فوجیتسو محصولات Wind River را برای نسل آینده سیستم های RAID خود برگزید

فوجیتسو محصولات Wind River را برای نسل آینده سیستم های RAID خود برگزید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

River به فوجیتسو امکان خواهد داد تا کارآیی VxWorks و سیستم مجازی سازی نوآورانه Wind River Linux را افزایش داده و آن را توسعه دهد.با استفاده از نرم افزار Wind River ، فوجیتسو قادر خواهد بود تا سیستم RAID خود را با سرعت بیشتری توسعه داده و از هزینه های تولید بکاهد.
 نرم افزار تجاری Wind River  از کارآیی فوق العاده ، انعطاف و قابلیت اطمینان بالا، که ناشی از سیستم پشتیبانی و نگهداری عالیست ، بهره می برد. Alameda که یکی از پیشگامان نرم افزاری موبایل و Embeded در دنیا به شمار می رود ، اعلام کرده است که غول فناوری اطلاعات ژاپن ، برای توسعه نسل آینده سیستم های RAID خود به سیستم عامل بلادرنگ VxWorks ، Wind River Linux و Wind River Hypervisor اتکا خواهد کرد.
 
 با افزایش مقدار داده ها و ترافیک آن ها در سطح شبکه ، میزان فضای ذخیره سازی مورد نیاز و امکانات ارتباطی آن با نیازهای جدیدی روبرو شده است. امکان استفاده از پردازش های چند هسته ای ،پیچیدگی نرم افزارها را افزایش می دهد که اغلب هم ارز با افزایش هزینه های پیش روی سازمان هاست. با استفاده از مجازی سازی ، Wind River Hypervisor به فوجیتسو امکان می دهد تا قدرت پردازنده های اینتل خود را در بخش های مختلف تقسیم کرده و از مزایای VxWorks با امکان پشتیبانی از پردازش 64 بیتی ، و Wind River Linux برای مهیا نمودن فضای ذخیره سازی منعطف ، مطمئن و با ارزش بالا در برابر هزینه پرداختی بهره می برد. ترکیب راهکارهای Wind River در کنار پشتیبانی در سرتاسر دنیا ، به فوجیتسو کمک خواهد کرد.
 

 

 
 سری Storage های ساخت فوجیتسو تمامی رده های تجاری از شرکت های کوچک و متوسط گرفته تا دیتا سنتر های بزرگ و محیط های مجازی سازی شده را که به  فضای ذخیره سازی وسیعی نیاز دارند ، تحت پوشش قرار می دهند. سری جدید دیسک های RAID نیز در سال 2014 در دسترس کاربران خواهد بود.
 شیگو کنو مدیر بخش سیستم های ذخیره سازی Fujitsu Limited ، ما به محیط توسعه مطمئن و منعطفی برای مدیریت افزایش رو افزون پیچیدگی های نرم افزاری که در نتیجه پردازش های چند هسته ای پدید می آیند ، در کنار محیطی امن ، نیاز داریم.  کارنامه درخشان  Wind River و تجارب آن ها در مورد پردازش های چند هسته ای ، سبب شد تا فوجیتسو در هزینه و زمان صرفه جویی بسیاری داشته باشد.
 
 وارن کوریسو مدیر ارشد بخش بازاریابی Wind River  می گوید : اعتماد شرکت بزرگی چون فوجیتسو به فناوری های ما ، تجربه و اطمینان نرم افزارهای ما را تأیید می کند. با ارائه مجموعه ای از راهکارها شامل RTOS ، مجازی سازی و پشتیبانی دائمی آن ها ، Wind River به فوجیتسو امکان می دهد تا محصولاتی توانمند برای شبکه های امروز و آینده عرضه کند.
 
 در مورد Wind River
 
 Wind River یکی از شرکت های تابعه اینتل است که به عنوان یکی از پیشگامان نرم افزارهای موبایل و Embedded در دنیا شهرت دارد. Wind River در زمینه تعبیه ابزارهای محاسباتی در محصولات مختلف از سال 1981 فعال بوده و فناوری های آن در بیش از یک میلیارد محصول به کار گرفته شده اند.  مرکز اصلی شرکت در کالیفرنیاست و شعباتی از آن در بیست کشور دنیا قرار دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.