فوجیتسو و اهدای جایزه 5000 دلاری به دو دانش آموز از میان ثبت نام کنندگان در PAI

فوجیتسو و اهدای جایزه 5000 دلاری به دو دانش آموز از میان ثبت نام کنندگان در PAI
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 Fujitsu Frontech North America lnc ) FFNA) که یکی از پیشگامان فناوری های نوین در دنیاست ، امروز اعلام کرده است که به دو نفر از دانشجویان CV-TEC که در Plattsburgh Aeronautical Institute ) PAI ) ثبت نام کنند ، بورسیه ای 2500 دلاری اعطا خواهد کرد.  CV-TEC که یکی از زیرمجموعه های خدمات آموزشی Champlain Valley است در Plattsburgh نیویورک واقع شده است و نخستین مجموعه آموزشی و فنی حرفه ای در منطقه محسوب می شود. 

 

 
 یوشی ماسودا مدیرعامل FFNA می گوید: امیدواریم با اعطای این بورسیه ، یکی از وظایف مان را در قبال جامعه آموزشی Plattsburgh به انجام رسانده باشیم و بتوانیم به PAI و CV-TEC در تزریق نیروی کاری کارآ و موثر به جامعه کمک کنیم. ما به پشتیبانی از CV-TEC و دانشجویانی که به دنبال حرفه ای شدن در بخش های مختلف فناوری های نوین هستند ، می بالیم.
 در  سال 2010 ، FFNA با افزایش تجهیزات، کار خود را در نیویورک و پلتزبورگ گسترش داد. فوجیتسو به چشم داشتن به نیروی کاری آموزشی دیده و پشتیبانی از نیروهای بومی تصمیم به حمایت از CV-TEC  گرفت. Fujitsu Frontech North America فناوری های نوین را از ژاپن وارد آمریکا کرده و با شرکای خود به توسعه راهکار های خاص برای تعامل با حجم عظیم داده ها می پردازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.