لپ تاپ لنوو مدل Yoga 910؛ باریکترین و زیباترین لپ تاپ در نمایشگاه IFA

لپ تاپ لنوو مدل Yoga 910؛ باریکترین و زیباترین لپ تاپ در نمایشگاه IFA
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت لنوو با معرفی یکی از نازک ترین لپ تاپ های جهان در نمایشگاه بین المللی IFA آلمان چشم های بسیاری را به خود خیره کرده است. 

 لپ تاپ لنوو مدل Yoga 910

 
 این لپ تاپ 14.3 میلی متری که از آخرین نسل پردازنده اینتل بهره می برد،  Yoga 910نام دارد و جانشین بسیار مناسبی برای لپ تاپ Yoga 900 به حساب می آید.  

لپ تاپ لنوو Yoga 910

 
 لپ تاپ لنوو مدل Yoga 910  از یک صفحه نمایش 13.9 بهره می برد و به سیستم عامل ویندوز 10مجهز شده است. صفحه نمایش آن در مقایسه با نسل قبلی با افزایش 14 درصدی تراکم پیکسل مواجه شده که وضوح و کیفیت تصویر بالاتری را به کاربر ارائه می دهد. همچنین لنوو اعلام داشته است که با توجه به تقاضای مصرف کنندگان،لپ تاپ Yoga 910 با دو کیفیت صفحه نمایش HD و 4K در اختیار آنها قرار می گیرد.  

 قیمت لپ تاپ لنوو مدل Yoga 910

 
 از مشخصات بارز این لپ تاپ می توان به نسل هفتم پردازنده Core i7، وسعت رنگ صد درصدی SRGB، بلندگوهای دالبی، مدت زمان روشن ماندن باتری تا 15.5 ساعت و اسکنر اثرانگشت برای ورود به محیط ویندوز اشاره کرد.
 لازم به ذکر است لپ تاپ Yoga 910 از بدنه کاملا فلزی بهره می برد و قرار است در رنگ های طلایی، پلاتینی-نقره ای و خاکستری روانه بازار شود. در کل می توان انتظار داشت Yoga 910 با توجه به ظاهر و کارآیی بالای آن مورد استقبال کاربران و علاقمندان به محصولات این شرکت قرار گیرد.
 قیمت لپ تاپ لنوو مدل Yoga 910 چیزی در حدود 1300 دلار عنوان شده و قرار است در ماه اوکتبر در دسترس کاربران قرار گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.