مینی کامپیوتر UR One Plus انتخابی حرفه ای

مینی کامپیوتر UR One Plus انتخابی حرفه ای
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی که به تازگی وارد بیست و هشتمین سال فعالیت خود شده، در میان مدل های متعدد مینی کامپیوتر ، یک گزینه بسیار حرفه ای و قدرتمند به نام UR One Plus طراحی و تولید کرده است. مینی پی سی یونیوو قابلیت های فنی و ظاهری بی نظیری دارد که می توان به قابلیت نصب پردازنده های دسکتاپی اینتل از نسل هشتم بر پایه سوکت LGA 1151 اشاره کرد.

با مینی پی سی یونیو UR One Plus حرفه ای کار کنید

در حقیقت کاربران می توانند پردازنده مورد نیاز خود را بر اساس کاربرد و بودجه انتخاب و روی مادربرد خاص UR One Plus نصب کنند. در این مینی کامپیوتر قابلیت نصب حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 به صورت دو کاناله با فرکانس پایه وجود دارد که برای هر نوع کاربردی از جمله کارهای اداری و تولید محتوا بسیار مناسب است. برای نصب تجهیزات ذخیره سازی یک اسلات M.2 در فرم فکتور 2260 و 2280 به همراه یک کانکتور ساتا در نظر گرفته شده است.

با مینی کامپیوتر UR One Plus حرفه ای کار کنید

طراحی منحصر بفرد شاسی این مینی پی سی و وجود یک عدد فن خنک کننده کم صدا سبب شده تا علاوه بر حفظ شرایط مناسب نویز، شرایط دمای بسیار خوبی را تجربه کنید.

حفره های متعدد روی بدنه کیس کوچک UR One Plus در ایجاد دمای بسیار مناسب بی تاثیر نیست. در بخش شبکه امکاناتی مانند یک پورت RJ45 شبکه سیمی از نوع گیگابیتی، شبکه بی سیم دو بانده 802.11ac اینتل و بلوتوث نسخه 4.2 به کار رفته که برای کاربرد خانگی و اداری حرفه ای بی نظیر است.

با مینی کامپیوتر UR One Plus حرفه ای کار کنید

پورت های جلوی این کیس کوچک شامل دو عدد USB 3.1، یک عدد USB 2.0، جک های صوتی و در نهایت کلید پاور می شود.  در پنل پشت آن نیز می توانید دو عدد پورت USB 3.1، یک عدد USB 2.0، یک خروجی تصویری HDMI و VGA به همراه پورت شبکه و جک های صوتی را مشاهده کنید. به این ترتیب طیف وسیعی از امکانات ارتباطی توسط مینی پی سی یونیوو UR One Plus در دسترس کاربران قرار می گیرد.

با مینی پی سی یونیو UR One Plus حرفه ای کار کنید

توان مورد نیاز قطعات توسط یک آداپتور 120 واتی تامین می شود و تمام امکانات ذکر شده در یک شاسی با کیفیت در ابعاد 45×183×196 میلی متر ارائه می شوند. نصب پردازنده نسل هشتم اینتل، ماژول های حافظه رم و درایو ذخیره سازی به دلیل نوع طراحی و ابعاد مینی پی سی UR One Plus به آسانی انجام می شود.


خرید مینی پی سی ایرانی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  و خرید مینی پی سی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره 88177895 و یا 88500045 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.