گوشی هوشمند Raku-Raku ساخت فوجیتسو دو جایزه بین المللی در زمینه طراحی را از آن خود کرد

گوشی هوشمند Raku-Raku ساخت فوجیتسو دو جایزه بین المللی در زمینه طراحی را از آن خود کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فوجیتسو امروز اعلام کرده که که جایزه های بین المللی بهترین طراحی آلمان در سال 2013 و  محصول مورد علافه کاربران را برای گوشی هوشمند Raku-Raku دریافت کرده است. این گوشی که از طریق اپراتور NTT DOCOMO در ژاپن عرضه شده است به منظور افزایش سهولت استفاده برای کسانی که به تلفن های هوشمند عادت ندارند و بویژه سالمندان طراحی شده است.
 جایزه جهانی طراحی یک جایزه بین المللی است که توسط یک شرکت بین المللی طراحی که در هانوفر آلمان قرار دارد ؛ اهدا می شود. ارزیابی استاندارد بر این اساس صورت می پذیرد که آیا تعداد زیادی از افرارد می توانند از محصول یا خدمت به سهولت بهره بگیرند. معیارهای کیفی چون قابلیت اطمینان ، ایمنی ، متمایز بودن و نوآوری نیز از دیگر فاکتورهای هستند که در انتخاب محصول برتر مهم تلقی می شوند.
 

 

  

این گوشی که از آگوست 2012 در دسترس کاربران در ژاپن قرار گرفته است ، از قابلیت های مشابه ، سادگی ، سهولت دید و قابلیت اطمینانی که در مدل های پیشین Raku Raku وجود داشت ، بهره می برد. این قابلیت ها در واقع هسته فلسفه ساخت محصول را تشکیل می دهند که با در نظر گرفتن سالمندان به عنوان مخاطبین ساخته شده است.

  

 

  

در دریافت این دو جایزه، Raku-Raku Smartphone به دلیل ویژگی های منحصربفردی چون صفحه نمایش لمسی Raku-Raku ، که به کاربران کمک می کند تا از ثبت دستورات و عملیات تصادفی اجتناب کنند، منوهای متمایزی که برای بالاتر رفتن سهولت استفاده گوشی طراحی شده اند، و رابط کاربری گرافیکی  که امکان دسترسی به فابلیت های مختلف گوشی را با سرعت بالا فراهم می سازد، تحسین و ستایش شد. 

  

 

  

علاوه بر این ، فوجیتسو در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی هوشمند جدیدی بر منبای این گوشی با نام Stylistic S01 است که از طریق اپراتور فرانسوی Telecom-Orange از ژوئن 2013 در فرانسه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول جدید از همان مفاهیم کاربرپسند به کار گرفته شده در رابط کاربری و طراحی Raku-Raku Smartphone برخوردار خواهد بود.
 با تلاش ما برای توسعه محصولات قابل استفاده برای همه طیف های کاربران بدون توجه به سن و یا ناتوانی های جسمی ، فوجیتسو برنامه ریزی برای عرضه فناوری های متنوع که تمامی نیازهای این کاربران را رفع کنند ، ادامه می دهد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.