رونمایی فوجیتسو از نمونه اولیه تبلتی با سنسور Palm Reader

رونمایی فوجیتسو از نمونه اولیه تبلتی با سنسور Palm Reader
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فوجیتسو به تازگی از نمونه اولیه تبلتی با سنسور palm Reader (اسکنر خطوط کف دست) رونمایی کرده است.
 فوجیتسو علاوه بر گوشی هوشمند ۵ اینچی و عصای جادویی خود که یکی از خلاقانه ترین محصولات امسال موجود در CeBIT بود ، ترفند دیگری هم در آستین داشت : تبلتی مجهز به اسکنر خطوط کف دست! شرکت از سال پیش در حال کار بر روی تبلتی با امکان تعیین هویت بر اساس خطوط کف دست بود اما هیچگاه خبری از تولید چنین محصولی به بیرون درز نکرده بود. و حالا پس از زمانی طولانی ، انتظار به سر رسیده است.
 

 

 این تبلت از صفحه نمایشی ۱۰ اینچی بهره می گیرد اما به دلیل تعبیه سنسور Palm Reader ابعاد آن نسبت به تبلت های هم اندازه معمول به صورت قابل توجهی بزرگتر است. البته فوجیتسو اعلام کرده است که در حال کار بر روی کاهش اندازه این سنسور و تعبیه آن در بدنه تبلت است.  با اینحال ، نمونه نهایی این محصول احتمالا تا سال آینده عرضه نخواهد شد. تبلت از بدنه پلاستیک و منیزیمی استفاده می کند و ظاهر مشابهی به ARROWS V F04-E دارد .
 برای استفاده از فناوری PalmSecure فوجیتسو ، نیازی به قرار دادن دست بر روی سنسور نیست و عبور دادن دست از روی Palm reader برای کار کردن آن کافی خواهد بود. همانند سنسور اثر انگشت، در اینجا هم مجبورید با چندین بار حرکت دادن دست تان در جلوی سنسور، آن را ثبت کنید.  البته در مورد اسکنر خطوط کف دست ، می توانید هم دست راست و هم دست چپ تان را به تبلت بشناسانید.  

 

 از نظر قیمت و زمان عرضه ، هنوز اطلاعات مشخصی در دست نیست اما آنچه مسلم است این است که این محصول ابتدا در ژاپن عرضه خواهد شد. به دلیل قابلیت های امنیتی منحصربفرد ، باید انتظار داشت این تبلت به عنوان یک محصول موفق و پرفروش تجاری مطرح گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.