صفحه نمایش جدید فوجیتسو ارگونومی دسکتاپ ها را به سطحی جدید ارتقا می دهد

صفحه نمایش جدید فوجیتسو ارگونومی دسکتاپ ها را به سطحی جدید ارتقا می دهد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شفافیت بالاتر و جزئیات بیشتر : صفحه نمایش های ارگونومیک از عرضه تجربه ای لذت بخشی به کاربران اطمینان حاصل کرده و از فناوری MHL برای کار هر چه آسان تر با گوشی های هوشمند استفاده می کند. مدل های این دسته که شامل یک صفحه نمایش QHD 27 اینچی هم می شوند، با استانداردهای ENERGY STAR 6 نیز سازگارند.
 فوجیتسو امروز خبر از عرضه نسل جدیدی از صفحه نمایش ها داد که ارگونومی دسکتاپ ها را با وجود صفحه نمایش های شفاف تر ، جزئیات بیشتر و سهولت استفاده به سطحی جدید ارتقا می دهد. برای کاربرانی که تمام روز در برابر صفحه نمایش قرار دارند، صفحه نمایش به رابطی غیرقابل تفکیک از زندگی شان تبدیل شده است. انتخاب مدلی ارگونومیک که چشم ها با ان راحت باشند، سبب می شود تا کاربر بسیار راحت بوده و از بیماری های مربوط به طرز قرارگیری بدن، تا حد زیادی کاسته شود. 

 

 در مقایسه با مدل های پیشین، صفحه نمایش جدید فوجیتسو از روشنایی بالاتری برخوردار بوده که به آسانی قابل تنظیم است و نسبت به قبل ، 60 درصد انرژی کمتری مصرف می کند. آخرین سری صفحه نمایش های LED فوجیتسو ، از متنوع ترین گزینه ها برای کارهای تجاری و صفحه نمایش هایی میان 22 تا 27 اینچ برخوردار است ؛ امکان تغییر جهت و زاویه صفحه نمایش ها هم به حدی باور نکردنی ساده است.
 سری صفحه نمایش جدید فوجیتسو شامل سه مدل حرفه ای P ، باریک X و همه کاره B است. در صدر محصولات این رده ، نخستین صفحه نمایش 27 اینچی صنعت با رزولوشن QHD حضور دارد که با وجود سازگاری با ENERGY STAR 6.0 انرژی بسیار اندکی را مصرف کرده و با اینحال هنوز هم تجربه تماشای بی نظیری را برای کاربران فراهم می سازد.
  

 

 سری جدید صفحه نمایش های فوجیتسو با معرفی قابلیت MHL (Multi High Definition Link) در Fujitsu X Line X23T-1 ، به تمایل هرچه بیشتر به سوی قابلیت حرکت و جابه جایی در سازمان ها پاسخ داده است. این قابلیت به دارندگان گوشی های هوشمند اجازه می دهد تا با تغییر اندازه تصویر گوشی شان در صفحه نمایش ،از گوشی های شان به عنوان Mini PC استفاده کرده  و از موس و صفحه کلید مجهز به بلوتوث برای کار آسان تر با آن استفاده کنند.  نه تنها صفحه نمایش بزرگتر برای گوشی هوشمند برای کار با اسناد آفیس انتخاب بهتری است ، بلکه صفحه نمایش با استفاده از پورت MHL به شارژ باتری گوشی نیز خواهد پرداخت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.