پنج اپلیکیشن اندرویدی مخصوص ماجراجویی های بیرون از خانه

پنج اپلیکیشن اندرویدی مخصوص ماجراجویی های بیرون از خانه
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پنج اپلیکیشن اندرویدی مخصوص ماجراجویی های بیرون از خانه
 گشت و گذار در بیرون از خانه نیاز ضروری به گوشی های هوشمند ندارد ولی قطعاً برخی از اپلیکیشن های این گوشی ها می توانند مفید باشند. مثلا My Tracksگوگل: اطلاعات GPS را از گوشی هوشمند شما آنالیز می کند تا از مکان، مسیر، مسافت، سرعت و زمان شما نقشه ای ثبت کند. مسیرهای ثبت شده سپس می توانند به نقشه هایی منتقل شوند و با دوستان به اشتراک گذاشته شوند.
 شتاب سنج، گیرنده های GPS و سایر حسگرهای گوشی هوشمند به شما اجازه می دهند تا فعالیت های بیرون از خانه را به گونه ای فراتر از نقشه های عادی دنبال کنید . در اینجا به ۵ اپلیکیشن برتر مخصوص بیرون از خانه می پردازیم.
 شماره یک: نقشه ها  Maps
 گفته می شود تا کنون ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار نقشه های گوگل  نصب شده اند و نزدیک به سه میلیون کاربر ۴.۳ ستاره از ۵ ستاره به این اپلیکیشن اختصاص داده اند. تا کنون اپلیکیشن های نقشه ای بسیاری ساخته شده اند که کار با یک نقشه را جالب تر و هیجان انگیز تر کرده اند ولی نقشه های گوگل که پدربزرگ این اپلیکیشن ها محسوب می شود خیلی راحت جایی که هستید و جایی که باید بروید را به صورت رایگان به شما نشان می دهد.  خبر نسبتاً جدید اینکه بخش های نقشه را می توانید به صورت آفلاین هم قابل دسترسی کنید. تنها کافی است منطقه ها را قبل از اینکه به جاده بزنید دانلود کنید. 

 
 شماره دو: موقعیت و جعبه ابزار  GPS Status and Toolbar-
 گفته می شود تا کنون ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ بار موقعیت و جعبه ابزار  GPS نصب شده اند و نزدیک به ۶۰ هزار کاربر ۴.۶ ستاره از ۵ ستاره به این اپلیکیشن اختصاص داده اند. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا از داده های حسگر GPS خود مطلع شوید. عملکرد دانلود A-GPS شما را در ریست کردن گیرنده ماهواره ای GPS کمک می کند و  مسیر را سرعت می بخشد.
 شماره سه: قطب نمای هوشمند  Smart Compass 
 گفته می شود تا کنون ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ بار قطب نمای هوشمند نصب شده است و نزدیک به ۳۰ هزار کاربر ۴.۳ ستاره از ۵ ستاره به این اپلیکیشن اختصاص داده اند. یک ویژگی جالب در این اپلیکیشن این است که مسیریابی فلزی از حسگر مغناطیسی تلفن هوشمند استفاده می کند. اگر فلز در مجاورت تلفن شما باشد قطب نمای شما ممکن است تاثیری معکوس بر جای گذارد.
 شماره چهار: مسیرهای من My Tracks
 گفته می شود تا کنون ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ بار قطب نمای هوشمند نصب شده است و نزدیک به ۸۳ هزار کاربر ۴.۴ ستاره از ۵ ستاره به این اپلیکیشن اختصاص داده اند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا از مکان ها مسیرها، مسافت ها، سرعت ها و زمان هایی که پیاده روی کرده اید یا دویده اید را ثبت کنید. این مسیرها سپس به Maps منتقل می شوند تا از فعالیت های بیرونی خود رکوردی داشته باشید. سپس می توانید این مسیرها را با دوستانی که به این کار علاقه مندند به اشتراک گذارید.
 شماره پنج: مسافت هوشمند Smart Distance
 گفته می شود تا کنون ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ بار قطب نمای هوشمند نصب شده است و نزدیک به ۴ هزار کاربر ۴ ستاره از ۵ ستاره به این اپلیکیشن اختصاص داده اند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند که فاصله تا هدف را با استفاده از دوربین تلفنتان ارزیابی کنید. چنانچه ارتفاع هدف را می دانید، این اپلیکیشن مسافت را ارزیابی می کند. این اپلیکیشن برای گلف بازان و شکارچیان بسیار مفید است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.