عرضه تبلت های جدید شرکت بهین تکنولوژی

عرضه تبلت های جدید شرکت بهین تکنولوژی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه بهین تکنولوژی پس از ماهها بررسی بر روی  برندهای مختلف، پیپو را به عنوان بهترین گزینه از نظر قیمت، کیفیت، سرعت، طراحی، و کارایی بسیار بالا  انتخاب کرد.یپو از شرکت های برجسته و پیشتاز صنعت تبلت، لپ تاپ، محصولات دیجیتال و ابزارهای ارتباطی در کشور چین است که تجربه ای بیش از ۱۰ سال را با خود به همراه دارد. تبلت های پیپو از سال ۲۰۱۲ تولید شده و این نام تا کنون یکی از سریع ترین رشد برندها در بازار تبلت را تجربه کرده است .  تبلت های پیپو با پنج مدل عرضه می شود که هر کدام ویژگی های قابل توجّه و منحصر به فردی دارند. در زیر می توانید شرح مختصری از قابلیت های انواع مدل های این برند را مشاهده کنید.
  
 Pipo Max-M6 یک تبلت فوق العاده با پردازنده و گرافیک چهار هسته ای قدرتمند، صفحه نمایش منحصر به فرد 9.7 اینچ رتینا، رم 2گیگابایتی و مموری 16 گیگابایتی با دوربین های 5 و 2 میگاپیکسلی در پشت و جلو دستگاه خیلی زود جای خود را در بین کاربران حرفه ای باز خواهد کرد. 

  

 

  
 محصول دیگر این برند نام Pipo Max-M8 Pro 3G نه تنها مشخصات مدل قبل را دارد، بلکه با ابعاد و اندازه متفاوت 9.4 اینچی و اسپیکر فوق العاده و از همه مهمتر GPS می تواند انتخاب اوّل سخت پسندان باشد.  

  
  
 اگر می خواهید تبلتی با قیمت مناسب، خوش طرح، با پردازنده و گرافیک چهار هسته ای و  تاچ ده انگشتی با ابعاد جمع و جور تر داشته باشید،  Pipo Ultra U8 در دو رنگ سفید و نقره ای برای شما ساخته شده است.  
   

  

  
 کسانی که از تبلت انتظار یک گوشی تلفن همراه را نیز دارند، می توانند یک بار Ultra U3 3G بسیار شیک 7 اینچی را از نزدیک ببینند و برای همیشه از انتخاب هر تبلت دیگری صرف نظر کنند.
   

  
  
 تبلتی برای خانواده، نامی است که می توان بر روی Smart – S1 Pro  گذاشت. این مدل که هم کاربری مناسب برای بزرگسالان و هم طراحی جداگانه برای استفاده کودکان دارد این امکان را به خانواده ها می دهد که نحوه دسترسی کودکانشان را مطابق میل خود تنظیم کنند و با خیال راحت اجازه دهند آنها از فضای مجزا و کودکانه دستگاه لذت ببرند.  

 

  
 یونیوو، همه کاره
 یوونیوو برند ناشناخته، ولی در عین حال بسیار کاربردی و متناسب با سلیقه کاربران ایرانی، انتخاب دیگر بهین تکنولوژی برای عرضه در فصل تبلت هاست. یونیوو نامی است که شاید تا کنون نشنیده باشید ولی بی شک پس از در دست گرفتن دستگاهی با این نام و آشنایی با قابلیت های آن هرگز به سادگی از کنار آن نمی گذرید. این تبلت-گوشی-تلویزیون-دوربین 7 اینچی دو سیم کارته  با کیفیت عالی صدا، پردازنده و گرافیک دو هسته ای، و بدنه ضد خش با قیمت بسیار مناسب برای برطرف کردن همه انتظارات یک کاربر از یک تبلت ساخته شده است. 

 

  
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.