مانیتور 24 اینچ یونیوو یک تازه وارد بی‌‌نظیر

مانیتور 24 اینچ یونیوو یک تازه وارد بی‌‌نظیر
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دنیای تکنولوژی به شدت بر روی کیفیت نمایشگرها تأثیر گذاشته است. تا جایی که کیفیت نمایش تصاویر و رنگ‌ها به دنیای واقعی نزدیک شده است. یونیوو یکی از برندهای معتبر در دنیای نمایشگرها است که محصولات متنوعی را برای کاربردهای مختلف روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات با کیفیت مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو مدل UM2421 است که از آن می‌توان برای کامپیوترهای رومیزی و یا نمایشگرهای تلویزیونی استفاده کرد. اما ثبل از هر صحبت اضافه‌ای بهتر است که به سراغ مشخصات و ویژگی‌های این مانیتور برویم تا بتوانیم با خیالی آسوده و با توجه به نیازهای خود یک انتخاب عالی داشته باشیم.

 

نقد و بررسی مانیتور 24 اینچ یونیوو
نقد و بررسی مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو

مشخصات فنی مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو

در دنیای امروز مصرف انرژی از اهمیت بالایی برخوردار است. این مانیتور ۲۴ اینچ در رده مصرف انرژی A+ قرار گرفته است، این یعنی می‌توانید با خیالی راحت محصول مورد نظر را خریداری کنید و نگرانی از بابت مصرف برق آن نداشته باشید. توان مصرفی مانیتور ۱۴ اینچ ۳۶ وات است که نشان از بهره‌وری بالای آن دارد. همچنین برای ساخت این مانیتور از یک پنل VA با جنس مات استفاده کرده‌اند سطح کیفی نمایشگر را به شدت افزایش داده است. نوع بک‌لایت در این مانیتور ELED است که کیفیت تصاویر را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند. در این مانیتور یک خروجی هدست تعبیه دیده شده است که باعث می‌شود کار بیننده برای اتصال صدا به صورت خصوصی راحت شود.

مشخصات تصویر مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو

شاید بتوان مشخصات تصویر را مهم‌ترین عاملی دانست که خریداران از هنگام خرید مانیتور به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند. روزلوشون تصویر در مانیتور ۲۴ اینچ ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ است که می‌توان متوجه شد که تصاویر به نمایش درآمده کیفیتی Full HD دارند. اندازه مانیتور ۲۴ اینچ و نسبت نمایش در آن ۱۶ : ۹ که این ویژگی باعث می‌شود نمایشگر تصاویر Wide یا عریض را با بهترین کیفیت نشان دهد. این ویژگی بی‌نظیر زاویه دید گسترده‌ای را به بیننده می‌دهد و می‌تواند هر نوع تصویری را به نمایش درآورد. نرخ به‌روز رسانی در این نمایشگر ۷۵ Hz است. این یعنی تصاویر با سرعت بالایی به‌روز رسانی می‌شوند و تصاویر تقطیع شده و بی‌کیفیت نخواهد بود.

اما روشنایی در کیفیت تصاویر به نمایش درآمده از اهمیت بالایی برخوردار است. روشنایی در این مانیتور ۳۰۰ نیت است که باعث می‌شود تصاویر با کیفیتی بر روی مانیتور نشان داده شود. کنتراست تصویر در این محصول ۳۰۰۰ : ۱ است. این ویژگی باعث می‌شود که رنگ‌ها به‌خوبی در تصاویر قابل تشخیص و جداسازی باشند. این ویژگی تأثیر بی‌نظیری در کیفیت تصاویر دریافتی می‌گذارد که این نمایشگر از آن بهره‌مند است. به هر میزانی که زمان پاسخ‌دهی در مانیتورها پایین‌تر باشد کیفیت تصاویر دریافتی بهتر است. در مانیتور ۲۴ اینچ یونیور زمان پاسخ‌دهی به ۵ میلی‌ثانیه رسیده است که باعث می‌شود تغییر رنگ از سیاه به سفید و برعکس در کمترین زمان ممکن شکل بگیرد.

در این نمایشگر از تکنولوژی Flicker Free استفاده شده است که باعث می‌شود چشم بیننده در طولانی مدت خسته نشود. از همین رو مانیتورهایی که چنین ویژگی‌ای را دارند برای محیط‌های اداری و تجاری بسیار مناسب هستند. نور آبی موجود در مانیتورها باعث می‌شود که چشم‌ها آسیب ببیند، به‌خصوص در محیط‌هایی که نور کم باشد چشم خیلی راحت دچار آسیب می‌شود. مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو دارای تکنولوژی فیلتر نور آبی است که می‌تواند به خوبی از چشم‌ها در برابر این مشکل محافظت کند. این مانیتور از تکنولوژی Anti Glare یا ضد انعکاس بودن بهره می‌برد که باعث می‌شود تصاویر از بیرون بر روی صفحه نمایش منعکس نشوند. این ویژگی در مانیتورهای جزء موارد مهم است که کاربران به آن توجه در هنگام خرید به آن توجه می‌کنند.

پورت‌ های موجود در مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو

یکی از مشخصاتی که از اهمیت بالایی برای کاربرد و کارایی مانیتور برخوردار است پورت‌های موجود بر روی مانیتور برای اتصال آن به دستگاه‌های دیگر است. اهمیت این پورت‌ها آن‌جا مشخص می‌شود که در صورت مشترک نبودن پورت‌ها با دستگاه‌های دیگر ممکن است در اتصال آن‌ها دچار محدودیت شوید و نتوانید از وجود این نمایشگر بهره‌مند شوید. یکی از پورت‌های بسیار مهم حیاتی برای انواع نمایشگر VGA است. از این پورت‌های آبی رنگ برای اتصال کیس کامپوتر به مانیتور استفاده می‌شود. برخی از کیس‌های کامیپوتر فقط دارای این پورت هستند و اگر مانیتور شما چنین جای اتصالی را نداشته باشد دچار مشکل خواهید شد.

مانیتور 24 اینچ ترید مناسب کارهای اداری و استفاده طولانی

اما پورت دیگری که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است HDMI نام دارد. با استفاده از این پورت می‌توان خیلی از دستگاه‌های به‌روز و جدید را به مانیتور متصل کرد. می‌توانید کیس‌های جدید کامپیوتر و یا حتی لپ‌تاپ را هم به مانیتور خود متصل کند و هم زمان دو تصویر را داشته باشد. پورت HDMI مهم‌ترین پورت برای انتقال تصاویر با کیفیت Full HD است. اتصال این پورت به مراتب از پورت VGA راحت‌تر است از همین رو کاربران به سادگی می‌توانند از آن استفاده کرد. در عمل دیگر پورت‌های موجود در بازار به حاشیه رفته‌اند و امروزه برای انواع اتصالات تصویری از پورت HDMI استفاده می‌شود.

مشخصات ظاهری مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو

طراحی ظاهری این مانیتور بسیار بی‌نظیر است و زیبایی ظاهری آن می‌تواند به خوبی چشم بیننده را خیره کند. ابعاد مانیتور با پایه ۴۱۶ * ۱۹۵ * ۵۴۰.۶ میلی‌متر و بدون پایه ۴۴ * ۳۱۹.۸ * ۵۴۰.۶ میلی‌متر است. ظاهر مانیتور عریض است و هم می‌توان آن را بر روی پایه قرار داد و هم می‌توان آن را بر روی دیوار یا جاهایی مانند آن متصل کرد. این قابلیت کنار توانایی چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث می‌شود در مکان‌هایی که فضا کم است بتوان به هر شکلی که مناسب‌تر بود از مانیتور استفاده کرد. همچنین در دست کاربر برای انواع جاگذاری‌ها باز است و می تواند نحوه قرار دادن مانیتور را با سلیقه خود هماهنگ کند. مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو تنها دارای ۴.۱ کیلوگرم وزن است که با توجه به این ابعاد بسیار مناسب است و باعث می‌شود که کاربر برای جابه‌جایی محصول و استفاده از آن دغدغه وزن محصول را نداشته باشد.

 

کاربری مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو

این مانیتور برای ادارات و شرکت‌ها که کاربر مدت زمان طولانی پشت سیستم می‌نشیند بسیار مناسب است. دلیل این امر خسته نشدن چشم‌ها در طولانی مدت و آسیب ندیدن چشم‌ها است. همچنین افرادی که تصمیم دارند در منزل خود از یک سیستم رومیزی استفاده کنند می‌توانند از این مانیتور بهره ببرند و از کیفیت بالای آن بهره ببرند.

پیشنهاد خرید مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو

مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو مدل UM2421 از کیفیت بسیار بالایی در نمایش تصاویر برخوردار است. در کنار کیفیت بالای تصاویر مصرف برق آن هم بسیار پایین و مناسب است. همچنین این مانیتور از فناوری محافظ چشم Eye Care استفاده می‌کند که باعث می‌شود که چشم‌ها آسیب نبیند. زاویه دید گسترده دید این مانیتور از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده آن است که باعث می‌شود کاربران برای خرید ان تحریک شوند. طراحی زیبا که به سادگی نظر کاربران را جلب می‌کند. اما موضوعی که باعث می‌شود همه ویژگی‌های خوب دیده شوند قیمت مناسب آن است. قیمت مناسب این محصول باعث شده تا خرید آن با توجه به ویژگی‌های بی‌نظیری که دارد بسیار مقرون به‌صرفه باشد. از همین رو حتما پیشنهاد می‌شود در صورتی که نیاز به یک مانیتور ۲۴ اینچ دارید حتما این مدل را خریداری کنید.

گارانتی ۱۸ ماهه بهین تکنولوژی

یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر این محصول  گارانتی ۱۸ ماهه بهین تکنولوژی است که باعث می‌شود خریدار برای انتخاب مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو مدل UM2421 ترغیب شود. وجود گارانتی باعث می‌شود که خریدار از متعهد بودن فروشنده بابت محصول ارائه شده اطمینان پیدا کند.

خرید مانیتور ۲۴ اینچ یونیوو

کافی است به سایت فروشگاه رایاسان مراجعه کنید تا بتوانید در صفحه مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید و نمایشگر را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید این محصول را به صورت تلفنی و با گرفتن شماره ۰۲۱-۹۱۰۱۸۹۶۹ سفارش دهید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.