فوجیتسو اسکنر ارزان قیمت ScanSnap-S1300i را به بازار عرضه کرد

فوجیتسو اسکنر ارزان قیمت ScanSnap-S1300i را به بازار عرضه کرد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

S1300i قابلیت های کاربردی و موارد استفاده بیشتری را با وجود امکانات به اشتراک گذاری شده برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی فراهم می آورد.
 فوجیتسو ، شرکت پیشگام فناوری اطلاعات و ارتباطات ژاپن، امروز خبر از عرضه ScanSnap S1300i خبر داد که امکان تبدیل اسناد کاغذی به PDF را به سرعت و در اندازه ای کوچک برای شما امکانپذیر می سازد.
 کاربران اداری و حرفه ای در سرتاسر دنیا روز به روز بیشتر به محصولات خانواده ScanSnap به دلیل سرعت بالا و امکان تبدیل بلافاصله اسناد کاغذی به فایل های PDF روی می آورند.
 

 

  

S1300i آخرین عضو خانواده ScanSnap است که از جدیدترین قابلیت های این خانواده بهره می برد. S1300i  نخستین مدلی از خانواده است که امکان پیوند با گوشی های هوشمند و تبلت های مبتنی بر اندروید را در کنار پشتیبانی از محصولات مشابه اپلی در اختیار کاربران قرار می دهد. S1300  نمایی از قابلیت ScanSnap Folder را هم که امکان پیوند زدن اسکنر را به سرویس های ابری فراهم می آورد و کاربردهای بیشتری را برای آن امکانپذیر می کند ، ارائه می دهد. به عنوان مدلی ارزان قیمت S1300i سرعت اسکن فوق العاده ای داشته و امکان پردازش هوشمند اسناد اسکن شده را نیز داراست.  تعبیه نرم افزار عالی و ارتقای سخت افزار یهم سبب می شود تا کاربران S1300i خوشایندترین تجربه ممکن از اسکن را تجربه کنند.
 سری ScanSnap برای پشتیبانی از نیازهای دیجیتالی شما و برای پیشبرد کارهای روزمره تان از اسکنی سریع و ساده برخوردار بوده و از سرویس ها و محصولات متنوعی پشتیبانی می کند.

  

 

  

قابلیت های محصول
 اسکن مستقیم به گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی
 ScanSnap با استفاده از نرم افزار ConnectApplication ، نرم افزار محبوبی که برای انتقال مستقیم فایل ها به تبلت ها و گوشی های اندرویدی طراحی شده است ، داده ها را به سرعت برای شما قابل استفاده می سازد. این نرم افزار برای محصولات اندرویدی ، iPad و iPhone در دسترس بوده و می توانید با استفاده از WiFi و آن به انتقال داده ها اقدام کنید.

  

  

 قابلیت های کاربری بیشتر با امکان اسکن ابری
 S1300i از قابلیت Quick Menu برخوردار است که بلافاصله پس از اسکن بر روی صفحه ظاهر شده و به کاربران کمک می کند تا اسناد اسکن شده را به سرویس های تحت وبی چون Evernote ، google Docs ، Salesforce ، SharePoint Onilne و SugarSync انتقال دهند. و حالا ScanSnap از Dropbox یکی از سرویس های پیشگام ذخیره سازی و همگام سازی فایل ها نیز پشتیبانی می کند . با وجود پشتیبانی همه جانبه از سرویس های تحت وب ، می توانید از یافتن مکان مناسب برای ذخیره فایل های تان اطمینان داشته باشید.
  

 بالاخره ScanSnap از Dropbox هم پشتیبانی می کند
 منوی محبوب Quick Menu به کاربران به کمک می کند تا به آسانی اسناد اسکن شده شان را بر روی سرویس های آنلاین ذخیره نمایند. حالا پشتیبانی از این سرویس ها به DropBox هم گسترش پیدا کرده است که یکی از سرویس های پیشگام ذخیره سازی و همگام سازی فایل هاست. با وجود پشتیبانی همه جانبه از سرویس های تحت وب ، می توانید از یافتن مکان مناسب برای ذخیره فایل های تان اطمینان داشته باشید.ایلیا فوشمن مدیر بخش توسعه تجاری زیرساخت ها در Dropbox می گوید افزوده شدن Dropbox به محصولات خانواده ScanSnap ما را هیجان زده کرد. این امکان به کاربران کمک خواهد کرد تا به سادگی در میان پلت فرم های مختلف به دیجیتالی کردن اسناد و مدیریت آن ها بپردازند.

  

 

  

 معرفی قابلیت ScanSnap Folder
 S1300i
آغازگر استفاده از سرویس ScanSnap Folder  ، قابلیت نوآورانه ای است که سطح جدیدی از انعطاف و بهره وری را برای محصولات این خانواده به ارمغان می آورد. این قابلیت جدید در واقع پوشه ای متناظر با ScanSnap ایجاد کرده که کاربر می تواند از طریق هر یک از سرویس های ابری به آن دست یافته و به صورت مستقیم به الصاق و آپلود فایل به آن ، به جای ذخیره فایل بر روی رایانه شخصی ، بپردازند.بدین گونه ScanSnap وابستگی به نرم افزار ها را کاهش داده و بر میزان بهره وری می افزاید.

  

 

  

 سرعت بالاتر در اسکن
 S1300i قادر به اسکن 12 برگ در هر دقیقه است که آن را نسبت به مدل پیشین 1.5 برابر سریع تر می سازد. این سرعت با استفاده از عملکردهای خودکار و هوشمند ScanSnap به دست آمده است تا از عملکرد بدون استرس آن اطمینان حاصل شود.

  

  

  

 

  

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.