فوجیتسو و لپ تاپ های جدید سری E

فوجیتسو و لپ تاپ های جدید سری E
زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز فوجیتسو از دو مدل جدید در لپ تاپ های سری E خود خبر داد. هر دوی این مدل ها برای مشتریان شرکتی در سراسر دنیا طراحی شده است و با آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز 8.1 عرضه می شود. فروش بین المللی این مدل ها از امروز آغاز می شود.
 با لایف بوک سری E، تمامی نیازهای دسته بالای مشتریان شرکتی فوجیتسو مرتفع می شود. این بار مدل های جدید نه تنها پورت رپلیکیتور که قبلا هم از آن در مدل های قبلی سری E استفاده شده بود دارا هستند بلکه در آنها راحتی بیشتری را در کاربرد OTG در اداره ها نیز منظور شده است. 

 مدل های جدید با نام های E554/J و E544/J به نسل چهارم پردازنده های Intel® Core™ i5 مجهز هستند که سرعت بسیار بالایی دارند و  انرژی زیادی را ذخیره می کنند. همچنین دارای هارد SSD می باشند و با سنسورهای اثر انگشت، اسلات سیم کارت، تراشه امنیتی و ویژگی های دیگر تمامی نیازهای شرکت ها را برطرف می کنند. دو مدل E554/J و E544/J به ترتیب دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و 14 اینچی می باشند.  

  

  

جدا از اندازه صفحه نمایش ها، این دو لپ تاپ نه تنها طراحی مشابهی دارند که استفاده اشتراکی از اجزای داخلی مانند مین بورد و بایوس را امکان پذیر می کند بلکه اکسسوری های مشابهی همانند پورت رپلیکیتور، باتری، آداپتورو گزینه های مولتی بی نیز دارند.  در دفاتری که افراد زیادی کار می کنند با استفاده از این دو مدل لپ تاپ دیگر نیازی نیست که آیتم های جداگانه ای برای هر کامپیوتر در نظر گرفته شود و این هزینه های ICT را کاهش می دهد. همچنین پورت رپلیکیتورهای آن ها می توانند در مدل های رده بالای سری E، از جمله E754/H، E744/H و E734/H مورد استفاده قرار گیرند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.