فوجیتسو گوشی هوشمند جدید Arrows A SoftBank 202F را عرضه می کند

فوجیتسو گوشی هوشمند جدید  Arrows A SoftBank 202F را عرضه می کند
زمان مطالعه: 5 دقیقه

فوجیتسو گوشی هوشمند جدید  Arrows A SoftBank 202F را عرضه می کند
 گوشی هوشمندی با طول عمر بالا که امکان استفاده متوالی تا دو روز را برای کاربران مهیا می سازد
 فوجیتسو امروز گوشی هوشمند جدیدی با نام Arrows A SoftBank 202F را عرضه کرد. این گوشی هوشمند از هفته پیش و از طریق نمایندگی های SoftBank در ژاپن در دسترس کاربران قرار گرفته است.
 برای ارائه یکی از پرطرفدارترین ویژگی های گوشی های هوشمند در میان کاربران،طول عمر بالای باتری، Arrows A SoftBank 202F به یک باتری با ظرفیت بالای 3000 میلی آمپر و موتور Human Centric فوجیتسو که امکان صرفه جویی در مصرف انرژی را فراهم می کند، مجهز شده است. نتیجه گوشی هوشمندی است که امکان کار متوالی با یکبار شارژ را مهیا کرده و می تواند تا دو روز بدون شارژ مجدد به کار خود ادامه دهد. با وجود صفحه نمایش زیبای 5 اینچی Full HD گوشی و پشتیبانی از پخش برنامه های تلویزیونی HD ، کاربران می توانند از تماشای ویدیوهای HD با جزئیاتی حیرت انگیز در صفحه نمایشی بزرگ لذت ببرند. این گوشی هوشمند پیشرفته از ویژگی های فوق العاده دیگری چون پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی با عملکردی عالی و دوربین 13.1 مگاپیکسلی با امکان ثبت آسان عکس ها نیز بهره می برد. 

 

 گسترش سریع گوشی های هوشمند، در کنار توسعه قابلیت های مدرن و افزایش انواع محتویاتی که نیاز به عمر بالاتر باتری دارند ، به کاربران امکان خواهد داد تا از این قابلیت ها و محتویات بدون آنکه نیازی به نگرانی در مورد عمر باتری وجود داشته باشد،لذت ببرند. به لطف برخورداری از باتری حجیم 3000 میلی آمپری و موتور مبتنی بر قابلیت های انسانی فوجیتسو که به کاربران در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند، Arrows A SoftBank 202F می تواند تنها با یکبار شارژ تا دو روز دوام آورد. علاوه بر این، صفحه نمایش 5 اینچی خارق العاده و HD گوشی و دیگر قابلیت های پیشرفته آن به کاربران امکان می دهد تا کاملا از مزایای داشتن گوشی های هوشمند در امور روزمره شان لذت ببرند. برای عرضه یک فرم ظاهری مناسب با قابلیت حمل بالا، قابلیتی که برای دارندگان گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، اهمیت بالایی دارد، گوشی از ضخامتی 69 میلی متری بهره می برد که سبب می شود تا محصول فوجیتسو به عنوان یکی از باریک ترین گوشی های هوشمند 5 اینچی مطرح شود. Arrows A SoftBank 202Fدر چهار رنگ آبی، صورتی، سیاه و سفید در دسترس علاقمندان قرار دارد.
 ویژگی های محصول  

     

  1. باتری حجیم 3000 میلی آمپری و موتور مبتنی بر قابلیت های انسانی فوجیتسو ، امکان کار متوالی تا دو روز را تنها با یک بار شارز فراهم می کند
  2.  

 ترکیب باتری حجیم 3000 میلی آمپری و موتور مبتنی بر قابلیت های انسانی فوجیتسو، فناوری انحصاری شرکت که امکان تشخیص حضور فعال کاربر را مهیا می سازد، به Arrows A SoftBank 202F امکان می دهد تا تنها با یک بار شارژ تا دو روز به صورت متوالی به کار بپردازد. این به معنای آن است که کاربران می توانند از مشاهده محتویات محتلف بر روی گوشی بدون نگرانی در مورد شارژ باتری لذت ببرند. موتور مبتنی بر قابلیت های انسانی فوجیتسو از قابلیت های ویژه ای چون حالت Super Clear برای تنظیم خودکار روشنایی و درخشندگی صفحه نمایش برای مشاهده بهینه تصاویر حتی در زیر تابش مستقیم نور آفتاب، و قابلیت Flip To Switch Ring یا Silent که امکان توقف آسان زنگ های ناخواسته و یا زنگ هشدار را با وارونه نمودن گوشی فراهم می آورد، پشتیبانی می کند.  

     

  1. صفحه نمایش 5 اینچی Full HD و امکان پخش برنامه های تلویزیونی به صورت HD
  2.  

 با وجود صفحه نمایش 5  اینچی Full HD  (1920 x 1080 پیکسلی) که از بالاترین رزولوشن های موجود است ، Arrows A SoftBank 202F می تواند تصاویر با کیفیت و متون کوچک را با وضوحی بی نظیر به نمایش گذارد. این گوشی هوشمند از پخش برنامه های تلویزیونی HD Full Seg که 36 برابر نسبت به One Seg با کیفیت تر است نیز پشتیبانی کرده و بدین ترتیب کاربران می توانند از این ویژگی منحصربفرد نیز لذت ببرند.  

 

  

     

  1. کارآیی عالی با وجود پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی
  2.  

 گوشی هوشمند جدید فوجیتسو  از پردازنده چهارهسته ای Snapdragon 600 APQ8064T بهره می برد. برای صرفه جویی در میزان مصرف انرژی، گوشی تعداد هسته های مورد استفاده پردازنده با توجه به بار پردازشی و سناریوهای مختلف به صورت خودکار تنظیم می کند.  

     

  1. دوربین 13.1 مگاپیکسلی با قابلیت perfect Tuning و حافظه داخلی 64 گیگابایتی
  2.  

 با برخورداری از قابلیت Perfect Tuning کاربران می توانند عکس هایی واضح و روشن را تنها با اتکا به دوربین Arrows A SoftBank 202F ثبت نمایند. دوربین می تواند به صورت خودکار بهینه ترین سطوح روشنایی و رنگی را برای ثبت عکس به کار گیرد. علاوه بر این، حالت Zero Shutter Capture احساس وقفه های زمانی در زمان ثبت عکس را از میان برداشته و امکان انجام این کار را در چشم به هم زدنی برای کاربران مهیا می سازد. گوشی از قابلیت HDR نیز برخوردار است که می تواند کمک قابل توجهی در ثبت عکس ها و ضبط ویدیوهای زنده به کاربران کند. با وجود حافظه داخلی 64 گیگابایتی ، که از بالاترین حافظه های داخلی موجود در میان گوشی های هوشمند محسوب می شود، Arrows A SoftBank 202F فضایی بی نظیر را برای ذخیره عکس ها و ویدیوها در اختیار کاربران می گذارد.  

     

  1. سنسور اثر انگشت و حالت خصوصی سازگار با SoftBank Mail امنیت داده ها کاربر را به شکلی قابل قبول تضمین می کند
  2.  

 Arrows A SoftBank 202F از سنسور هوشمند اثر انگشت به همراه قابلیت های امنیتی پیشرفته فوجیتسو بهره می برد. پس از ثبت اولیه اثر انگشت کاربر ، گوشی به شما این امکان را خواهد داد که بدون وارد کردن کلمات عبور و یا الگوهای امنیتی قفل گوشی را باز کنید. این سنسور که در پشت گوشی و با امکان دسترسی آسان تعبیه شده است، شامل سوییچی است که برای روشن و یا خاموش کردن صفحه به کار رفته و باز کردن قفل را با سهولت بیشتری امکانپذیر می کند. علاوه بر این ،حریم خصوصی ویژه گوشی از پست الکترونیکی SoftBank هم پشتیبانی کرده و بنابراین می تواند سطح امنیتی بالاتری را برای داده های کاربران مهیا کند.  

     

  1. سایر قابلیت ها
  2.  

 محصول فوجیتسو با ویژگی ها و قابلیت های دیگری چون ضد آب بودن (IPX5/8) ، مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار (IP5XDLNA ، پوشش مقاوم در برابر خراش Ultra Touchguard Plus، NFC، Osaifu-Keitai و اینفرارد نیز برخوردار است.  

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.