فوجیتسو از تبلت جدید خود LIFEBOOK TH40/D رونمایی می کند

فوجیتسو از تبلت جدید خود LIFEBOOK TH40/D  رونمایی می کند
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با داغ تر شدن بازار تبلت PC ها، هر روز شاهد ظهور مدل های جدید و مهیجی از این محصولات هستیم. LIFEBOOK TH40/D، تبلت جدید فوجیتسو که جزو سری جدید FMV های تابستان 2011 می باشد، این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ویژگی منحصر به فرد این تبلت این است که جدای از صفحه نمایش چند لمسی، مجهز به یک کی برد QWERTY کشویی نیز می باشد.

  

    

TH40/D مجهز به پردازنده Oak Trail Atom Z670 اینتل است که خود از دو هسته مجزا، هر یک با سرعت 1.5 GHz تشکیل شده است. این پردازنده از قابلیت HT1 پشتیبانی کرده، مصرف برق کمی دارد و با تکنولوژی صنعتی 45nm ساخته شده است.
 
 
 LCD چند لمسی عریض این تبلت از نوع تمام HD و دارای وضوح تصویر 1024 در 600 پیکسل می باشد. همچنین فوجیتسو اعلام کرده است که نوت بوک های سری LIFEBOOK از قابلیت Hybrid motion پشتیبانی می کنند که از طریق آن می توان بین ورودی لمسی و کاربرد صفحه کلید تغییر حالت داد.

  

  

 علاوه بر این وجود پردازنده گرافیکی GMA 600 با سرعت 400MHZ، یک گیگابایت رم DDR2 و هارد درایو با ظرفیت 120GB و سرعت چرخش 4200 دور در دقیقه، از دیگر ویژگی های این تبلت می باشد.
 
 کاربران همیشه می توانند از طریق Wi-Fi داخلی 802/b/g/n و بلوتوث 3.0 آنلاین باشند و به دنیای مجازی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، TH 40/D دارای دو پورت USB 2.0، یک خروجی HDMI، یک کارت خوان SD و یک وب کم 3 مگاپیکسلی داخلی برای برقراری مکالمات ویدیویی می باشد.

  

  

  

  

این تبلت PC جدید وزنی در حدود 1.1 کیلو گرم داشته و باتری پلی مری لیتیمی آن 6 ساعت دوام می آورد. همچنین یک نسخه از (Windows 7 Home Premium (32bit بر روی آن نصب شده است.

  

  

لایف بوک TH40/D از اول ژوئن آماده فروش در ژاپن خواهد بود.

  

  


 

1- مخفف کلمه Hyper threading، قابلیتی است که کمپانی اینتل برای پردازنده های اتم core i3، core i5 و core i7 در نظر گرفته است. از این تکنولوِژی برای ارتقای موازی سازی (انجام همزمان) وظایف پردازنده استفاد می شود.

  

فوجیتسو در یک نگاه:

  

  

  

کمپانی فوجیتسو شرکتی پیشرو در ارایه راه حل های پیشرفته و حرفه ای به تجارت ها و کمپانی هایی است که بر پایه ICT در بازارهای جهانی کار می کنند. این شرکت در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا در حال فعالیت می باشد و دارای بیش از 170 هزار نیروی کار جهت حمایت و ارایه خدمات به مشتریان می باشد. فوجیتسو جهت طراحی و تولید محصولات خود ترکیبی از متخصصان سیستم ها و خدمات IT، و محصولات ارتباطی و محاسباتی را به وجود آورده است که این ترکیب باعث می شود کمپانی بتواند ارزش افزوده ای را از طریق محصولات با کیفیت به مشتریان خود ارایه کند.

  

  

  

این کمپانی در حال حاضر سومین کمپانی بزرگ دنیا در صنعت و خدمات IT می باشد. محصولات تولیدی این شرکت در کشور آلمان شامل انواع: PC، سرور، Storage، تبلت، نوت بوک، Zero Client، تین کلاینت، کی برد، مادر بورد، صفحه نمایش و Work Station می باشد.

  

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.