فوجیتسو و اوراکل در راهکارهای ابری با هم همکاری خواهند کرد

فوجیتسو و اوراکل در راهکارهای ابری با هم همکاری خواهند کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 فوجیتسو قرار است با همکاری شرکت اوراکل، راهکارهای ابری جدیدی را برای مشتریان تجاری در ژاپن و سایر کشورها طراحی کند.
 در کنفرانس اخیری که بین این دو شرکت برگزار گردید، مقامات مربوطه اعلام داشتند که همکاری جدیدی را در ارائه راهکارهای ابری سازمانی طراحی کرده اند. اوراکل و فوجیتسو می گویند این تصمیم باعث خواهد شد تا یک کسب و کار تجاری نوین، همراه با عملکرد محیط ابری بالا برای دیدار با فناوری های IT و نیازهای مشتریان شکل گیرد.
 

 راه کارهای ابری اوراکل

 
 خدمات نرم افزاری ابری اوراکل مانند پایگاه داده خدمات ابری و مدیریت سرمایه گذاری انسانی، در حال حاضر توسط مراکز داده فوجیتسو در ژاپن ارائه می شوند. راهکارهای ابری اوراکل توسط مراکز داده فوجیتسو پشتیبانی خواهند شد. همچنین شرکتی با نام K5 که ارائه دهنده خدمات ابری برای شرکت ها است، پشتیبانی از OpenStack، VMware و Bare Metal را برعهده دارد.  

 راه کارهای ابری فوجیتسو

 
 شینجی کاگاوا، رئیس خدمات دیجیتالی کسب و کار فوجیتسو می گوید: “ما در فوجیتسو از دگرگونی های دیجیتالی مشتریان مان حمایت می کنیم. هدف ما کمک به بهینه سازی سیستم و ضوابط آن است. در حال حاضر، ما در پی تقویت اتحاد استراتژیک خود با اوراکل جهت پاسخگویی به نیازهای ابری مشتریان هستیم.”
 بر اساس این تفاهم نامه اولین نرم افزار ابری اوراکل که به مشتریان فوجیتسو ارائه خواهد شد، نرم افزار مدیریت سرمایه گذاری انسانی ابری اوراکل (HCM) است. لازم به ذکر است شرکت اوراکل پر قدرت‌ترین شرکت در زمینه سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها و از مهم‌ترین تولید کنندگان نرم‌افزارهای طرح‌ریزی منابع سازمانی است.
 پیش از این فوجیتسو و اوراکل فعالیت های دیگری را نیز در زمینه IT با یکدیگر داشته اند. این دو شرکت موفق شدند تا پردازنده هایی برای سرور های حساس و با معماری مبتنی بر SPARC تولید و آنها را روانه بازار کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.