آموزش فعال کردن دارک مود در iOS و اندروید

آموزش فعال کردن دارک مود در iOS و اندروید
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فعال کردن دارک مود یا حالت تاریک در سیستم عامل ها و همچنین ابزار های هوشمند متعدد از جمله نیازهای بسیاری از کاربران در سطح جهان شناخته می شود و شرکت های توسعه دهنده و تولید کننده نیز برای این منظور، تمهیداتی تدارک دیده اند. فعال کردن Dark Mode در ابزار های قابل حمل مانند گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ سبب افزایش طول عمر باتری و کاهش آسیب رساندن به چشم کاربران می شود و به همین دلیل این ویژگی در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه با روند بسیار آسان فعال کردن دارک مود در سیستم عامل iOS و اندروید برای تجهیزات قابل حمل آشنا خواهید شد.

آموزش فعال کردن دارک مود در iOS و اندروید

فعال کردن دارک مود در سیستم عامل iOS و iPad

کاربران تجهیزات هوشمند کمپانی اپل که از سیستم عامل های iOS و iPad بهره می برند، با طی کردن مراحل زیر می توانند به سرعت این ویژگی را فعال یا غیر فعال کنند.

  1. به Setting بروید.
  2. وارد بخش Display & Brightness شوید.
  3. تیک گزینه Dark را فعال کنید.

به همین سادگی و طی مراحل بسیار آسان در دو سیستم عامل iOS و iPad و برای تجهیزات یکپارچه آنها قادر به فعال سازی Dark Mode خواهید بود تا از مزایای متعدد آن بهره مند شوید. یکی از مهم ترین مشکلات گوشی های هوشمند آیفون در سال های اخیر، کافی نبودن ظرفیت باتری برای ارائه سرویس به مدت 1 روز کامل بوده و با استفاده از حالت تاریک می توانید، طول عمر باتری را به نسبت قابل توجهی افزایش دهید.

آموزش فعال کردن دارک مود در iOS و اندروید

فعال کردن دارک مود در سیستم عامل اندروید

گوگل در سیستم عامل اندروید نسخه 10 که با نام Android Q شناخته می شود، ویژگی حالت دارک مود را به صورت پیش فرض ارائه کرده و پس از آن در نسخه 11 نیز این ویژگی مشاهده می شود. کاربرانی که از نسخه های پیشین اندروید بهره می برند، باید از تم های تاریک استفاده کنند. در ادامه با مراحل فعال کردن دارک مود در سیستم عامل اندروید 10 و 11 آشنا خواهید شد. به دلیل تنوع در تولید کنندگان تجهیزات اندرویدی و همچنین تنوع رابط کاربری هر کدام از تولید کنندگان، روش دستیابی به حالت تاریک کمی متفاوت خواهد بود.

  1. به Setting بروید.
  2. به بخش Display بروید.
  3. تیک گزینه Dark Theme را فعال کنید.

در صورتی که از گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید پای (اندروید 9) استفاده می کنید، با مراجعه به بخش Device Theme می توانید به بخش Dark Setting مراجعه کرده و حالت تاریک را فعال کنید. پیشنهاد می شود در صورتی که قادر به یافتن این ویژگی در گوشی هوشمند خود نیستید، به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت تولید کننده مراجعه کنید.


خرید مینی کامپیوتر و آل این وان ایرانی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  ، خرید مینی کامپیوتر و خرید آل این وان از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره 88177895 و 8850045 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.