پیام کمپانی فوجیتسو در خصوص زلزله اخیر ژاپن

پیام کمپانی فوجیتسو در خصوص زلزله اخیر ژاپن
زمان مطالعه: 3 دقیقه

2 می، 2011

  

ما در فوجیتسو، تسلیت و همدردی قلبی خود را نسبت به تمام آسیب دیدگان زلزله توکیو،11 مارس 2011، اعلام کرده و عمیق ترین آرزوها را برای ترمیم هر چه سریع تر تمامی مناطق آسیب دیده داریم.

  

 در ابتدا اشاره ای خواهم داشت به آخرین وضعیت کارخانه های تولیدی فوجیتسو در ژاپن. در اثر پس لرزه هایی که در 7 و 11 آوریل در شرق ژابن رخ داد، ما مجبور به قطع عملیات تولید و انجام بازرسی در برخی از خطوط تولید تجهیزات نیمه رسانا در ایالت های Iwate و فوکوشیما شدیم که البته این کارخانه ها از 20 آوریل دوباره فعالیت های معمول خود را از سر گرفته اند.

  

همچنین بخشی از تولیدات کامپیوتر های دسکتاپ فوجیتسو که به طور موقت به تاسیسات ما در Shimane منتقل شده بودند تا تداوم تولیدشان تضمین شود،به شرق ژاپن بازگردانده شدند .تاسیسات تولید سرور/دسکتاپ فوکوشیما هم اکنون به وضعیت قبل از زلزله بازگشته اند.

  

فوجیتسو برای تضمین پیوستگی فعالیت های خود، با نهایت قدرت به تهیه قطعات ادامه خواهد داد و با وجودی که پس لرزه ها هنچنان ادامه دارند، من خوشحالم از اینکه به شما بگویم ما بی وقفه در حال ادامه فعالیت خود در کارخانه های تولیدی مان هستیم. بخش عمده این موضوع مربوط می شود به تاکید فوجیتسو بر مدیریت پیوستگی کسب و کار در سیستم های تولیدی، تجربه های قبلی شرکت در مواجهه و مدیریت بهران و تلاش و کوشش کارمندان مان.

  

محصولات فوجیتسو همواره حلقه مهمی از زنجیره جهانی تامین نیازهای مشتریان بوده و کمپانی فوجیتسو علاوه بر مسئولیت ارایه شالوده ای محکم برای زیرساخت های اجتماعی ژاپن پس از زلزله، مسئولیت اجتماعی بسیار مهم دیگری را نیز بر دوش خود احساس می کند که همان اطمینان از ارسال محموله های محصولات خود به دست مشتریان بدون هیچ وقفه ای می باشد. زیرا ما به خوبی از این نکته آگاهیم که این وقفه تا چه حد می تواند بر کسب و کار مشتریان مان در سرتاسر جهان تاثیر نامطلوب داشته باشد.
 ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فعالیت کارخانه های تولیدی مان به طور پیوسته ادامه داشته باشد چرا که این خود موجب زنده نگه داشتن روحیه نوآوری و ابتکار در فرایند تولید در مناطق آسیب دیده خواهد شد.

  

 فوجیتسو طیف گسترده ای از فعالیت های ویژه امدادی را به منظور کمک به مردم مناطق اسیب دیده، با همکاری دولت های محلی و سازمان های غیر انتفاعی آغاز کرده است. این فعالیت ها از تامین نیازهای روزانه مردم مانند باتری و چراغ قوه تا ارایه سرویس های پردازش ابری رایگان را شامل می شود که تنها در عرض چند روز پس از وقوع زلزله در اختیر مردم قرار گرفتند. همچنین فوجیتسو با ارایه خدمات ICT مانند شبکه اینترنت و امکان دریافت برنامه های تلویزیونی محلی برای کسانی که همچنان در مناطق تخلیه شده زندگی می کنند، تلاش می کند تا مردم این مناطق در جریان اخبار و رویدادها قرار داشته باشند.

  

 بیش از یک ماه و نیم از وقوع زلزله گذشته است و ما شاهد تغییرات تدریجی از مرحله ترمیم خسارات فاجعه به مرحله بازسازی هستیم. در این میان فوجیتسو که همچنان به تلاش خود برای تامین نیازهای مشتریان در فرایند بازسازی ادامه می دهد، با شروع تغییر وضعیت تاکید خود را بر روی تداوم کسب و کار مشتریان خود خواهد نهاد. چرا که هدف ما ارایه راهکارهایی فراتر از عملیات احیایی مقدماتی صرف بوده و در پی آن هستیم که بتوان قابلیت های راه حل های ICT فوجیتسو را برای ایجاد فردایی بهتر ارتقا ببخشیم.

  

 فوجیتسو با شعار “shaping tomorrow with you” (با شما فردایی بهتر خواهیم ساخت) خود را متعهد می داند تا دست در دست مشتریان خود، آینده ای شکوفا را برای جامعه رقم بزند.

  

 کمپانی فوجیتسو همچنان که به انجام کامل تعهدات خود نسبت به بازسازی زیرساخت های اجتماعی پایبند است، با مشارکت مشتریان خود به تامین نیاز های کسب و کار آنها در حوزه خدمات ICT خواهد پرداخت. فوجیتسو به عنوان شرکتی که بخشی مهمی از فعالیت هایش ارایه خدمات ICT است، نسبت به تلاش برای بازسازی مناطق آسیب دیده و اقتصاد ژاپن خود را متعهد می داند.

  

.

  

ماسامی یاماموتو

  

نایب رئیس کمپانی فوجیتسو

  

  

  

  

فوجیتسو در یک نگاه:

  

  

کمپانی فوجیتسو شرکتی پیشرو در ارایه راه حل های پیشرفته و حرفه ای به تجارت ها و کمپانی هایی است که بر پایه ICT در بازارهای جهانی کار می کنند. این شرکت در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا در حال فعالیت می باشد و دارای بیش از 170 هزار نیروی کار جهت حمایت و ارایه خدمات به مشتریان می باشد. فوجیتسو جهت طراحی و تولید محصولات خود ترکیبی از متخصصان سیستم ها و خدمات IT، و محصولات ارتباطی و محاسباتی را به وجود آورده است که این ترکیب باعث می شود کمپانی بتواند ارزش افزوده ای را از طریق محصولات با کیفیت به مشتریان خود ارایه کند.

  

  

  

این کمپانی در حال حاضر سومین کمپانی بزرگ دنیا در صنعت و خدمات IT می باشد. محصولات تولیدی این شرکت در کشور آلمان شامل انواع: PC، سرور، Storage، تبلت، نوت بوک، Zero Client، تین کلاینت، کی برد، مادر بورد، صفحه نمایش و Work Station می باشد.

  

  

  

 رای اطمینان از تداوم تولیدبه طور موقت به دیگر تاسیساتمان در Shimane منتقل شده بود، به شرق ژاپن بازگردانده شد. تاسیسات تولید سرور و دسکتاپ فوکوشیما نیز اکنون به وضعیت قبل از زلزله بازگشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.