فوجیتسو گوشی هوشمند Docomo Arrows NX F-06E را به بازار عرضه کرد

فوجیتسو گوشی هوشمند Docomo Arrows NX F-06E را به بازار عرضه کرد
زمان مطالعه: 6 دقیقه

فوجیتسو امروز خبر از عرضه Arrows NX-F06E، گوشی هوشمند جدید خود خبر داد که از همین هفته به صورت اختصاصی توسط اپراتور NTT Docomo در ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت. 

 

 یکی از ویژگی های اصلی گوشی به جز قابلیت های فنی آن که کاربران توجه بسیاری به آن نشان می دهند؛ عمر باتری آن است. برای افزایش سطح رضایت کاربران، Arrows NX-F06E به یک باتری پرظرفیت 3020 میلی آمپری و مشخصه های خاصی برای صرفه جویی در انرژی که بر مبنای موتور Human Centric فوجیتسو طراحی شده اند هم مجهز شده است. نتیجه گوشی هوشمندی با طول عمر بالای باتری تنها با یک بار شارژ و دوامی طولانی برای بیش از دو روز (یا حدود 69.4 ساعت) است.
 علاوه بر این، با پشتیبانی از پخش رسانه ای Full-Seg HD که کیفیتی معادل با تلویزیون های دیجیتال خانگی عرضه می کند، کاربران می تواند از تماشای با کیفیت برنامه های تلویزیونی در صفحه نمایش بزرگ 5.2 اینچی Full HD لذت ببرند. نسل بعدی گوشی های هوشمند از ویژگی های خارق العاده دیگری، شامل پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی ، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برای لذت بردن از نرم افزارها و ویدیوها بی آنکه نگران فضای ذخیره سازی باشید، و یک دوربین 16.3 مگاپیکسلی که امکان ثبت آسان عکس را برای همگان فراهم می سازد، نیز بهره مند است.
 Arrows NX-F06E از طراحی جذاب و بسیار زیبایی که از بدنه ای فلزی و بافتی با کیفیت بهره می گیرد برخوردار است. این گوشی تنها ضخامتی معادل 9.9 میلی متر و عرضی 70 میلی متری دارد و علیرغم اندازه مناسب، با حاشیه ی اندک 0.3 میلی متری، صفحه نمایشی 5.2 اینچی را در بدنه خود جای داده است. علاوه بر این، گوشه های گرد بدنه گوشی سبب می شوند تا استفاده از آن بسیار آسان تر باشد.  سطح کناره پشتی گوشی از پوشش پودری الماس مانندی پوشانده شده است که از فناوری Tough Guard Plus بهره می گیرد که مقاومت گوشی را تا 3.5 برابر افزایش داده و آن را برای مدتی طولانی در شرایط عالی برای استفاده نگاه می دارد.  صفحه نمایش گوشی نیز از فناوری Ultra-tough glass بهره می گیرد که سطح ضد خش ، مقاومت بالا و پوشش خاص Sara-Sara Coating Display Plus که از بوجود آمدن اثرات انگشت و ایجاد لکه بر روی سطح صفحه نمایش جلوگیری می کند ، را با هم ترکیب می کند. Arrows NX-F06E در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.
  

 

 
 قابلیت های محصول
 
 پشتیبانی از پخش رسانه ای Full-Seg HD
 
 کاربران می توانند از پخش رسانه ای Full-Seg HD که کیفیتی معادل با تلویزیون های دیجیتال خانگی عرضه می کند، در تماشای با کیفیت برنامه های تلویزیونی در صفحه نمایش بزرگ 5.2 اینچی Full HD گوشی لذت ببرند. گوشی به آسانی تمامی جزئیات را رندر کرده و آن ها را با وضوحی بی نظیر به نمایش می گذارد.
  

     

  1. امکان کار آسان با یک دست، حتی با وجود صفحه نمایش بزرگ
  2.  

 پیمایش آسان
 
 هنگام کار با گوشی با یک دست در حالت عمودی؛ تنها با کلیک بر روی یک جهت نما در گوشه پایین سمت راست صفحه، عمل پیمایش را می توان به آسانی و به صورت تمام صفحه به انجام رساند. این کار سبب می شود تا دسترسی به نواحی بالاتر صفحه نمایش، که در صفحه نمایش های بزرگ یکی از چالش های اساسی به شمار می رود هم آسان شود.
 
 لانچر قابل پیمایش
 
 نرم افزارهایی که به صورت متناوب مورد استفاده قرار می گیرند و میانبرهای آن ها به اسانی از گوشه سمت چپ صفحه قابل دستیابی هستند. این امر سبب می شود تا کاربران از بازگشت به صفحه اصلی و اجرای نرم افزارهای مورد نظرشان بی نیاز شوند . در این بخش می توانید تا هشت نرم افزار و یا میانبر را بنا به سلیقه شخصی تان جای دهید.
 
 امکان تشخیص دست خط
 
 امکان درج کاراکترها و حروف به صورت مستقیم و با رسم آن ها بر روی صفحه کلید گوشی وجود دارد. این قابلیت سبب می شود تا امکان درج آسان متن بدون نیاز به سوییچ میان حالت های مختلف صفحه کلید برای درج نماد و یا شکلک های خاص وجود داشته باشد. علاوه بر امکان انتخاب طرح بندی دلخواه ، کاربران می توانند عرض و محل جای گیری افقی صفحه کلید را نیز مطابق آنچه می خواهند تنظیم نمایند. این قابلیت های سفارشی سازی امکان دسترسی آسان تر به کلید ها ، صرفنظر از آنکه راست دست و یا چپ دست باشند، را فراهم می آورد.
 
 اندازه مناسب و قابلیت حمل بالا، حتی با وجود اندازه بزرگ صفحه نمایش
 
 علیرغم تعبیه صفحه نمایش 5.2 اینچی، گوشی از طراحی زیبایی بهره می برد که قابلیت حمل بالایی را با ضخامت 9.9 میلی متری در اختیار کاربران قرار می دهد.
  

     

  1. مجهز شدن به پردازنده Snapdragon 600 APQ8064T
  2.  

 Arrows NX-F06E به جدیدترین پردازنده چهار هسته ای Snapdragon ، Snapdragon 600 APQ8064T مجهز شده است. برای صرفه جویی در مقدار انرژی مصرفی، Arrows NX-F06E با توجه به میزان بار پردازشی گوشی در حالت های مختلف ، تعداد هسته های پردازشی فعال در هر آن را برای سناریوهای مختلف چون حالت آماده به کار، مکالمه و یا انجام بازی ها، تنظیم می کند. تعبیه شتاب دهنده گرافیکی Adreno 320 برای پردازش های گرافیکی سنگین،امکان انجام بازی های سنگین و اجرای نرم افزارهای پیچیده با جزئیات بالا و به روانی در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این، با استفاده از این جزء سخت افزاری قدرتمند، کاربران می توانند از تجربه حیرت انگیز پخش ویدیویی گوشی لذت ببرند.  

     

  1. پوشش Diamond Tough
  2.  

 کناره پشتی گوشی از پوشش پودری الماس مانند و فناوری Ultra Tough Guard Plus بهره می گیرد تا دوام گوشی را تا سه برابر افزایش داده و گوشی را برای مدتی طولانی در شرایط عالی برای استفاده نگاه دارد.  

     

  1. موتور پیشرفته Human Centric
  2.  

 کاربران امکان انتخاب از میان سه حالت سازگار با محیط زیست را خواهند داشت. این حالت ها سبب می شود که با توجه به نوع استفاده کاربر از گوشی، میزان مصرف انرژی آن تنظیم شود. امکان تنظیم گوشی برای ورود به حالات سازگار با محیط زیست در بازه های زمانی خاص و یا سطح مشخصی از باتری نیز وجود دارد.
 
 حالت کاهش نور آبی
 
 این قابلیت میزان نور آبی تولید شده توسط صفحه نمایش را تا سی درصد کاهش می دهد. امکان فعال و یا غیرفعال کردن این قابلیت با استفاده از میانبری که در نوار وضعیت بالای صفحه اصلی تعبیه شده است وجود خواهد داشت.
 
 حالت Super Clear
 
 هنگامی که سنسور داخلی تعبیه شده در گوشی ، تشخیص بدهد که کاربر در فضای باز است، روشنایی و درخشندگی صفحه نمایش را به صورت خودکار و برای بهینه کردن نمایش محتویات بر روی صفحه تنظیم خواهد کرد.
 
 امکان قطع صدای زنگ گوشی تنها با برگرداندن آن
 
 هنگامی که کاربر نیاز دارد تا به سرعت صدای زنگ هشدار و یا تلفن گوشی را قطع کند، تنها با برگرداندن گوشی می تواند این کار را به انجام برساند.
 
 سنسور هوشمند اثر انگشت
 
 با تعبیه سنسور هوشمند اثر انگشت در گوشی، امکان باز کردن قفل آنتنها با قرارگیری انگشت کاربر بر روی سنسور وجود خواهد داشت. این سنسور عمل تعیین هویت را به سرعت و سهولت امکان پذیر ساخته و نیاز به ورود پسورد و یا الگوهای ترسیمی را از میان بر می دارد.
  

     

  1. 64 گیگابایت حافظه داخلی
  2.  

 بدون آنکه نیازی به نگرانی در مورد فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای نرم افزارها و ویدیوها داشته باشید، از آن ها لذت ببرید. با وجود اسلات کارت حافظه microSDXC می توانید فضای ذخیره سازی در دسترس را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.  

     

  1. دوربین 16.3 مگاپیکسلی عالی
  2.  

 دوربین 16.3 مگاپیکسلی تعبیه شده در گوشی جزو بهترین دوربین هایی است که تاکنون در گوشی های هوشمند به کار گرفته شده است. دوربین به سنسور CMOS EXmor R و موتور پردازش تصویری Milbeaut Mobile مجهز شده است که امکان ثبت تصاویر با حساسیت بالا، کاهش میزان نویزها، و استفاده از دیگر قابلیت های عکاسی را تسهیل می کند.ترکیب این قابلیت ها امکان ثبت و ضبط تصاویر و فیلم های بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد.  

     

  1. Dolby Digital Plus
  2.  

 Arrows NX-F06E نخستین گوشی ساخت ژاپن است که به فناوری Dolby Digital Plus مجهز شده است. با استفاده از این فناوری، کاربران می توانند از کیفیت بی نظیر شنیداری در هنگام تماشای فیلم ها و کلیپ های  HD لذت ببرند.  

     

  1. دسترسی از راه دور
  2.  

 هنگامی که کاربران از خانه دور هستند می توانند به برنامه های تلویزیونی و چندرسانه ای در خانه شان که بر روی ابزار NAS سازگار ذخیره شده اند، دست پیدا کنند.  این قابلیت امکان مشاهده برنامه های ضبط شده را حتی در صورتی که بر روی گوشی ذخیره نشده باشند برای شما مهیا خواهد ساخت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.