فوجیتسو تبلت Arrows Tab Wi-Fi را که از Android 4.0 بهره می گیرد، معرفی کرد.

فوجیتسو تبلت Arrows Tab Wi-Fi را که از Android 4.0 بهره می گیرد، معرفی کرد.
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فوجیستو امروز تبلت Arrows Tab Wi-Fi FAR70B  ، تبلتی بر مبنای اندروید 4.0 را به صورت رسمی معرفی کرد. این تبلت از پانزدهم فوریه امسال ، از طریق فروشگاه های محلی و همین طور فروشگاه آنلاین فوجیتسو در سرتاسر ژاپن به فروش گذارده خواهد شد. 

 

  

 Arrows Tab Wi-Fi FAR70B تبلتی باریک ، سبک و با مشخصه های بسیار خوب است که به صفحه نمایشی بزرگ با امکان پشتیبانی از رزولوشن Full HD و باتری 10080  میلی آمپری مجهز شده و از فناوری هایی برای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار بهره می گیرد. این تبلت جدید از نسخه ارتقا یافته فناوری انسان محور فوجیتسو که تجربه بهتری را برای کاربر با عرضه امکاناتی چون تصحیح رنگ ها و بهبود کنترل های لمسی، کار را برای سالمندان بسیار آسان تر می سازد.
 تبلت جدید به یک سنسور اثر انگشت و همین طور قابلیت Style Switcher هم مجهز شده است که به شما اجازه می دهد تا به آسانی به سفارشی سازی صفحه اصلی تبلت برای اعضای مختلف خانواده بپردازید. برای مثال Kid's Style  برای کودکان و Easy Style برای کار بهتر سالمندان با تبلت در نظر گرفته شده است. با قابلیت های امنیتی بالا و مشخصات خوب ، Arrows Tab Wi-Fi FAR70B  را می توان به آسانی هم برای کارهای تجاری و هم به عنوان محصولی مشترک میان اعضای خانواده به کار گرفت.

  

قابلیت های محصول
 صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن Full HD و پردازنده چهار هسته ای برای ارائه تجربه کاربری خارق العاده
 
 با بهره گیری از رزولوشن Full HD  (1920 x 1200 پیکسل) ، صفحه نمایش تمامی استانداردهای لازم برای به نمایش در آوردن ویدیوهای با کیفیت را داراست و FAR70B   را قادر به ارائه تجربه ای بی نظیر برای به نمایش در آوردن محتویات گرافیکی، نقشه ها ، کتاب های الکترونیکی و دیگر محتویات می سازد.  تبلت جدید به تراشه چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3 هم برای ارائه عملکردی فوق العاده مجهز شده است. این پردازنده از فرکانس 1.7 گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی 12 هتسه ای برخوردار بوده و بازی های سنگین و سه بعدی را به روانی اجرا می کند.

  

 

  

 زمان شارژ بسیار کم، گنجایش بالای باتری و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار برای قابلیت اطمینان هرچه بیشتر
 با وجود باتری 10080 میلی آمپری ، باتری تبلت گنجایش بسیار بیشتری نسبت به مدل قبلی که از یک باتری 6560 میلی آمپری بهره می گرفت دارد . در نتیجه ، بدون نیاز به نگرانی در مورد شارژ باتری می توانید یک روز طولانی در مسافرت و یا تعطیلات از آن بهره بگیرید. علاوه بر این Arrows Tab Wi-Fi FAR70B از سرعت شارژ بسیار بالایی برخوردار است و تنها در نیم ساعت می توانید آن را تا 1770 میلی آمپر شارژ کنید.
 FAR70B با استانداردهای IPX5/8 سازگار بوده و در برابر نفوذ رطوبت و غبار سازگار است. بدین ترتیب می توانید آن را در تمامی محیط ها همراه تان داشته باشید.

  

Style Switcher : تجربه کاربری عالی برای تمامی سنین
 FAR70B از قابلیتی با نام Style Switcher برخوردار است که به کاربران اجازه می دهد تا به آسانی میان حالت های مختلف صفحه اصلی سوییچ کنند. با وجود تعبیه Kid's Style  برای کودکان و Easy Style سالمندان ، می توانید این تبلت را به آسانی میان اعضای مختلف خانواده به اشتراک گذارید.  کاربران قادر خواهند بود تا یکی از شش حالت صفحه اصلی را که شامل  عناصر مختلفی چون عکس های پس زمینه ، آیکون ها ، طرح های ساعت و میانبرها می شود ، برگزیده و آن را سفارشی سازی کنند.

 فناوری انسان محور فوجیتسو : بهینه سازی هرچه بیشتر
 فناوری انسان محور فوجیتسو که فناوری هوشمند و انحصاری برای ارائه تجربه کاربری هرچه بهتر استفاده می کند ، پیشرفت زیادی نسبت به پیش داشته است.  برای جبران مشکل تشخیص رنگ که در سنین بالا پیش می آید ، قابلیت Matching View تراز رنگی را برای سازگاری یافتن با سن کاربر تغییر داده و Clear Touch هم عملکرد های لمسی را با وضوح بیشتری برای کاربر به نمایش در می آورد.

 نسل جدید Dolby Digital Plus  : کیفیت صدای هرچه بهتر
 با وجود نسل جدید Dolby Digital Plusو کیفیت صدای بسیار بالا،  کاربران می توانند لذتی دو چندان را در تماشای ویدیوهای Full HD تجربه کنند.

 سنسور اثر انگشت هوشمند : امینت هر چه بالاتر
 با وجود سنسور اثر انگشت هوشمند ، قفل امنیتی تبلت را تنها با ثبت یک اثر انگشت می توان باز کرد. سنسور جدید شامل سوییچی است که می تواند صفحه نمایش را روشن و خاموش کرده و روند دو مرحله ای گشودن قفل را بسیار آسان تر سازد. علاوه بر این ، استفاده از سنسور جدید در ترکیب با دیگر قابلیت های امنیتی تبلت بسیار آسان تر است.

  

  

 طراحی باریک و وزن اندک برای قابلیت حمل بالاتر
 با وزنی 589 گرمی و ضخامتی 9.9 میلی متری ، تبلت جدید فوجیستو به آسانی قابل حمل است. کناره پشتی تبلت هم به لطف فناوری پیشرفته به کار رفته، از ساخت بسیار خوبی برخوردار شده و سبب می شود تا تبلت به آسانی از دست کاربر نلغزد.

 نرم افزارهای پیش فرض متنوع : شروع عالی
 FAR70B به صورت پیش فرض با مجموعه نرم افزارهای مختلفی عرضه می شود تا کاربران از روز نخست بتوانند از تمامی قابلیت های آن بهره بگیرند. این نرم افزارها شامل Books v ، سرویس کتاب الکترونیکی فوجیتسو با بیش از 400000 عنوان کتاب ، Fujitsu Mobile Integrated Dictionary شامل 30 دیکشنری نصب شده و  Wacky Motors که شامل یک مسابقه اتومبیلرانی مبتنی بر حرکت است ، می شود.

 این تبلت از 15 فوریه امسال در دسترس عموم قرار گرفته و در ابتدا تنها در کشور ژاپن به فروش گذارده خواهد شد.

  

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.