با مانیتور‌ یونیوو ساخت ایران محیط کار خود را توسعه دهید

با مانیتور‌ یونیوو ساخت ایران محیط کار خود را توسعه دهید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی با سابقه بیش از 27 سال در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری، دو مدل مانیتور یونیوو دارای مشخصات قابل توجه و طراحی زیبا شامل Univo 22800 و Univo 24700 را در سبد کالای خود قرار داده است. این دو مانیتور اقتصادی با توجه به طراحی ظاهری خود می توانند نمای بسیار زیبایی به محیط کار شما اعطا کنند.

مانیتور یونیوو مدل 24700 که از یک پنل 24 اینچی بهره می برد، قابلیت ارائه وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل را  دارد و رنگ سفید پیانویی (سفید براق) روی بدنه آن به چشم می خورد. رنگ سفید پیانویی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار که همگی از بدنه مشکی رنگ بهره می برند، میز کار شما را متفاوت کرده و به این ترتیب گزینه ای بسیار عالی برای مدیران سازمانی و مشاغل مهم به شمار می رود.

با مانیتور‌ یونیوو محیط کار خود را توسعه دهید

روش های ارتباطی مانیتور یونیوو 24700 شامل یک پورت VGA و یک پورت HDMI می شود و به این ترتیب کاربران دارای واحد گرافیکی OnBoard و مجزای قدیمی یا جدید می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. نرخ تازه سازی پنل صفحه نمایش 24 اینچی یونیوو برابر با 60 هرتز است که مقداری استاندارد در میان مانیتور های اقتصادی به شمار می رود. این محصول در سه زاویه چپ، راست و بالا فاقد حاشیه است و در نتیجه ابعاد کلی مانیتور با وجود ابعاد 24 اینچی، بزرگتر از محصولات موجود در بازار به چشم می آید.

با مانیتور‌ یونیوو محیط کار خود را توسعه دهید

دومین مانیتور تولید شده توسط شرکت بهین تکنولوژی، مدل یونیوو 22800 با پنل 21.5 اینچی است که قابلیت نصب روی دیوار را دارد. به این ترتیب از این محصول می توان در مواقعی که فضای کافی روی میز کار وجود ندارد، به صورت نصب روی دیوار استفاده کرد. پنل به کار رفته در مانیتور 22800 یونیوو توسط کمپانی BOE تولید شده که در حال حاضر یکی از تولید کنندگان مطرح صفحه نمایش به شمار می رود.

با مانیتور‌ یونیوو محیط کار خود را توسعه دهید

مانیتور یونیوو 22800 نیز همانند مدل 24 اینچی دارای دو پورت VGA و HDMI بوده و به این ترتیب کاربران داری کامپیوتر شخصی قدیمی و جدید می توانند از آن بهره مند شوند. طراحی قاب مانیتور همانند مدل 24700 در سه زاویه بدون فریم بوده و فضای کار قابل توجهی ارائه می دهد. مانیتور‌های یونیوو با دارا بودن مشخصات فنی قابل توجه، طراحی زیبا و قیمت بسیار مناسب، گزینه‌هایی ایده آل برای کاربران اداری و خانگی به شمار می رود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.