بهترین هدیه برای گیمرها و موبایل گیمرها چیست ؟

بهترین هدیه برای گیمرها و موبایل گیمرها چیست ؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه

هدیه خریدن همیشه کار سختی بوده است ولی اوضاع وقتی سخت‌تر می‌شود که به دنبال خرید هدیه مناسب گیمرها هستیم! زیرا این دسته از افراد در دسته خاص پسندها هستند و هر هدیه‌ای خوشحالشان نمی‌کند. البته داستان خرید هدیه برای گیمرها، یک قسمت خوب هم دارد! زیرا وسایلی که گیمرها را خوشحال می‌کند، محدود به دنیای کامپیوتر و موبایل است. بنابراین هر وسیله‌ای که مرتبط با موبایل، لپ تاپ و بازی و گیم باشد، برای گیمرها جذابیت دارد و می‌تواند آنها را خوشحال کند.

بهترین هدیه برای گیمر

بهترین هدیه برای گیمرها

از آنجایی که سلایق آدمها با هم تفاوت دارد و نیازهای هر شخص با دیگری مشابه و یکسان نیست، بنابراین خرید یک هدیه ممکن است برای یک گیمر، بهترین باید ولی برای گیمر دیگری، هدیه‌ای جذاب و با ارزش نباشد! به همین خاطر، اولین چیزی که می‌تواند راهنمای بهترین هدیه مناسب گیمرها باشد، سلیقه و نیاز آن فردی است که قصد خرید هدیه برای او را داریم. به‌عنوان مثال، خرید هندزفری گیمینگ بلوتوثی برای کسی که هدفون یا هندزفری مناسب بازی ندارد، بهتر از خرید کیبورد گیمینگ است. بعد از نیاز گیمر، دومین عاملی که می‌تواند ما را به سمت خرید بهترین هدیه برای گیمر هدایت کند، سلیقه گیمر است. سلیقه بعضی از گیمرها ممکن است نورپردازی اتاق بازی آنها باشد و سلیقه شخصی دیگر،  خرید جدیدترین بازی‌ها باشد. البته برخی از وسایل و لوازم مرتبط با دنیای بازی‌های کامپیوتری و رایانه‌ای، سلیقه مشترک همه گیمرهاست.

کیبورد­های گیمینگ با نورپردازی و طراحی چشم­نواز، از جمله گزینه­‌های محبوب برای هدیه به گیمرها به حساب می­آید.

 

کیبورد فنتک، یکی از همین سلیقه‌های مشترک محسوب می‌شود و در لیست بهترین هدیه مناسب گیمرها قرار گرفته است زیرا طراحی و نورپردازی این مدل، برق رضایت را به چشم هر گیمری هدیه می‌کند! فاصله میان کلیدها، نوشته‌های حک شده لیزری روی کلیدها، نورپردازی RGB و ۱۰ کلید ترکیبی مالتی مدیا در مدل Fantech KX302، از این مدل کیبورد، یک هدیه دوست‌داشتنی ساخته است.

معرفی کیبورد و ماوس گیمینگ فنتک مدل KX302s Major

گران‌ترین هدیه برای گیمرها

خرید یک هدیه چند ده میلیونی برای بسیاری از افراد جامعه مقدور نیست اما عده اندکی هستند که به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ با قیمت‌های نجومی هستند. لپ‌تاپ هایی تولید شده و در بازار موجود هستند که به لحاظ سخت افزاری یک غول محسوب می‌شوند و قوی‌ترین پردازنده و کارت گرافیک را دارند تا هر بازی را بدون مکث و لگ اجرا کنند و رویای هر گیمری، استفاده از این لپ‌تاپ هاست که برخی مدل‌های آن، قیمتی بیش از ۱۰۰ میلیون دارند! البته برخی از لپ‌تاپ های ارزان‌تر هم تولید می‌شوند که سخت افزار قوی دارند و در بازه قیمتی ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان هستند. Lenovo ThinkPad T14 با CPU هفت هسته ای، ۱۶ گیگ رم با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، یکی از آن هدیه‌های گران قیمت است که می‌تواند در لیست گرانترین هدیه مناسب گیمرها قرار گیرد.

دومین هدیه گران قیمت برای یک گیمر، خرید مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو UM2421 است که با نمایشگر ۲۴ اینچی، یک مانیتور عالی برای بازی کردن و فیلم دیدن به‌حساب می‌آید. رزولوشن FULL HD با خروجی تصویر ۷۵ هرتز، روشنایی ۲۵۰ تا ۳۰۰ نیت، بعلاوه پاسخگویی تصویر ۵ میلی‌ثانیه، باعث شده این مانیتور یک گزینه ایده‌آل برای خرید و انجام بازی باشد.

مانیتور 24 اینچ

مانیتور 24 اینچ با قابلیت پاسخگویی 5میلی ثانیه، یکی از مانیتورهای محبوب برای بازی کردن و دیدن فیلم است.

ارزان ترین هدیه برای گیمرها

اگر قصد خرید هدیه مناسب گیمرها در حدود یک میلیون تومان دارید، می‌توانید هندزفری و هدفون گیمینگ سفارش دهید. تفاوت این هندزفری‌ها با هندزفری و هدفون‌های معمولی در طراحی ارگونومیک آنهاست زیرا گیمرها به مدت طولانی از هدفون استفاده می‌کنند و اگر شکل و طراحی مناسب نباشد، به گوش کاربر آسیب وارد می‌آورد. تفاوت دیگر، به زمان پاسخگویی برمی‌گردد. به زبان ساده‌تر، هدفون‌هایی که برای گیمرها تولید می‌شوند، زمان پاسخگویی کمتری دارند که این اختلاف زمانی، کارایی خود را در بازی‌های آنلاین نشان می‌دهد. گواهی مقاومت در برابر عرق کردن و یا پاشش آب هم در اغلب هدفون‌های گیمینگ دیده می‌شود که به دلیل استفاده طولانی‌مدت کاربر، موضوعی ضروری برای این دسته از هدفون‌ها به حساب می‌آید.

کیبورد گیمینگ: از جمله محصولات فنتک در حوزه گیمینگ، کیبورد‌های تولیدی این برند است که با قیمت رقابتی و بسیار مناسب تولید و روانه بازار شده است. عمر بالای کلیدها که طبق ادعای سازنده ۴ تا ۸ میلیون بار است، نشان از استحکام و مقاومت محصولات فنتک دارد. به همین خاطر کیبورد گیمینگ فنتک، گزینه با ارزشی است که در لیست هدیه مناسب گیمرها قرار می‌گیرد. روکش ضخیم و بافته شده برای سیم اتصال کیبوردهای گیمینگ فنتک، عمر بالایی برای آن رقم می­زند و آسیب­های احتمالی و قطع شدن را به حداقل می­رساند.

 

بهترین هدیه برای گیمر

ماوس فنتک: فنتک، یک برند نام آشناست که بیش از یک دهه در بازار تولید لوازم گیمینگ فعالیت دارد و محصولات گیمینگ را تولید می‌کند. ماوس فنتک به دلیل طراحی زیبا و رنگ پردازی بی‌نظیر، می‌تواند یک هدیه مناسب برای گیمرها باشد. البته قابلیت شخصی‌سازی، زمان پاسخگویی ۲ میلی‌ثانیه بعلاوه دقت ۴۸۰۰ آن، از مدل Fantech x15، یک موس گیمینگ دوست داشتنی ساخته است. قیمت کمتر از ۵۰۰ هزار تومانی نیز به فروش بالای این مدل در بازار ایران کمک زیادی کرده است.

ماوس فنتک، به‌­دلیل طراحی چشم نواز و قابلیت شخصی سازی، از جمله لوازمی است که در لیست بهترین هدیه برای گیمرها قرار می­گیرد.

موس پد: موس پدها از لوازم‌های مهم و ضروری گیمرها محسوب می‌شوند و حضور یکی از آنها در اتاق یک گیمر لازم و ضروری است. موس پد های گیمینگ، باید علاوه بر اصطکاک مناسب، به اندازه کافی نرم و راحت نیز باشند تا در استفاده‌های طولانی مدت، دست کاربر را خسته نکنند. اصطکاک موس پد باعث می‌شود سطح آزادی عمل موس، محدود به اراده گیمر شود و حرکات ریز و اضافه‌ای از موس شاهد نباشیم. ماوس پد هایی که برای بازی طراحی و تولید می‌شوند، می‌توانند در لیست هدیه مناسب گیمرها جای بگیرند زیرا از یک سو قیمت مناسبی دارند و از سویی دیگر، از لوازم ضروری برای گیمرها به حساب می‌آیند. البته ماوس‌پد شرکت‌های معروفی مثل ماوس پد فنتک، ماوس پد ریزر و… از برندهای ناشناخته بازار گران‌تر هستند اما عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و قابل مقایسه با محصولات ارزان قیمت بازار نیستند.

در نهایت، می­توان به خرید وسایل ارزان­تری چون ماگ با طرح گیم­های مطرح یا برچسب شخصیت­های مشهور دنیای بازی­های آنلاین، تیشرت با چاپ بازی­های محبوب و… نیز فکر کرد ولی خرید بهترین هدیه برای گیمرها که بتواند رضایت گیمر را جلب کند، محدود به مواردی بود که در این مقاله عنوان کردیم. هدایایی چون کیبورد یا ماوس گیمینگ و…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.