزایش استفاده روز افزون از انواع گوشی هوشمند و افزایش کاربرد آنها زندگی روزمره، لزوم به کارگیری باتری هایی با ظرفیت بالاتر و همچنین شارژر های سریع تر برای کاهش مدت زمان شارژ باتری به عنوان یک درخواست مطرح می شود. با وجود پیشرفت های قابل ملاحظه در هر دو زمینه، اما به نظر می رسد که روند رو به رشد شرکت های تولید کننده فاصله زیادی تا پوشش کامل نیاز کاربران دارد. با وجود افزایش ظرفیت باتری های به کار رفته در انواع اسمارت فون و همچنین بهینه سازی شرایط بهره گیری از فناوری های شارژ سریع مانند Fast Charge و Quick Charge، اما به همان نسبت نیز میزان مصرف انرژی منابع نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین میزان استفاده کاربران بیشتر شده است.

از این رو شرکت های تولید کننده در تلاش هستند تا با حذف موانع موجود، مدت زمان شارژ باتری انواع گوشی هوشمند را بهبود بخشند و شرکت های چینی در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند. هر چند چند کمپانی مشهور در زمینه تولید اسمارت فون نیز گام های موثری برداشته اند، اما شرایط آن گونه ای نیست که انتظار می رود. در حال حاضر می توانید ردپای شارژر های سریع 30 تا 65 واتی را درون جعبه انواع گوشی های هوشمند جدید مشاهده کنید که سبب کوتاه تر شدن مدت زمان مورد نیاز برای شارژ باتری می شوند.

معرفی سریع ترین گوشی هوشمند در مدت زمان شارژ باتری

در صورتی که شما نسبت به خریداری آداپتور یا کابل شارژر غیر اصلی و از برند های ثالت اقدام کنید، در بسیاری از موارد با اعداد و ارقام کمتری نسبت به نمونه های ارجینال مواجه می شوید که همین مورد تمایل کاربران را به استفاده از تجهیزات درون جعبه افزایش می دهد. برند های تولید کننده همواره در حال صرف هزینه های هنگفت برای تست و بررسی فناوری های جدید هستند که یکی از آنها به کارگیری باتری با ظرفیت بالاتر و شارژر های قدرتمندتر است، اما همچنان اثری از شرایط ایده آل مشاهده نمی شود.

کمپانی اپل یکی از برند های مطرح و پر فروش در سطح جهان به شمار می رود که همواره به دلیل به کارگیری شارژر های نه چندان قدرتمند و باتری هایی با ظرفیت غیر قابل قبول مورد سرزنش قرار می گیرد. هر چند وضعیت برای این کمپانی در سال های اخیر تا حدودی بهبود یافته، اما انگشت اتهام همچنان به سمت محصولات اپل دراز می شود. دارندگان محصولات سری iPhone همواره به خریداری و استفاده از پاور بانک فکر می کنند و دلیل آن نیز ظرفیت کم و سرعت کند شارژ شدن باتری است. از این رو نباید تعجب کنید که اثری از نام محصولات این کمپانی آمریکایی در لیست سریع ترین گوشی های هوشمند از نظر مدت زمان شارژ باتری مشاهده نشود و در نقطه مقابل، طیف وسیعی از محصولات چینی در این لیست به چشم می خورد.

در حال حاضر گوشی هوشمند Realme X50 Pro 5G با بهره گیری از شارژر 65 واتی می تواند طبق اعلام کمپانی سازنده، باتری 4200 میلی آمپری این دستگاه را در مدت 35 دقیقه از میزان شارژ 0 درصد به 100 درصد برساند. در بررسی های انجام شده نیز عددی بسیار نزدیک و حتی بهتر از مدت زمان اعلام شده توسط Realme به ثبت رسیده که نشان دهنده واقعی بودن این ادعاست. گوشی هوشمند Oppo Find X2 Pro با بهره گیری از شارژر 65 واتی می تواند در مدت 38 دقیقه طبق اعلام کمپانی تولید کننده به شارژ 100 درصد برسد که در تست های انجام شده نیز مدت زمانی نزدیک به آن به ثبت رسیده است. هر چند ظرفیت باتری این محصول 60 میلی آمپر بیشتر از نماینده Realme در صدر جدول است، اما به هر حال مدت زمان شارژ باتری آن قابل تحسین است.

در رده سوم سریع ترین مدت زمان شارژ باتری گوشی های هوشمند نیز نام Xiaomi M10 Pro مجهز به باتری 4500 میلی آمپری و شارژر 50 واتی به چشم می خورد که در مدت 46 دقیقه به شارژ 100 درصد دست پیدا می کند. هر چند شیائومی در این خصوص به ارائه آمار و ارقام رسمی و تبلیغاتی نپرداخته، اما مدت زمان 46 دقیقه در بررسی های به عمل آمده به ثبت رسیده است. برای مقایسه باید به مدت زمان 64 دقیقه ای برای گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S20 Ultra و مدت زمان 71 دقیقه ای برای سامسونگ Galaxy S20 Plus اشاره کنیم که اختلافی بسیار زیاد با صدر نشینان جدول دارند.


خرید محصولات سازمانی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره 88177895 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.