فروش ویژه محصولات آموزشی لنوو در فصل تابستان

فروش ویژه محصولات آموزشی لنوو در فصل تابستان
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها و مدارس، یکی از زمان‌های پر فروش لپ‌تاپ است و بر همین اساس شرکت‌های برتر تولیدکننده در تلاش هستند تا علاوه بر تولید دستگاه‌های جدید، آفرهای مخصوصی را نیز برای مشتریان خود ارائه نمایند. به همین دلیل نمایندگان و خرده‌فروشان در میان ماه‌های تابستان تلاش می‌کنند تا محصولات خود را با آفرهای پیشنهادی وب‌سایت شرکت سازنده همگام سازند.
 یکی از ابزارهایی که اکثر دانشجویان و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید به آن نیازمند هستند، رایانه قابل حمل است. مزیت لپ‌تاپ نسبت به رایانه‌‌های رومیزی، قابلیت حمل و نقل آسان آن، سبک وزن بودن و راحتی کار با این دستگاه پرکاربرد است.
 یکی از مهمترین مواردی که دانشجویان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند، انتخاب مناسب وزن لپ‌تاپ است تا در هنگام حمل و نقل آن به همراه سایر وسایل خود به مشکل نخورند. البته امروزه به لطف بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، وزن کلی آن‌ها به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.
 

 محصولات آموزشی لنوو

 
 اما یکی از شرکت‌های بزرگ که همواره به این موضوع توجه داشته لنوو است. این شرکت آمریکایی چینی همواره با تولید کروم‌بوک و لپ‌تاپ‌های قدرتمند تینک‌پد توانسته است به خوبی نیاز مشتریان خود در حوزه آموزشی را برطرف سازد.
 به طور کلی پیشنهاد می‌شود مدل‌هایی که در ارتباط با حوزه آموزشی انتخاب می‌شوند، وزنی زیر 1.5 کیلوگرم داشته باشند. لنوو در این زمینه در تولید لپ‌تاپ‌های هیبریدی با قابلیت تبدیل شدن به تبلت نیز پیشگام بوده است.
 اما معیار دومی که اکثر خریداران لپ‌تاپ‌ مورد بررسی قرار می‌دهند، سخت‌افزار داخلی دستگاه است که دانشجویان باید دقت زیادی در این ارتباط داشته باشند. لپ‌تاپ‌هایی که با تراشه‌های بسیار قدرتمند ساخته می‌شوند هزینه بالایی دارند و از این رو برای دانشجویان و دانش‌آموزان مناسب نیستند. بنابراین بهتر است مدلی انتخاب نمایید که از پردازنده و رم کافی برخوردار باشد و بتواند نیازهای شما را در حوزه آموزشی برطرف سازد. معیار بعدی میزان عمر باتری لپ‌تاپ است که این موضوع برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت است، به خصوص در زمانی که به ارائه کنفرانس و یا سخنرانی می‌پردازند. بادر نظر گرفتن چنین معیارهایی، یک دانشجو به راحتی می‌تواند دستگاه مورد نظر خود را خریداری نماید.
 لنوو با فرا رسیدن فصل جدید آموزشی تلاش می‌کند تا  لپ‌تاپ‌های محبوب خود از جمله مدل‌های ThinkPad T470 و X1 Carbon را با قیمت ویژه‌ای به فروش برساند. به عقیده بسیاری از کارشناسان، این دو لپ‌تاپ از بهترین دستگاه‌های این شرکت در حوزه آموزشی و ویراستاری است. در حال حاضر لپ‌تاپ X1 Carbon با پیکربندی صفحه نمایش IPS 1080P، پردازشگر 2.6 گیگاهرتزی Core i5-7300U، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD PCIe-NVMe و با قیمت ویژه به فروش می‌رسد.
 همچنین لپ‌تاپ ThinkPad T470 یکی دیگر از نسخه‌های ویراستاری است که در این فصل با قیمت ویژه‌ای  به فروش می‌رسد. این دستگاه دارای یک صفحه کلید فوق‌العاده است و اکثر پورت‌های مورد نیاز شما را داراست. این لپ‌تاپ 14 اینچی با صفحه نمایش IPS LCD، پردازشگر 2.6 گیگاهرتزی Core i5-7300U، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی PCIe-NVMe به فروش می‌رسد.
 لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از محصولات مذکور، می‌توانید به قسمت نقد و بررسی مربوطه در وب‌سایت بهین مراجعه نمایید.

 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.