رونمایی از سه دسکتاپ ThinkCentre لنوو مخصوص کاربران تجاری

رونمایی از سه دسکتاپ ThinkCentre لنوو مخصوص کاربران تجاری
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت لنوو سه کامپیوتر دسکتاپ جدید ThinkCentre را با هدف کاربران تجاری معرفی کرده است که شامل ThinkCentre M79 با قیمت 449 دلار و ThinkCentre E63z با قیمت 479 دلار می باشند. دسکتاپ های جدید امنیتی سری M و E بر قابلیت مدیریت و اعتبار بدون اختلال در بانک تمرکز داده شده اند. بعلاوه ی M79 و E63z، کامپیوتر ThinkCentre M53 مانند محصولات قبلی ThinkCentre M73 و M93p لنوو به مدت کوتاهی با قیمت 439 دلار موجود خواهند بود. 

 
 اویانگ جون، نایب رئیس و مدیرعامل تجارت تصویری و دسکتاپ لنوو در گزارشی به این مطلب اشاره کرد که “تجارت در تمامی ابعاد به PCهای امنیتی و وابسته ای نیاز است که روز به روز به دقت در محیط کار مورد بررسی قرار گیرند. دسکتاپ های ThinkCentre مقرون به صرفه و جدید ما، با ارائه ی مشخصات و فاکتورهایی متفاوت موجب حداکثر انعطاف و سودمندی در محیطی تحت کنترل و امن می شوند.”  

 به گفته ی این شرکت، تمامی دسکتاپ های ThinkCentreجدیدی که از پشتیبانی Smart USB لنوو بهره می برند، فرصت دسترسی کنترل به پورت های USB را ایجاد می کنند. این دستگاه های جدید همچنین از پشتیبانی Solid State Hybrid Drive (SSHD) برخوردارند و شامل استانداردهای استفاده از انرژی صنعتی با solid Energy Star 6.0 و EPEAT می شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.