همکاری فوجیتسو با Google و HelloFax در کمپین Paperless 2013

همکاری فوجیتسو با Google و HelloFax در کمپین Paperless 2013
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای ما و هم عصران مان، تجربه اداره و سازمانی عاری از هر نوع کاغذ تجربه دور از ذهنی نیست و درخواست کپی، فکس و یا چاپ یک سند پاسخی اینچنین خواهد داشت که این یکی از سخت ترین کارهایی است که از من می خواهی! 

 

 
 اما با اینحال حتی در ایالات متحده هم هر ساله بیش از 10000 قطعه کاغذ 21 x 25 سانتی متری در ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. و بنابراین چند شرکت که به برچیدن سیستم های کاغذی از زندگی ما علاقمندند گرد هم آمده و کمپینی به نام paperless 2013 را بوجود آورده اند.
 Paperless 2013 با هدف حذف کاغذ ار تمامی جنبه های زندگی اداری ما چون صورتحساب ها، قراردادها ، گزارش های هزینه ای ، گزارش های همکاری های مشترک و هر چیزی که در آن به نوعی از کاغذ استفاده می شود ، ایجاد شده است.
  

 

 علاوه بر تامین ابزارهای مورد نیاز برای این کار، این کمپین ماهنامه ای را نیز برای معرفی ترفندهای لازم برای حذف کاغذ در زندگی اداری و شخصی منتشر کرده و همچنین در شبکه های اجتماعی نیز به فعالیت خواهد پرداخت.
 HelloFax امکان امضا و ارسال اسناد را بدون استفاده از پرینتر و فکس به شما می دهد و در پروژه Hellosign که یک نرم افزار ساده برای امضای دیجیتال بوده با Google Drive همکاری می کرد. این همکاری در این کمپین نیز ادامه خواهد یافت.
 اما فوجیتسو در این پروژه محصولات مختلف خود چون ScanSnap (اسکنری ساده برای استفاده خانگی و اداری) ، Xero (یک نرم افزار حسابداری آنلاین) ، Manilla (نرم افزار تحت وب مدیریت صورتحساب ها) و Expensify  (نرم افزاری برای تهیه گزارش های هزینه ای دیجیتال) را به کار خواهد گرفت تا به پیشبرد اهداف کمپین سرعت بیشتری ببخشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.