فوجیتسو بالاترین نرخ دسترس پذیری را برای سرورهای شما تضمین می کند

فوجیتسو بالاترین نرخ دسترس پذیری را برای سرورهای شما تضمین می کند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

 دسترس پذیری بالا یا High Availability  زیرساخت های فناوری شما را همیشه در حال سرویس دهی نگاه خواهد داشت
 
 ویژگی جدید و خلاقانه Live Migration دسترس پذیری نرم افزارهای بحرانی و حیاتی شما را تضمین می کند
 
 Automated Cluster Failover زمان عدم دسترسی به سرویس ها را به کمترین حد ممکن کاهش می دهد
 
 فوجیتسو با معرفی Fujitsu BS2000/OSD در نشست Fujitsu Mainframe در Fulda در کشور آلمان، امکان کاستن از بار مالی در زمان عدم دسترسی به سرویس ها را در کنار کاهش قابل توجه این زمان مهیا کرده است. Fujitsu Live Migration قابلیت اختصاصی سیستم عامل های مین فریم های فوجیتسوست که امکان به حداکثر رساندن دسترس پذیری سرویس ها و نرم افزارهای حیاتی و ماشین های مجازی را بدون بوجود آمدن وقفه در کار کاربران امکانپذیر می کند. قابلیت های Automated Cluster Failover و High Availability هم امکان دسترس پذیری امن، سریع و قابل اطمینان سرور ها را فراهم می کنند.
 در صنعت فناوری اطلاعات ، HA به بخش های فناوری اطلاعات اجازه می دهد تا به صورت مستمر و بدون بوجود آمدن وقفه در کار کاربران، که ممکن است در اثر حوادن پیش شده یا پیش بینی نشده چون عملیات نگهداری روتین، قطع برق ،خطاهای عملیاتی و بحران های طبیعی به وقوع بپیوندد، به ارائه سرویس ها و نرم افزارهای حیاتی و بحرانی  برای کاربران بپردازند. مشتریان هم از دسترس پذیری مداوم و همیشگی زیرساخت ها راضی بوده و با تضمین ارائه همیشگی سرویس و پایین آمدن هزینه ها می توانند به سرویس دهی بهتر و مقیاس پذیری بالاتر امیدوار باشند.
 

 

 
 هزینه پایین برای دسترس پذیری بالا
 
 Fujitsu Live Migration به مشتریان امکان می دهد تا سیستم عامل و نرم افزارهای مین فریم ها و ماشین های مجازی را از سروری به سرور دیگر منتقل کنند. این روند بدون وقفه ای طولانی در سرویس دهی قابل انجام است.  LM نخستین سیستم در نوع خود برای سیستم عامل های مین فریم هاست و تنها راهکار در دسترس در حال حاضر در بازار است.  با تضمین عملکرد مداوم نرم افزارهای تجاری بحرانی LM از ساعات مورد نیاز برای عملیاتی نظیر نگهداری سرورها و مدیریت آن ها خواهد کاست.
 در حالیکه Fujitsu Live Migration از دسترس پذیری بالای سرویس ها در زمان های قطعی برنامه ریزی شده اطمینان حاصل می کند، Automated Cluster Failover در زمان قطعی های برنامه ریزی نشده و غیرمترقبه این وظیفه را بر عهده خواهد داشت. Fujitsu High Availability  با استفاده از پیکربندی کلاستری به مشتریان امکان می دهد تا از راهکاری سریع و آسان برای بازگشت از اوضاع بحرانی بهره مند شوند. هنگامی که سروری با مشکل مواجه می شود، سیستم HA می تواند به صورت بلادرنگ و سریعا راه اندازی شده و بدون از دست رفتن داده ها و نرم افزارها ، زیر ساخت سیستم عامل را به سرور دیگری منتقل کند.  مشتریان می توانند به آسانی به پیکربندی این فرآیند پرداخته و در دسترس پذیری نرم افزارها و سرویس های مختلف قابل ارائه را اولویت بندی نمایند.
 Fujitsu HA  بهبودی خارق العاده نسبت به سناریوهای مشابه پیشین محسوب می شود. به صورت معمول و بسته به فاصله سروری که برای بازیابی مورد استفاده قرار می گیرد، این فرآیند می تواند تا ساعت ها به طول بیانجامد. این زمان شامل امور زمان بری چون انتقال آخرین نسخه از داده ها از رسانه های ذخیره سازی، راه اندازی سرور جدید و بارگذاری سیستم عامل و داده ها می شود. با وجود HA تمامی این کار ها به صورت خودکار و تنها در طی چند دقیقه قابل انجام خواهد بود.
 او نومیر، مدیر بخش فروش سیستم های سروری در Fujitsu Technology Solutions می گوید: قدرت اثبات شده خلاقانه و توانایی مین فریم ها برای ساده سازی امور به معنای ادامه نقش اساسی آن ها در مراکز داده امروزی است. Fujitsu BS2000/OSD به دلیل سازگاری و انعطاف بالا، دسترس پذیری ، مقیاس پذیری ، قدرت بالا و امکان مدیریت آسان که به بهره وری مطلوب در محیط های مختلف می انجامد ، محبوبیت بالایی را در میان متخصصین بدست آورده است.
 
 قیمت و زمان عرضه
 
 Fujitsu BS2000/OSD و راهکارهای مرتبط با آن در حال حاضر در اروپا، خاور میانه و آفریقا در دسترس هستند. قیمت ها بسته به پیکربندی های متغیر خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با نمایندگی فوجیتسو در منطقه تان تماس حاصل کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.